Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään Michael Monroen

Vierailija
28.11.2011 |

ostarilla Newcastlessa, Englannissa! Melkein menin sanomaan että 12- vuotiaana olin ihan hirmuisen rakastunut häneen, en sitten kuitenkaan... ikää nyt 40.

Harvinaisen timmin näköinen oli, jopa ilman niiitä pakollisia mustia lasejaan. Oi Mike, Mike... :))

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit huutanut sille "hyvä Turku!"

Vierailija
2/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina puntit tutisee kun täällä Turussa näen... Olen jopa jutellut tietyissä yhteyksissä joskus aina, mutta on se vaan vieläkin niin vaikeeta... Taantuu teiniksi jälleen... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin Aninkaistenkadun K-Extrassa (Turussa siis) ja Wikkellä. Siellähän törmäsi MM:n todella usein. Mutta ymmärrän hämmästyksesi ja innostuksesi, kun Newcastlen ostarilla tulee vastaan :-) Hauska piristys päivään. Mun mielestä hän ei pidä koskaan vapaa-ajalla aurinkolaseja ellei sitten ole todella kirkas auringonpaiste. Persoonalliset vaatteet kuitenkin aina. Ja kohtelias käytös. Ihana.

Vierailija
4/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin gorillan perse.

Vierailija
5/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin myös rakastunut häneen 80-luvulla. Jos näkisin, menis jalat alta. Lähes tulkoon menikin, kun näin kerran Ville Valon. Oltiin ainoat asiakkaat Alepassa ja taatusti huomas kun mä vaan kaukaa tuijotin ihalevasti. Toinen Niin ihana mies.

Mulla on tuttu musiikkipiireissä ja hän on pari krt sanonut Mike on niin hyväkäytöksinen mies, siis ottaa kaikki fanit huomioon, aina jakaa nimmareita eikä ole mikään elviksen oloinen. Mies on aikamoista kunniaa hankkinut maailmalla ja se ei hänen käytöksessä tule ilmi. Pisteet Mikelle !

Vierailija
6/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin Wikkellä käyvät "aina" kaupassa ja voin sanoa, että on todella hyväkäytöksinen mies, oikein vanhanajan herrasmies. Kantaa aina kaikki kauppakassit, avaa ovia yms. Hieno mies - se ei ole asuvalinnoista kiinni.

Vierailija
7/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän ne muutkin homot tykkää perseistä.

Vierailija
8/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen koskettavan haastattelun, joka ilmestyi Hesarin kuukausiliitteessä ja jossa oli toisena haastateltavana Monroen luokkakaveri.

Vierailija
9/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen koskettavan haastattelun, joka ilmestyi Hesarin kuukausiliitteessä ja jossa oli toisena haastateltavana Monroen luokkakaveri.

petipuuhista vai neuloista?

Vierailija
10/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko sanoa, että sanonta "viini paranee vanhetessaan" pätee tässä tapauksessa harvinaisen hyvin.

Olen oikeasti sitä mieltä, että Monroen soolotuotanto on huomattavasti parempaa kuin Hanoi Rocksin tekemiset. Vain Billy Idolin kitaristin Steve Stevensin kanssa tehty levy, oliko se Jerusalem Slim -niminen projekti tai sinnepäin, ei ole kaksinen. Mutta ne muut... Jämpti on näin, että Sensory Overdrive on vuoden 2011 merkittävin levy. Siihen en ole vieläkään kyllästynyt. Ajatonta perusrockia.

Vierailija
11/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monroe on myöhemmin versioinut Hanoi Rocksin biisejä, ja ne kuulostavat paremmilta kuin alkuperäiset. Ovat jotenkin paremmin soitettuja ja paremmilla saundeilla.

Vierailija
12/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulostaapa hyvältä, tosi vahvalta. MM:n puheääni kuulostaa joskus "vauvamaiselta", joskus taas ihanan karhealta. Wau, ulkonäköön en ota kantaa, samoissa ikäluokissa pyöritään, enpä itsekään niin hehkeä enää...

Vierailija
13/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen sairaudeksi veikannut gravesin tautia joka on kilpirauhasen liikatoiminnan eräs muoto, johon liittyy juurikin silmien ulos pullistumista.

Vierailija
14/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkosilmistä kommentoinut: ne johtuvat sairaudesta.

Vierailija
15/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://grooveshark.com/#/album/Sensory+Overdrive/6061739

Laitoin sen pitkästä aikaa soimaan ja ihan ok se on. Ei ihan mun suosikkityyliä, mutta tosi hienoa, että on menestynyt!

Vierailija
16/33 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Mike on vain 40+ naisten mielestä uhana. Minä tykkään myös ja olen sentään vuosimallia -88 ;)

Vierailija
17/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin, että Miken perään kuolaavat ovat kaikki näitä nelikymppisiä, jotka ovat fanittaneet sitä joskus kultaisella kahdeksankytluvulla?

Mä en näe siinä meikkipellessä _mitään_.

Ehkä en vaan ymmärrä, taidan olla liian nuori.

t. 80-luvulla tutti suussa

mä en oo koskaan ymmärtänyt tuota narkkaria vaikka oon jo 52 v mies.

Sä oot ruma vanha ukko ja Mickey on lihaksikas tiukka rocknrollstar. Mikä sinä oikein olet?

Olet pierupöksyinen vanha papparainen :D, jota kaikki naiset halveksii!

Vierailija
18/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain itsekin vasta tietää, että hänellä on todettu sairaus, joka aiheuttaa mm. silmien pullistumista. Ihmettelin itsekin joskus 10 vuotta sitten, mitä ihmettä niin kauniin miehen silmille oli tapahtunut, nythän ne ovat jo paremmat, ja syy selvisi nyt vasta. Mike 0li joskus 2003 tms. mennyt lääkäriin ihmeteltyään itse näitä silmiä, ja sittemmin todettiin kaksikin eri sairautta, joista toinen (jokin harvinainen) aiheuttaa tämän silmäjutun. Molemmat liittyvät kilpirauhaseen. Hänellä on nykyään lääkitys siihen. Tosi ilkeää haukkua mulkosilmäksi kun toisella on diagnosoitu sairaus!

Ja kyllä, aivan helvetin ihana mies. Muistan, kun sukulaiseni, joka ei voinut sietää rock-musiikkia, kommentoi joskus v. 85 kun katsoin Hanoin keikkaa telkkarista, että musiikki on hirveää mutta herranjumala että toi mies on kaunis! Helsingissä joskus häneen törmää, ja on ainoa ihminen, jonka perään pitää jäädä katsomaan. Karismaattinen ja huokuu jotakin hyvää. Pitääkin ostaa elämänkerta itselleen joululahjaksi:)

Ps. Vähänkö olen kateellinen hänen vaimolleen.

Vierailija
19/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli muuten samanlaiset hiukset. Minkähän ikäinen vaimo on? Taitaa olla huomattavasti nuorempi.

Vierailija
20/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton teini-idolini ja vieläkin tykkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi