Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tänään Michael Monroen

Vierailija
28.11.2011 |

ostarilla Newcastlessa, Englannissa! Melkein menin sanomaan että 12- vuotiaana olin ihan hirmuisen rakastunut häneen, en sitten kuitenkaan... ikää nyt 40.

Harvinaisen timmin näköinen oli, jopa ilman niiitä pakollisia mustia lasejaan. Oi Mike, Mike... :))

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoosta Tukholmaan ja istuin Miken vieressä. Olin aikoinaan kova Hanoi-fani ja rupesin tietysti juttelemaan. Mike oli hellunen, jutteli siinä lehtiä lukiessaan, kirjoitti mun muistikirjaan runonpätkänkin. Toivotteli vielä hyvää matkaa Tukholmasta eteenpäin, itse jäi sinne.

Vierailija
22/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli muuten samanlaiset hiukset. Minkähän ikäinen vaimo on? Taitaa olla huomattavasti nuorempi.

on 5v nuorempi. Minusta hiuksensa ovat naurettavat. Liia npitkät pidennykset 45v naisella, joka ei ole itse rokkari. Toivottavasti ymmärtää laittaa ne kiinni pressanlinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin, että Miken perään kuolaavat ovat kaikki näitä nelikymppisiä, jotka ovat fanittaneet sitä joskus kultaisella kahdeksankytluvulla?

Mä en näe siinä meikkipellessä _mitään_.

Ehkä en vaan ymmärrä, taidan olla liian nuori.

t. 80-luvulla tutti suussa

Vierailija
24/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin, että Miken perään kuolaavat ovat kaikki näitä nelikymppisiä, jotka ovat fanittaneet sitä joskus kultaisella kahdeksankytluvulla? Mä en näe siinä meikkipellessä _mitään_. Ehkä en vaan ymmärrä, taidan olla liian nuori. t. 80-luvulla tutti suussa

Etkö näe edes sen kauniita isoja silmiä :)

Vierailija
25/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmissä Basedovin tauti, joka on seurausta kilpirauhasesta.

Vierailija
26/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pakko sanoa, että sanonta "viini paranee vanhetessaan" pätee tässä tapauksessa harvinaisen hyvin.

Olen oikeasti sitä mieltä, että Monroen soolotuotanto on huomattavasti parempaa kuin Hanoi Rocksin tekemiset. Vain Billy Idolin kitaristin Steve Stevensin kanssa tehty levy, oliko se Jerusalem Slim -niminen projekti tai sinnepäin, ei ole kaksinen. Mutta ne muut... Jämpti on näin, että Sensory Overdrive on vuoden 2011 merkittävin levy. Siihen en ole vieläkään kyllästynyt. Ajatonta perusrockia.

voiko narkkarimusiikissa olla jotain hyvää???

Vierailija
27/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin, että Miken perään kuolaavat ovat kaikki näitä nelikymppisiä, jotka ovat fanittaneet sitä joskus kultaisella kahdeksankytluvulla?

o my gaad 50cent in my aass!!

Vierailija
28/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo koskaan ymmärtänyt tuota narkkaria vaikka oon jo 52 v mies.

Vierailija
29/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoosta Tukholmaan ja istuin Miken vieressä. Olin aikoinaan kova Hanoi-fani ja rupesin tietysti juttelemaan. Mike oli hellunen, jutteli siinä lehtiä lukiessaan, kirjoitti mun muistikirjaan runonpätkänkin. Toivotteli vielä hyvää matkaa Tukholmasta eteenpäin, itse jäi sinne.

jyväskylässä hotelli alexandrian aulassa ja meinasin pierasta sitä narkkaria.

Vierailija
30/33 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain itsekin vasta tietää, että hänellä on todettu sairaus, joka aiheuttaa mm. silmien pullistumista. Ihmettelin itsekin joskus 10 vuotta sitten, mitä ihmettä niin kauniin miehen silmille oli tapahtunut, nythän ne ovat jo paremmat, ja syy selvisi nyt vasta. Mike 0li joskus 2003 tms. mennyt lääkäriin ihmeteltyään itse näitä silmiä, ja sittemmin todettiin kaksikin eri sairautta, joista toinen (jokin harvinainen) aiheuttaa tämän silmäjutun. Molemmat liittyvät kilpirauhaseen. Hänellä on nykyään lääkitys siihen. Tosi ilkeää haukkua mulkosilmäksi kun toisella on diagnosoitu sairaus!

Ja kyllä, aivan helvetin ihana mies. Muistan, kun sukulaiseni, joka ei voinut sietää rock-musiikkia, kommentoi joskus v. 85 kun katsoin Hanoin keikkaa telkkarista, että musiikki on hirveää mutta herranjumala että toi mies on kaunis! Helsingissä joskus häneen törmää, ja on ainoa ihminen, jonka perään pitää jäädä katsomaan. Karismaattinen ja huokuu jotakin hyvää. Pitääkin ostaa elämänkerta itselleen joululahjaksi:)

Ps. Vähänkö olen kateellinen hänen vaimolleen.

sillä on tauti ja sen nimi on narkkari.

Vierailija
31/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesta tulee narkkari ja huono esikuva muille.

Muistan, kun kouluaikoina samalla luokalla oli yksi kaupungin silmäätekevien lapsi ja siitä tuli narkkari. Jos lapsen elämä menee piloille niin silloin ei raha tai vaikutusvalta riitä.

Vierailija
32/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tulee seur.kerran käymään. (mies tuntee sen vuosien takaa.) Kiva mies, lapsikin tykkää.

Vierailija
33/33 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kutsutte MM narkkariksi, ottakaapas huviksenne oikeasti selvää sen elämäntavoista. Vai luuletteko, että on jotain sattumaa tuo sen vartalo, joka näyttää paremmalta kuin moooneen kakskymppisen vartalo?

Ehkä on hölmöillyt nuoruudessa, mutta niin on varmaan suurin osa meistä. Nykyään antaa aivan mahtavan esikuvan kenelle vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi