kiitetäänpä kätilöitämme täällä : )
Minä aloitan,
Kiitos Anna jorvista tuesta ja reippaasta olemuksestasi
Kommentit (31)
kiitos teille kolmelle kätilölle jotka avustitte minua kolmessa synnytyksessäni! teitte hyvää työtä! tuli kauniit ja terveet vauvat! pimppikin toimii kuten ennen synnytyksiä! kiitos!!!!!
synnytyksessäni ja osastolla ennen synnytystä läsnä olleet kätilöt olivat todellisia aarteita, samoin kaikki vierihoito-osaston kätilöt (ja muukin henkilökunta), mutta erityismaininnan saakoon VH-osaston Mirkka (tai Mirka, sori, nyt en muista!), joka opasti mua imetyksessä. Kiitos! Jaksoit istua sitkeästi sängynreunalla taikinoimassa minua ja vauvaa. Osaan todella arvostaa sitä.
(Seinäjoen keskussairaala)
Olit kätilöopiskelija PHKS:ssa ainakin vielä viime talvena:) (2011)
Olit kannustava, kuuntelit toiveita ja saatiin "yhdessä" rakennettua erittäin hyvä synnytys!
kun saatoit esikoistyttäremme maailmaan vuoden 2010 lokakuussa! En valitettavasti nimeäsi muista, mutta olemuksesi tulen aina muistamaan :) Toivottavasti seuraavankin synnyttyksemme kohdalla olet vuorossa
31.12.2002 Lohja Hanna
3.2.2005 Lohja Katja
14.9.2009 Lohja Virpi
2.11.2010 Turku (nimeä en valitettavasti muista)
Isot kiitokset teille kaikille kaikesta :)
mutta erityisesti kolmannen synnytyksen Heliä ja Marjoa (en ole kyllä ihan varma nimestä, mutta oli opiskelija) toukokuussa 2010 Hyvinkäällä. Olitte aivan loistavia; kannustavia ja empaattisia, mutta samalla napakoita ja hoiditte luomusynnytykseni mahtavalla tavalla, vaikka välillä olin varmaan aika kamala hoidettava. Toivottavasti en puristanut Helin käsivarteen ihan hirmuisia mustelmia! :D
kätilöni oli Maija, ihana ihminen!
http://www.kantti.net/artikkeli/2011/03/k%C3%A4til%C3%B6n-ty%C3%B6-pien…
minulta joensuuhun pirteä vaalea nuorehko kätilömme. Harmi kun en nimee muista ollenkaan.
Ihanat muistot silti ikuisesti.
Mä en muista edes ulkonäköä tai ylipäänsä mitään heistä.
Ullalle ja Jennille Seinäjoelle!
19.12.2010 päivä ja viikot ton jälkeen ei unohdu koskaan!
kun tekisi mieli liittyä tähän ketjuun, mutta en voi. Kätilöni tiuski minulle, huusi ja oli ilkeä. Vittumainen ämmä.