Vaatekoko 44, pituus 170.
Kommentit (21)
Itse olen ollut parisen senttiä pidempänä tuota vaatekokoa ja silloin tais paino olla noin 90kg tai vähän alle. Saman pituisena olen painanut myös 54kg :D Nyt jotain siltä väliltä.
Itselläni jotkin housut on kokoa 44, useimmiten 42. Paidat 40-42.
Olen 159 cm pitkä ja painan 75 kg..
Itselläni jotkin housut on kokoa 44, useimmiten 42. Paidat 40-42.
Olen 159 cm pitkä ja painan 75 kg..
Minä olen 170 cm / 75 kg ja käytän kokoa 40 sekä ylä- että alaosassa.
Itse olen 173cm/100kg/vaatekoko 46, viisi kiloa vähemmän niin 44 menisi päälle ihan kivasti. Pari senttiä lyhyemmällä, muuten samalla vartalomallilla varustetulla voisin hyvin kuvitella suhteen olevan 90kg/vk44.
painoa miltei 90kg, D-kupin tissit ja pituutta ehkä 172-174cm. Housuista menee 40-42 koko, paidoista aina vähintään 40 yleensä 42. Lihaa on (yök) käsissä ja reisissä, toisaalta painoin parikymppisenä alle 55kg ja silloinkaan alle 38 housut eivät mahtuneet, paidoista meni sitten 32. Farkkukoko oli silloin 27 tuumaa ja 34 jaloista. Nykyään menee Onlyn 31 tuumaiset puristamatta. Laihdutus on aina mielessä, mutta kun kilot vaaassa vähenevät, tissit surkastuvat ja ehkä kylki-ihrat, jalat ja persus säilyvät lähes entisellään. Kunnon anoreksian tarvisin, että pääsisin lihavista käsistäni, pohkeistani ja persuksesta eroon.
174 cm ja painan 89 kiloa. Puseroissa koko on 44 ja housuissa 46.
Jos vaatekoko muuttuisi 5 kg:n välein, niin 80 kiloinen käyttäisi koon 40 vaatetta, ei taida inahtaakaan päälle. Samoin 75 kiloinen käyttäisi muka 38 kokoa...=o
Jos vaatekoko muuttuisi 5 kg:n välein, niin 80 kiloinen käyttäisi koon 40 vaatetta, ei taida inahtaakaan päälle. Samoin 75 kiloinen käyttäisi muka 38 kokoa...=o
ihan vaattesta? Siis tässä yllä esiintynyt läski siis. Itse about 75 kg käytin koon 38 vaatteita, jotka napsahtivat vyötäröltä poikki lähes aina tai sousut siis ( pituus oli 172-174 mittauksesta riippuen), 60kg koko putosi yläosasta jo miltei 34-36 ja ala-osasta pysyi samana. Ja niin edelleen. Mulla on leveät lonkat, muistan kuinka ihan laihanakin ( siis siinä 51-54kg)ne hiersivät kolot jopa farkkuihini, vaikka olin ihan alipainoinen ja suurehkoa kokoa pituus/paino -suhteessa alaosassa käytin. Kerran persläski, aina persläski.
paino ja millainen vaate kyseessä. Sanoisin että olisko painoa 75-90 kg? Miksi kysyt?
Painan nyt 73 kiloa ja olen jämpti 38. Kaksoiskokojen osalta ne s-koot, jotka ovat 36-38 istuvat melkeinpä paremmin kuin perus 38. Vasta 70 kilon kohdalla lakkasin ottamasta sovariin mukaan sekä koot 36 että 38, koska osassa vaatteista, etenkin yläosista, tarvitsin koon 36 vielä 70-kiloisena. Veikkaan, että pari kiloa voisin vielä lihoa, ennen kuin olisi tarve siirtyä kokoon 40 eli 38 on aika varmasti hyvä koko myös 75-kiloisena.
Liian pieniin vaatteisiin ahtautumisesta ei ole kyse, koska mitoiltani olen nyt aika tarkaan 38 useimpien vaatekauppojen kokotaulukkoja katsoen lukuunottamatta vyötäröä, joka on taulukon mukaan yleensä 36 tai vähän alle.
65-kiloisena käytän jo 34-36 kokoisia paitoja ja koon 36 housuja, koolla 38 saa jo boyfriend-henkeä.
Ihmiset ovat eri muotoisia ja eri kokoisia, keräävät painoa eri tavalla ja vaatekauppojen koot ovat kaiken lisäksi nykyisin aika isoja.
Piti päästä avautumaan vähän, lähiaikoina oon kuullut liikaa näitä "nainen on läski yli 60-kiloisena" -murjaisuja.
Ja painoa ollut 75-77kg. Nyt painan 73-74kg ja alan toivoa pienempiä housuja (kuntosaleilua takana 3kk), paitakoko on ollut jo tovin pienempi.
Itse olen 170 cm pitkä ja painan vajaa 70 kiloa ja paitojen (ja muiden yläosien) koko on lähes aina 42(-44) tissien takia (kuppikoko 70H). Alaosa tosin on sitten 38.
miksi ap tätä kysyy? Onko kurkittu jonkun ystävän vaatelappua?
puntarille :(. Muutama vuosi sitten paino oli 96 ja tullut jonkin verran alas, kun housukoko on 46:sta 44:ään muuttunu ja saanut muutaman kommentinkin laihtumisestani. Silti masntaisi liikaa kato lukemaa jos enmmän kuin arvlisin, ap
arvelen, että rasvan jakautuminen kehossa määrittää valtavasti, miten joku mielletään lihavaksi. Olen omasta mielestäni melkoinen tankki, kun näitäkiloja on lasten saannin jälkeen tullut 20. Mulla kuitenkin rasva on tasaisena silavana joka puolella (ei isoja tissejä, mahaa tai pyllyä/reisiä), niin saan aika ällistyneitä reaktioita, kun kerron painoni.
MUN HOUSUKOKO ON 38 JA PAINAN 75 KG.Onko sun jotenkin vaikea ymmärtää,että jokainen nainen on erimallinen?Se ,kuinka paljon liikkuu,onko kapea vai leveä lannealue,onko omena vai päärynä.Lisäksi totean että mitä halvempi rättimerkki,sen suurempi koko,vaatteet kun on tehty Aasiassa....ei nykyään voi ees puhua koosta,ne kun eivät juurikaan kerro enää mitään
t.himourheilija
Minä alaosasta 44, yläosasat 42. 170cmja painoa 85kg.
Normipainossani 65kg olen alaosasta kokoa 40 ja yläosasta 38/40.
Joku voi olla ylävartalosta roteva 44 ja silti alakerrasta hoikempi. Jos on tasapaksu tyyppi niin veikkaisin 80-85kg