Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaako ketkään muut kuin läskit?

Vierailija
27.11.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voin sanoa että television karppauskeskustelussa esiintyvä mallikarppaaja on pulskammassa kunnossa kuin minä joka olen "virallisterveellisellä".

Vierailija
2/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu kysymys, kuin että kiinnittävätkö muut kuin läskit huomiota syömiseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaa. Ei ole tarkoitus laihtua, vaan saada muutama kilo lisää painoa. Näin on joillekin käynyt.

Vierailija
4/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professorin mukaan ei sais muut edes karpata kuin ylipainoiset

professori ole niin sanonut. Se on sanonun että jos höttöhiilarit vähennetään, se on ok, kunhan tilalle ei tuoda kovia rasvoja. Eikä karppaaminen sitä välttämättä tarkoita.

Vierailija
5/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaan. En todellakaan tavoittele painonlaskua (tai nousuakaan) vaan parempaa oloa. Karppaus on poistanut vatsavaivoja ja parantanut jaksamista. Ja karppauksella tarkoitan nyt omalla kohdallani sitä että olen jättänyt ruokavaliosta pois pastan, perunan, riisin ja vehnän. Turvotus on vähentynyt, vatsa toimii paremmin. Olen lisännyt ruokavaliooni poisjätettyjen tilalle salaattia/kasviksia.

Vierailija
6/6 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on poistanut vatsavaivoja ja parantanut jaksamista. Ja karppauksella tarkoitan nyt omalla kohdallani sitä että olen jättänyt ruokavaliosta pois pastan, perunan, riisin ja vehnän. Turvotus on vähentynyt, vatsa toimii paremmin. Olen lisännyt ruokavaliooni poisjätettyjen tilalle salaattia/kasviksia.

johon Uusitupakin olisi tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan