Näen tulevaisuuteen.Haluatko kysyä jotakin,muista numero.
Kommentit (72)
Lähettääkö mulle kukaan terveisiä sieltä(tulevaisuudesta)?
Kuolleet sukulaiset tulevaisuudesta?Häh?No kyllä haluan yhteyden.
Kerrotko mitä tässä oikein tapahtuu? Olenko oikealla- vai täysin hakotiellä? Kerrotko vielä, mihin kysymykseni liittyy että tiedän sinun keskittyvän minuun..
Kerrotko mitä tässä oikein tapahtuu? Olenko oikealla- vai täysin hakotiellä? Kerrotko vielä, mihin kysymykseni liittyy että tiedän sinun keskittyvän minuun..
Yhtälailla hakoteilla tunnut olevan sinä, jos minäkin..=))
olitte kaukaisia tavallaan mutta sait häneltä jotakin enemmän kuin muut??
vähän takkuaa tällä hetkellä! onko muutosta tulossa?
olitte kaukaisia tavallaan mutta sait häneltä jotakin enemmän kuin muut??
Kuka???
Keskimmäinen lapsi on "erityislapsi". Dysfasia siis todettu. Esikoisella koulussa vaikeaa matikka ja lisäksi pakkoliikkeet(touretteko?) Helpottaako nämä esikoisella ja entä tällä keskimmäisellä?
P.S Saanko unelmieni työpaikan ens vuonna?
Kiitos!
Yhtälailla hakoteilla tunnut olevan sinä, jos minäkin..=))
Jos et ole täysi sekopää,varmasti tulevaisuus tuo sinulle ihastumisen uuteen ihmiseen!
Pari vuotta sitten kun ideani varastettiin :(
olitte kaukaisia tavallaan mutta sait häneltä jotakin enemmän kuin muut??Kuka???
Uskon sinun tietävän hänet.Olitte sukua.On tullut uniisi.
jos kysyjä kysyy näin ja vastaus on "onko teiilä edes lapsia" niin kauhean hyvin tämä "näkijä" ei taida nähdä... :D
meille ikinä toista lasta?
Keskimmäinen lapsi on "erityislapsi". Dysfasia siis todettu. Esikoisella koulussa vaikeaa matikka ja lisäksi pakkoliikkeet(touretteko?) Helpottaako nämä esikoisella ja entä tällä keskimmäisellä?
P.S Saanko unelmieni työpaikan ens vuonna?
Kiitos!
miten tulevaisuudessa kuolleet lähestyvät minua jos he o elossa(vielä)???
vähän takkuaa tällä hetkellä! onko muutosta tulossa?
kirjotit et näät tulevaisuuteen. Jos se vanha nainen onki transu, näätkö senkin???
jos kysyjä kysyy näin ja vastaus on "onko teiilä edes lapsia" niin kauhean hyvin tämä "näkijä" ei taida nähdä... :D
meille ikinä toista lasta?
Jassoo että lääkärin tekemä diagnoosikin väärä? :) Miten ihmeessä voit nähä taas pimeätä työvoimaa, koska sellaista en ole tehnyt, enkä tule tekemään!?