Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä suihinotossa on naisen mielestä ikävintä?

Vierailija
09.11.2005 |

Meillä monta ongelmaa.

Leuathan nyt tietysti kipeytyy aina, mutta...

Tyttöystävä valittaa spermani maistuvan suolaiselta eli pahalta. Spermaa tulee paljon, liian paljon. Siitäkin valitetaan. Sitten on ihan uusi motkotuksen aihe, mistä en ole aiemmilta naisilta kuullut: spermani kuulema lentää suuhun niin isolla nopeudella että se tuntuu inhottavalta

lävähtäessään kitalakeen tai mihin lie.

Voiko tää kaikki olla totta? Onko kenelläkään muulla tuollaisia mielipiteitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan suihinottoa, voisin imeä, nuolla vaikka kuinka kauan. Tykkään kiusotella, ja mieheni rakastaa sitä. Hän ei pakota minua mihinkään, ei pidä päästä kiinni, huolehtii puhtaudesta, hän nauttii ja minä nautin. Ja hän antaa minulle maailman parasta suuseksiä, ihanaa nuolemista ja ihania orkkuja. Minulla on täydellinen mies.

Vierailija
22/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä mä kuulen, joka harrastaa vielä seksiä. sehän on niin out!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää on, jos kullin esinahan alta paljastuu valkoista töhnää ja juuri on luvannut otaa suihin. Surkeeta on sekin, jos mies alkaa kesken suihinoton vetään tukasta päätä lähemmäksi niin, että molo menee kurkkuun eikä ole kivaa sekään, jos satsi on runsas ja maistuu pahalle. Nii, ja  sit on vielä ne, jotka on just ennen suihinottoa kusseet ja putkessa on vielä aimo annos kusta. Sitten se tulee sieltä ensimmäisenä mällin ajamana kielelle.

Vierailija
24/25 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistattehan naiset itsekin antamanne ohjeet.

-Ette loukkaannu, vaikka joku pyytäisikin vielä uudestaan pesulle

-Ette makaa paikallanne hiljaa, vaan annatte nautinnon kuulua

-Ette tartu miehen päästä/purista reisillä, kun hän nuolee, ettei tunnu ikävältä

-Tulette nopeasti ja selvästi, ettei kieli väsy ja itsetuno laske

-Ette tule liian runsaasti, ettei ole koko naama sotkussa

Siitä vaan rennosti nauttimaan!

Vierailija
25/25 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten toi suihinotto oikesti on mahdollista? Tekeekö joku sitä ihan oikeasti... Kuulostaa siis NIIN hirveälle. Tukehdut, saat pahanhajuista spermaa, leuat väsyy ja kipeytyy, mies on vain lahna...