Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LINNANJUHLIEN takia osa kampaajista tänään töissä?

Vierailija
06.12.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän laita nutturansa ja muut hiuslaiteensa ihan itse. Ei siihen mitään kampaajia tarvita.

Vierailija
2/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itekin olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaahan kampaaja jopa joutua töihin ylioppilasjuhlien tai häidenkin takia viikonloppuna. Elämä on niin väärin.

Vierailija
4/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi päättää pitää putiikkinsa kiinni ja sanoa sit vaikka herra kansanedustajan puolisolle, että pidä tunkkis.

Vierailija
5/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Että ihan töissä joutuu Itsenäisyyspäivänä olemaan. No niin kuule joutuu kymmenettuhannet muutkin... Poliisit, sairaanhoitajat, huoltamotyöntekijät, ravintolatyöntekijät, lentokenttäväki, kaivostyöntekijät, tv-juontajat ja kymmenet muut ammatit. Missähän puskissa ap elää...

Vierailija
6/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin tänään töissä. Ja rankka työpäivä olikin, koska meillä ollaan aamuvuoroissa yksin viikonloppuna ja työmäärä ei kyllä ole yhdelle suunniteltu..

-hoitsu

Vierailija
7/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etenkin maineen kannalta aika tärkeä :)

Omakin kampaajani "leuhkii" aina kuinka monta kampasi linnan juhliin minäkin vuonna - ja asutaan sentään nykyään provinssissa, stadissa kampaajalle on varmasti melkoinen meriitti kammata linnan kuvatuimpia - vaikka kampaajia ei useinkaan jutuissa mainita, niin puskaradio on sitäkin tehokkaampi, hyvässä ja varsinkin sitten pahassa.

Vierailija
8/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Että ihan töissä joutuu Itsenäisyyspäivänä olemaan. No niin kuule joutuu kymmenettuhannet muutkin... Poliisit, sairaanhoitajat, huoltamotyöntekijät, ravintolatyöntekijät, lentokenttäväki, kaivostyöntekijät, tv-juontajat ja kymmenet muut ammatit. Missähän puskissa ap elää...

Kampaajat voi kuitenkin valita, onko töissä vai ei..Linnan henkilökunnan taas on ilmaannuttava paikalle, kiinnosti tai ei. Samoin vaikkapa Kaartin soittokunnan.

En ymmärrä sitäpaitsi, mitä kamalaa on tehdä itsenäisyyspäivänä työkeikka, kun sen jälkeen pääsee kuitenkin itse juhlimaan ja katsomaan töllöstä niitä juhlia. Eihän juhlissa työskentelevillä taas asiat ole noin hyvin.

Vierailija
9/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät rahat saavat siitä, joten tuskin häiritsee heitä.

Vierailija
10/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä tänään

Vierailija
11/11 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuskin on edes asiakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän