vaimo on ihan lahna
Mun vaimo on ihan flegmattinen lahna sängyssä, todella surullista. Seksiä harrastetaan korkeintaan kerran kuussa, velvollisuudesta, kun näin nyt kuuluu tehdä avioliitossa. Alkaa olemaan sellanen fiilis että ei vois vähempää kiinnostaa tuollanen säälipillun saanti. Ja yllätys että nalli palaa ihan hetkessä. Ja sitten kun sitä joskus tehdään niin pimeässä peiton alla lähärissä - masentavaa. Ei tule kuuloonkaan mikään muu edes hieman viriilimpi toiminta. Vaimo kuitenkin ihan upea pakkaus ja suhteemme muuten hyvä, molemmat alle 40v ja sporttisia, ihan kaikkeni olen yrittänyt mitä nyt voi vaan keksiä ja mitä oppaissa neuvotaan.
Mikähän neuvoksi? Varattua rouvaa samassa tilanteessa olen etsiskellyt iskuri.fi deittimestasta mutta ei löydy - onkohan oikea kanava?
Kommentit (82)
Lahnailu on taitolaji. Itse en runkkaa, mutta vaimo pihtaa. Hänen syytänsä siis tuleva eturauhassyöpä, jonka hän voisi ehkäistä erinäisin keinoin. Pitää vaan olla ehdointahdoin vaikea.
Meilläkin seksi oli pitkään aika halutonta. Sitten vaimo jätti e-pillerit pois ja vaihtoi kierukkaan, niin alkoi homma toimimaan. Nyt on todella aktiivista ja kiimaista touhua. Ei tahdo enää mukana pysyä.