Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö teistä Salkkareiden Alexander-juttu yli?

Vierailija
28.11.2011 |

Varmaan viikon ajan ollut puolet jaksosta suremista ja hautajaisia. Itse en yleensä ahdistu helposti, mutta nyt voisi melkein jo harkita jaksojen skippaamista.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee moni muukin juttu yli.

mun mielestä se vasta meneekin yli, että iltasanomat hehkuttaa kuinka kauhea jakso oli salkkareissa, vauva kuoli. ei mitään muita uutisaiheita ku salkkarit??

Vierailija
2/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt menee moni muukin juttu yli.

mun mielestä se vasta meneekin yli, että iltasanomat hehkuttaa kuinka kauhea jakso oli salkkareissa, vauva kuoli. ei mitään muita uutisaiheita ku salkkarit??

Ei tuo nyt mikään uutisaihe ole, mut Salkkareiden ympärillä nyt kohkataan yleensä kaikesta. Tiedä sitten, johtuuko siitä, että itsellä on pieni lapsi, mut tuo hautajaisten jatkuva näyttäminen ei tunnu kivalta. Itse kun katson Salkkareita lähinnä samalla kun syön ja rentoudun päivän töiden jälkeen, niin ei tuo oikein niihin fiiliksiin sovi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on tärkeä asia, jota käsitellä. Salkkarit on monasti tarttunut uusiin ja ihmeellisiin sekä ongelmallisiin asioihin. Mielestäni ihan hyvä että käsitellään vakavamielisesti kuolemaa. Ei aina tarvi pelleillä.

Vierailija
4/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on ollu hyvää aivot narikkaan -viihdettä ja naureskelua sekä älyttömälle juonelle, että surkeille näyttelijöille, vaan eipä ole enää. Itkuhan siinä pääsi kun Sebastian laittoi tutin vauvan haudalle ja sanoi että koita nyt olla hävittämättä sitä. Ei sentään jaksais salkkareita katellessa itkeskellä.

Vierailija
5/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni asia salkkareissa menee useammin kyllä ali kuin yli. esim. topin kuolema. sitä ei surrut kukaan, pepille pidettiin heti jotkut juhlat ja normi elämä jatkui niin kun ei mitään. topin hautajaisissa ei ollut ilmeisesti kukaan. Ihan kiva että välillä edes jotain totuuden mukaisempaa. lapsen kuolema kun on kamala juttu, ihan naurettavaa jos se olisi ohitettu parilla suun mutristuksella.

Vierailija
6/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin teeskentelyä. Tosin salkkarreiden käsikirjoittajat voisivat keksiä jotain omaakin. Tuohan on otettu suoraan emmerdalesta. Että ensin vauvat vaihtuu ja sitten toinen kuolee. Kauhea suru ja kohta se vaihtuminen selviää jne.

Vierailija
7/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni asia salkkareissa menee useammin kyllä ali kuin yli. esim. topin kuolema. sitä ei surrut kukaan, pepille pidettiin heti jotkut juhlat ja normi elämä jatkui niin kun ei mitään. topin hautajaisissa ei ollut ilmeisesti kukaan. Ihan kiva että välillä edes jotain totuuden mukaisempaa. lapsen kuolema kun on kamala juttu, ihan naurettavaa jos se olisi ohitettu parilla suun mutristuksella.

Siis että kovin kevyesti on monen muun kuolema kuitattu. Mut sekin on totta, mitä joku kirjoitti, ettei sentään viitsis joka ilta Salkkareita katsoessa itkeäkään. Olisivat voineet rakentaa asian niin, et katsojille olis käynyt selväksi suru, muttei sitä kaikkea tarvitse kuitenkaan jakso toisensa perään näyttää. Kaikki hautajaisbiisit ym. tuovat muutenkin surullisia muistoja mieleen. Tokikin itse voin panna telkkarin kiinni, ei siinä mitään. ap

Vierailija
8/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kerrankin tuli asiaa. Lapsen kuolemaa käsiteltiin siinä mittakaavassa missä kuuluukin. SE ON KAMALAA. Jos ottaa liian koville niin voi olla viikon katsomatta. Itselle lapsettomana ainakin oli erittäin "opettavaista" katsoa ja eläytyä suruun. Kerrankin oli syvällistä. Ja ei todellakaan mitään teeskentelyä vaan hyvää näyttelemistä ja tunteiden herättelyä!!!

Ja se että jossain emmerdalessa on ollut jotain on aivan paskapuhetta, ei emmerdlea kukaan suomalainen katso, ehkä jotkut maaseuturomatikot tietysti.

Vierailija
9/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli kaikki surut yhdistetty. Vaikuttava paketti lapsen kuolemasta. 25 minuuttia surua :(.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1512774/vauva_kuolemasta_…

Joku oli tehnyt koska oli häntä niin koskettanut ja oli itse menettänyt lapsensa.

Vierailija
10/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole saanut siitä niitten surusta ollenkaan kiinni. Huonosti näytelty kai.

Vierailija
11/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en salkkareita itse seuraakaan. miten siihen taloon uskaltaa kukaan muuttaa ja niihin ihmisiin tutustua, kun kuolleisuus on niin suurta?

Vierailija
12/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAlkkarit on mennyt pilalle kun 2 mainoskatkoa. Ei pysy juoni kasassa kun kokoajan keskeytyy. Siksi katsonkin ilmaiseksi ennakkoon netistä.

Vierailija
13/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo viikon verran mässätty. Alkaa olemaan jo pelkästään ahdistavan ja jankkauksen välimaastossa. En siis tiedä kumpi on ärsyttävämpää.

Vierailija
14/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana voisi teidänkin penska pudota kaivoon niin voisitte kotona sitten rauhassa mässäillä

Vierailija
15/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo juonikuvio vaikuttaa aika paljon samalta..

Vierailija
16/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo emmerdalea, sitten alle 60v salkkareita. Olet sinäkin nuorekas kun vauvafoorumilla pyöri

Vierailija
17/35 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko jakso menee itkeskellessä. Normaalisti katson sarjaa sivusilmällä, samalla kun puuhaan muuta. Mutta tänäänkin hautajaismusiikki sai pahoille mielin, kun tuli viime kesän hautajaismuistot pintaan.

Tosin tiedostan kyllä olevani yliherkkä aiheelle muutenkin, koska eläydyn hirmuisesti ja olen 6 kk vauvan äiti... Mutta joo, olisin jo valmis siirtymään eteenpäin, niihin perinteisiin suhdekiemuroihin tai muuhun tyhjäpäiseen hömppään.

Vierailija
18/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se suru oli kyllä aika huonosti näyteltyä kaikkien muiden paitsi sen miesnäyttelijän osalta. se blondi akka itkeskeli tekoripsissään ja minarissaan siellä.

mietin itse, että jos lapseni kuolisi, olisin varmaan niin huonossa kunnossa, että tuskin pääsisin hautajaisiin edes. en varmaan sinne kävelisi omin jaloin ja tuskin moni muukaan vanhempi. koko elämä siinä menisi pilalle pitkäksi aikaa. niin että toivottavasti kaikki lapsettomat ei kuvittele, että tuo on realistinen tapahtumaketju ....

Vierailija
19/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ei tapahdu.. kokoajan vaan nyyh nyyh vieläkin se on kuollu, sitte väliin 1 min jotai ismon pippeliongelmia ja sitten taas nyyh nyyt vieläkin se on kuollu.

Vierailija
20/35 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo emmerdalea, sitten alle 60v salkkareita. Olet sinäkin nuorekas kun vauvafoorumilla pyöri

Tuo oli jo paksua :) Minä ja monet monet ystäväni seuraamme emmerdalea :) Ja btw, olemme kaikki 20-30 vuotiaita.

Salkkarit matkivat emmerdalea ja ihme kyllä kaunareita :D

Suoraan sanottuna, salattujen elämien olisi pitänyt lopettaa silloin kun se vielä oli hyvä.