Näen tulevaisuuteen.Haluatko kysyä jotakin,muista numero.
Kommentit (72)
olisin kiinnostunut kuulemaan vaikka mistä! :)
Olisi kiva, jos voisit kommentoida edes johonkin näistä:
Löytyykö minulle ensi syksyksi vakituinen työ läheltä asuinpaikkakuntaa? Onko kodissamme hometta? Tehdäänkö talo- tai tonttikauppoja tulevana vuonna? Tuleeko meille vielä joskus lisää lapsia?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
Joku miestuttava...
Jassoo että lääkärin tekemä diagnoosikin väärä? :) Miten ihmeessä voit nähä taas pimeätä työvoimaa, koska sellaista en ole tehnyt, enkä tule tekemään!?
naiseksi pukeutunut mies ja beibi oot sä, BEIBI
olisin kiinnostunut kuulemaan vaikka mistä! :)
Olisi kiva, jos voisit kommentoida edes johonkin näistä:
Löytyykö minulle ensi syksyksi vakituinen työ läheltä asuinpaikkakuntaa? Onko kodissamme hometta? Tehdäänkö talo- tai tonttikauppoja tulevana vuonna? Tuleeko meille vielä joskus lisää lapsia?
Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
naiseksi pukeutunut mies ja beibi oot sä, BEIBI
Oks se vanha nainen naiseksi pukeutunut mies?
Joku miestuttava...
Jassoo että lääkärin tekemä diagnoosikin väärä? :) Miten ihmeessä voit nähä taas pimeätä työvoimaa, koska sellaista en ole tehnyt, enkä tule tekemään!?
Mielenkiintoista. Mistäpä sitä tietää?
olisin kiinnostunut kuulemaan vaikka mistä! :) Olisi kiva, jos voisit kommentoida edes johonkin näistä: Löytyykö minulle ensi syksyksi vakituinen työ läheltä asuinpaikkakuntaa? Onko kodissamme hometta? Tehdäänkö talo- tai tonttikauppoja tulevana vuonna? Tuleeko meille vielä joskus lisää lapsia? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
Etkä sitäpaitsi edes vastannut mihinkään... :(
Mihin ammattiin tai mille alalle päädynkään opintojen jälkeen?
Mihin ammattiin tai mille alalle päädynkään opintojen jälkeen?
Rakastamani miehen takaisin itselleni? Mitä syntymäpäiväni tuovat tullessaan lahjaksi perheeltäni?
Kaivele muistiasi.