Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Elämäni rakkaus otti aikanaan vuokseni avioeron

Vierailija
28.11.2011 |

mutta ei halua enää lapsia koska hänellä on lapsia jo edellisestä liitostaan. Minulle on itsestään selvää että haluan lapsia ja oman perheen. Olemme yhdessä onnellisia ja elämme tavallista mukavaa arkea mutta lapsiasia hiertää ja siihen palataan tämän tästä.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein perheen rikkojalletoivottavasti et saa lapsia vaikka miehesi suostuiskin yrittämään

Vierailija
22/79 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa miestä. Kaksi selkeää vaihtoehtoa.

Vierailija
24/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkiviisasta sanoa, että olisi kannattanut puhua asiat aikoinaan selviksi. Nyt sinun pitää vaan päättää haluatko miehen vai lapsen.

Vierailija
25/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan omia lapsia. Kyllä hän on sen tiennyt.

ap

Vierailija
26/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan omia lapsia. Kyllä hän on sen tiennyt.

ap

että ei haluu lapsia.

Se veto valitettavasti voittaa.

Vierailija
27/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan omia lapsia. Kyllä hän on sen tiennyt. ap

Ja mies sanoi, että hän ei halua? ELi lapset sinun on tehtävä jonkun muun miehen kanssa, jos hän ei mielipidettään muuta. Minulle tuo olisi ollut syy jättää mies.

Miksi hän ei halua lasta sinun kanssasi? Koskaan? Haluaako hän ennemmin erota? Entä jos saat lapsen jonkun muun kanssa, voitteko elää silti yhdessä?

Vierailija
28/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa aloittaa kaikkea alusta, yövalvomisia jne. Haluaa olla kanssani, matkustella yhdessä ja olla hiukan vapaammin kun muutaman vuoden päästä hänen lapsensa ovat jo täysi-ikäisiä.

ap

Miksi hän ei halua lasta sinun kanssasi?

Vierailija
29/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon on vain yksi ratkaisu. Jos haluat lapsia, niin sun on erottava tästä miehestä.

Tuo teksti oli kuin mun näppikseltä sitä lukuunottamatta, että mä en jäänyt yhteen tämän "mun elämäni miehen" kanssa sen takia, koska mulle oli itsestään selvää, että haluan omia lapsia. Tein aivan oikean ratkaisun, lapset on mulle kaikki kaikessa. Tästä miehestä pääsin yli jossain vaiheessa, mutta lapset on mun sydämessä AINA.

Vierailija
30/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin. Taas yksi kakkosnainen, joka on ihan h-moilasena nyt kun sai rikottua avioliiton, mutta taitaakin jäädä luu käteen. Näitä on nähty jo monet kerrat. Kuinka te kakkoset voitte olla noin naiveja?

Vierailija
31/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni mies ryhtyy toiselle kierrokselle ekan liiton lasten ollessa juuri teini-iässä. ja useimmiten nämä miehet käsittävät että "hinta" uudesta rakkaudesta on uusi perhe MUTTA yleensä miehet sopeutuvat ajatukseen aivan hyvin ja rakastunut mieshän mielellään lisääntyykin. joten ap ehkä on aivan ajan kysymys pelkästään. uuden kumppanin kanssa toisella kierroksella uusi perhekuvio on osa "kokonaispakettia" ja miehet tämän yleensä ymmärtävätkin-

Vierailija
32/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka te kakkoset voitte olla noin naiveja?

Vierailija
33/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi moni mies ryhtyy toiselle kierrokselle ekan liiton lasten ollessa juuri teini-iässä. ja useimmiten nämä miehet käsittävät että "hinta" uudesta rakkaudesta on uusi perhe MUTTA yleensä miehet sopeutuvat ajatukseen aivan hyvin ja rakastunut mieshän mielellään lisääntyykin. joten ap ehkä on aivan ajan kysymys pelkästään. uuden kumppanin kanssa toisella kierroksella uusi perhekuvio on osa "kokonaispakettia" ja miehet tämän yleensä ymmärtävätkin-

jonka kanssa tehdään "niitä rakkauslapsia". Jos mies ei enää halua lapsia, hänen mielestään perhekuviot on hänen osaltaan jo eletty. Mies haluaa vain helppoa elämää eikä ole niin umpirakastunut, että haluaisi tämän uuden hoitonsa kanssa jälkikasvua.

Vierailija
34/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte erilleen, sinä hoidat lapsen, mies vierailee. Eroatte kokonaan. Ette hanki lasta. Tai hankitte lapsen ja mies hoitaa isän hommat.

Vierailija
35/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä epäilen, ettei tossa enää miehen mieli muutu. Kuuluuhan lapsen hoitoon muutakin kuin ekan parin vuoden yöheräilyt. Jos ei ole mitään vauvakuumetta, niin ajatus vauvasta (joka on hetken päästä uhmaikäinen taapero), tuntuu pelkästään hirveän isolta vaivalta.

Vierailija
36/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on hurjan työläitä ja lapsen saaminen kouluikään (jolloin elämä alkaa olla jo helppoa) on hirveän raatamisen lopputulos. Itselläni on 7 ja 2 -vuotiaat ja voin sanoa, että joskus sitä odottaa, kun lapset kasvaa ja ennen kaikkea tuo nuorempi alkaa tulla helpommaksi. Tietenkin nuo pienet on ihania, mutta siitä maksetaan hinta.

Mun mies on toisella kierroksella mun kanssa ja hänellä oli tavatessa 16 ja 18 -vuotiaat lapset. Oli päättänyt, ettei missään tapauksessa enää lapsia, kun on nuorena tullut isäksi ja haluaa nautiskella elämästä. Tajusi heti alussa, että minä haluan lapsia ja rakkaudenhuumassa teki päätöksen, että tulkoon kaksi lisää, jos minä haluan. Joskus käy miestä sääliksi, kun on aina vaan lapsia jaloissa ja ikääkin nyt reippaasti yli 40. Mutta toisaalta merkillistä on ollut huomata, että mies nauttii näistä pienistä enemmän kuin minä. Minä odotan, että lapset kasvavat, mutta mies jotenkin vaan junnuttaa onnellisena näin. Sanoi kerran, että kun on nähnyt lasten kasvavan niin nopeasti aikuiseksi, niin haluaa nauttia jokaisesta minuutista tällä kerralla, eikä elää "sitku" -elämää.

Vierailija
37/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on toisella kierroksella mun kanssa ja hänellä oli tavatessa 16 ja 18 -vuotiaat lapset. Oli päättänyt, ettei missään tapauksessa enää lapsia, kun on nuorena tullut isäksi ja haluaa nautiskella elämästä. Tajusi heti alussa, että minä haluan lapsia ja rakkaudenhuumassa teki päätöksen, että tulkoon kaksi lisää, jos minä haluan.

Vierailija
38/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on toisella kierroksella mun kanssa ja hänellä oli tavatessa 16 ja 18 -vuotiaat lapset.

Miksi miehesi erosi eksästään? Kuinka pian saitte yhteisiä lapsia?

toinen kyselijä :)

Vierailija
39/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ehkä tämä ap ei ole miehelle se elämän rakkaus, jonka kanssa tehdään "niitä rakkauslapsia". Jos mies ei enää halua lapsia, hänen mielestään perhekuviot on hänen osaltaan jo eletty. Mies haluaa vain helppoa elämää eikä ole niin umpirakastunut, että haluaisi tämän uuden hoitonsa kanssa jälkikasvua.

Eli mies erosi "elämänsä rakkaudesta" ja "rakkauslapsistaan" mennäkseen naimisiin jonkun vaan kanssa.. Just.

Voi teitä katkeria. Ei se rakkaus elämänkumppaniin liity lapsiin sisänsä. Ehkä mies on niin umpirakastunut, että haluaa viettää koko aikansa naisen kanssa?

Se on asia erikseen, että nuo lapsenteko-asiat olisi pitänyt selvittää etukäteen. Jos Ap on kertonut haluavansa lapsia, niin miten mies on vastannut tähän?

Vierailija
40/79 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies erosi "elämänsä rakkaudesta" ja "rakkauslapsistaan" mennäkseen naimisiin jonkun vaan kanssa.. Just.

Voi teitä katkeria. Ei se rakkaus elämänkumppaniin liity lapsiin sisänsä. Ehkä mies on niin umpirakastunut, että haluaa viettää koko aikansa naisen kanssa?

Se on asia erikseen, että nuo lapsenteko-asiat olisi pitänyt selvittää etukäteen. Jos Ap on kertonut haluavansa lapsia, niin miten mies on vastannut tähän?

Tai ehkä mies ei ole mikään romanttinen hömppä, joka uskoisi "elämänsä rakkauksiin". Onpahan vaan halunnut vaihtaa nuorempaan ja haluaa nyt elää vapaata, menevää elämää, johon eivät lapset mahdu. Kun löytyy taas uusi ja parempi, niin vaihdetaan lennosta. Toisen kerran se käykin huomattavasti helpommin.

Voi teitä katkeria, itsenne maailmankaikkeuden navaksi asettavia prinsessoita. Ehkä mies ei vain pidä teidän siniverisiä geenejänne jatkamisen arvoisina? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan