Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 2300€/kk paska palkka miehelle? Kokopäivätyö.

Vierailija
01.12.2011 |

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aloittelin työuraani, olin todella onnellinen 2100 EUR/kk palkasta. Siitä kun hiukan kypsyi, niin tajusin että olen palkkakuopassa ja se oli ihan paska palkka. Nyt olen edennyt firmassa toisiin tehtäviin, ja palkkaanikin on tarkistettu 1400 EUR ylöspäin, ja olen kohtuutyytyväinen, kun otan huomioon että työpaikka on helvetin mukava, työ on sopivaa omiin taitoihini. Työkaverit mukavia ja viihdyn vapaa-ajallakin heidän seurassaan, eikä kukaan puukota selkään. Esimies maailman loistavin, ja hän sen palkankorotuksen hommasikin pyytämättä.

Eli eli. Teoriassa voisin alemmallakin palkalla tehdä töitä, koska työ on mukavaa ja viihdyn töissä. Kuitenkin arvostan omaa koulutustani ja osaamistani sen verran, että haluan siitä myös sopivan korvauksen.

Kuitenkin tuo AP:n mainitsema palkka on pieni, lähes millä mittapuulla tahansa tarkasteltuna.

Vierailija
62/74 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämmehän yhä mieselättäjäyhteiskunnassa. Suomessa suurin osa ihmisistä ei edes ymmärrä, että ansiotasolla ja palkkatasolla on eroa.

Naisen euro on 80 senttiä myytti pitäisi särkeä. Tähän asti on puhuttu naispalkkaerästä, kun luullaan, että naisilla on huonompi palkkataso.

Ei tasa-arvotyötä sovi jättää kesken, jos pystytään osoitettamaan, että miehillä on huonompi palkkataso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millähän perusteella se lääkärin työ on yhtään sen tarpeellisempaa kun autohitsarin?? Jonkunha ne autotki täytyy hitsata onhan niitäki ketkä saa p**kan puhumisesta 10000e kuussa , onko se sitten tärkeä työ? Joten vedä sinä helppo suomalaisnainen v**tu päähän ja juokse suolle

Vierailija
64/74 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä tuo palkka , paska palkka työnjohtajan hommasta mutta minkäs teet- kunnalla on paskat liksat

Vierailija
65/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska liksa mitä vielä vuonna 2022 pidetään normi liksana joten inflaation normistikin jo syöneenä tuo on jo alipalkka oli missä työssä tahansa. 

Huvittavaa että palkkakehitys Suomessa on pysähtynyt yli 10 vuotta sitten totaalisesti eli palkat laskevat yhä enemmin joka vuosi. 

Vierailija
66/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuon verran kesätöistä parikymppisenä. Mieti siitä.

Vierailija
67/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono palkka se on , kun ei sillä enää saa mitään

Vierailija
68/74 |
14.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelevalle ok palkka, mutta jos työuraa jo enemmän, niin huono palkka. En menisi itse tuolla palkalla kummoiseenkaan työhön ellei sitten siitä työstä nauttisi muuten ihan valtavasti. Jos mies on perheen pääelättäjä, niin kyllä brutto pitää olla tässä maailmantilanteessa lähempänä 3000€ - perheen pääelättäjällä.

Omalla miehelläni on yli 5000€ brutto kuussa. Sillä pärjätään hyvin - olen itse kodinhoidontuella, ei ole työpaikkaa tällä hetkellä.

Vierailija
69/74 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies elää siivelläni.

Vierailija
70/74 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse osa-aikainen eli 7h pvä ja saan enemmän silti.

Mutta minäpä olen tk eläkkeellä ja saan enemmän kun tuo.

Vierailija
71/74 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska liksa mitä vielä vuonna 2022 pidetään normi liksana joten inflaation normistikin jo syöneenä tuo on jo alipalkka oli missä työssä tahansa. 

Huvittavaa että palkkakehitys Suomessa on pysähtynyt yli 10 vuotta sitten totaalisesti eli palkat laskevat yhä enemmin joka vuosi. 

10v sitten jäin metallihommista tk eläkkeelle, silloin palkkani oli 19,5€/h.  Nyt samassa firmassa palkat 12,5e - 19e/h

Vierailija
72/74 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todella paska.

Vierailija
73/74 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona ihan ok jos helppo ja kevyt duuni.

Vierailija
74/74 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paska liksa, ihan alipalkkausta nykyisten kulujen rinnalla. 

Olen mieluummin ikityötön kuin alan orjaksi riistäjille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme