Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka annatte alle kouluikäisen syödä kalapuikkoja.

Vierailija
18.11.2011 |

Kuoritteko puikot??

Minun ystävä,viiden lapsen äiti oli kylässä ja sanoi et aiheutan ittelleni vaan turhaa työtä kuorimalla puikot.Neljävuotiaalle voisi kuulemma jo antaa kuorineen kunhan ei ihan jokaviikko niitä syötä.

Mulla on siis vaan yksi lapsi ja olen itekin ruvennut miettiin et olenkohan turhan neuroottinen???

Sellaisia nugetteja yms.missä on kanaa tai broileria en ole antanut koskaan enkä annakaan mut kalapuikot on munkin mielestä niin hyviä et niitä laitan välillä.Valmiskalapuikoista on kyse.

Kiitos =)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa viikonloppua vaan kaikille!

Vierailija
2/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kalapuikoissa on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne pitäisi kuoria. Meillä pienetkin syöneet kalapuikot kuorineen :)

Ja korkeintaan kerran kuussa syödään kalapuikkoja

Vierailija
4/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia varten niitä kuorettomia kalapuikkoja. Täällä ainakin tilasivat kun pyysin.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
5/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei suostu syömään kuorrutusta.

Ja tämä oli totta!

Vierailija
6/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö joskus vain ne kuoret, ja söisivät vaikka joka viikko. Pitävät kalasta muutenkin, lohi on lempiruokaa.

Vierailija
7/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa pala pakasteseitiä.

Vierailija
8/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seitä kohtaan itselläni on niiin järkyttävä inhotus että en koske siihen pitkällä tikullakaan.

Eli teen ne itse ja, ei en kuori niitä. =D

Vierailija
9/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pullista, piirakoista ja kaikista muistakin uunissa valmistetuista asioista kuoritaan pintakerros pois. Uunivalmistus kun saattaa muodostaa ruuan pintaan karsinogeenejä sekä epä-älyllisiä oireyhtymiä muodostavia puutostiloja.

Vierailija
10/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valmiskalapuikkojen kuori on täynnä kovettunutta kasvisrasvaa, jota en utsekään mielelläni syö. Hyvänen aika maistaahan sen jo itsekin! En siis ole ap, mutta ymmärrän täysin.

Meillä syödään silloin tällöin valmiskalapuikkoja lasten kanssa, mutta ne äklöttää mua ja en haluaisi sellaista moskaa lapsilleni syöttää. Meillä ei muuten syödä esim. valmiskeksejä, vaan leivon ne itse.

Jos ruoka-asiat OIKEASTI kiinnostaa, niin voi vaikka aloittaa lukemalla kirjan totuus lautasella...

Vierailija
11/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikkoja voi valmistaa myös itse, ne vasta on meidän perheen gourmetpuikkoja ja kaikki rakastavat niitä :) tosin joskus tarvitsee sitä nopeaa ruokaa, joka valmis 30 minuutissa.

Mä teen meillä myös oikeasti tuoremakkaraa eli ei en syötä muksuille makkaraa tai nakkeja kaupan hyllyiltä lainkaan vaan omiani, mutta rakastan ruoanlaittoa ja olen kiinnostunut aidosta ruoasta ilman lisäaineita ja eineksiä, vaikka joskus siis se valmiskalapuikkopakkaus kiireessä syödäänkin..

Vierailija
12/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku on niin laiska, että ei muuta lapsilleen viitsi laittaa. Ja just se kerros siinä päällä on pahin.

Vierailija
13/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme kalapuikot kalatiskistä valmiiksi fileerattuina.

Vierailija
14/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruoka-asiat OIKEASTI kiinnostaa, niin voi vaikka aloittaa lukemalla kirjan totuus lautasella...

Kirja on Petos lautasella, ja toinen hyvä kirja samalta tekijältä on Aitoa ruokaa...

Mutta tosiaan aiheeseen, niin kyllä meillä aina välillä syödään valmiskalapuikkoja, kuorineen päivineen. Ja tarkkaan luetaan niidenkin tuoteselosteet ennenkuin ne meidän pakkaseen eksyvät..

Mahdollisimman puhdas ruoka on hyvää ruokaa! :)

Vierailija
15/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pullista, piirakoista ja kaikista muistakin uunissa valmistetuista asioista kuoritaan pintakerros pois. Uunivalmistus kun saattaa muodostaa ruuan pintaan karsinogeenejä sekä epä-älyllisiä oireyhtymiä muodostavia puutostiloja.

ja hyviä älyllisiä oireyhtymiä :)

Vierailija
16/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikkoja voi valmistaa myös itse, ne vasta on meidän perheen gourmetpuikkoja ja kaikki rakastavat niitä :) tosin joskus tarvitsee sitä nopeaa ruokaa, joka valmis 30 minuutissa.

Mä teen meillä myös oikeasti tuoremakkaraa eli ei en syötä muksuille makkaraa tai nakkeja kaupan hyllyiltä lainkaan vaan omiani, mutta rakastan ruoanlaittoa ja olen kiinnostunut aidosta ruoasta ilman lisäaineita ja eineksiä, vaikka joskus siis se valmiskalapuikkopakkaus kiireessä syödäänkin..

Vierailija
17/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kalapuikkotehtailija myönsi ihan avoimesti, että kalapuikkoihin käytetään se surkein moska, mitä seitistä jäljelle jää. Samoin se sanoi, että Suomeen tuodaan se alin kasti kalapuikoista, koska tänne pitää saada halpaa. Eli suomalainen duopoli - keskuskaupat ostavat ulkomailtakin halvimman mahdollisimman p***n, että saavat katteet kohdalleen myydessään näitä ala-arvoisia moska-kalapuikkoja suomalaisille kuluttajille.

Taitaa olla se "kuori" laadukkaampaa tavaraa kuin sisus...

Vierailija
18/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leivänpalat. Uskokoon ken haluaa, totta joka sana. Kuorineen ei syö niin millään. Uunissa valmistettavat perunapallerotkin kuorii itse ja syö vaan sen pehmeän sisuksen.

Isältään peritty piirre, sekin tahtoo kuoria kaiken, minultakin repii vaatteet päältä melkein joka ilta.

Vierailija
19/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ihan joka viikko syötä noita lapsille.

Vierailija
20/20 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syödä kalapuikkoja. ei ollut tullut ees mieleen ennen kun puhuin naapureiden kanssa hedän lasten lempiruoista.

Kerran koitin, mutta ei maistunut ollenkaan lapsille(kaan). joten sen koommin en oo ostanut.

Nugetit on myös EIEI minulle, joten en ole niitä lapsillekaan syöttänyt.

Musta on hassua että monet nuoret aikuisetkin itte niitä vetelee. yak. meillä pikaruoka on pastaa lohi- tai kanasuikaleista tai eineksistä maksalaatikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän