LINNANJUHLIEN takia osa kampaajista tänään töissä?
Kommentit (11)
saattaahan kampaaja jopa joutua töihin ylioppilasjuhlien tai häidenkin takia viikonloppuna. Elämä on niin väärin.
Voi päättää pitää putiikkinsa kiinni ja sanoa sit vaikka herra kansanedustajan puolisolle, että pidä tunkkis.
Haloo. Että ihan töissä joutuu Itsenäisyyspäivänä olemaan. No niin kuule joutuu kymmenettuhannet muutkin... Poliisit, sairaanhoitajat, huoltamotyöntekijät, ravintolatyöntekijät, lentokenttäväki, kaivostyöntekijät, tv-juontajat ja kymmenet muut ammatit. Missähän puskissa ap elää...
Minäkin olin tänään töissä. Ja rankka työpäivä olikin, koska meillä ollaan aamuvuoroissa yksin viikonloppuna ja työmäärä ei kyllä ole yhdelle suunniteltu..
-hoitsu
Ja etenkin maineen kannalta aika tärkeä :)
Omakin kampaajani "leuhkii" aina kuinka monta kampasi linnan juhliin minäkin vuonna - ja asutaan sentään nykyään provinssissa, stadissa kampaajalle on varmasti melkoinen meriitti kammata linnan kuvatuimpia - vaikka kampaajia ei useinkaan jutuissa mainita, niin puskaradio on sitäkin tehokkaampi, hyvässä ja varsinkin sitten pahassa.
Haloo. Että ihan töissä joutuu Itsenäisyyspäivänä olemaan. No niin kuule joutuu kymmenettuhannet muutkin... Poliisit, sairaanhoitajat, huoltamotyöntekijät, ravintolatyöntekijät, lentokenttäväki, kaivostyöntekijät, tv-juontajat ja kymmenet muut ammatit. Missähän puskissa ap elää...
Kampaajat voi kuitenkin valita, onko töissä vai ei..Linnan henkilökunnan taas on ilmaannuttava paikalle, kiinnosti tai ei. Samoin vaikkapa Kaartin soittokunnan.
 En ymmärrä sitäpaitsi, mitä kamalaa on tehdä itsenäisyyspäivänä työkeikka, kun sen jälkeen pääsee kuitenkin itse juhlimaan ja katsomaan töllöstä niitä juhlia. Eihän juhlissa työskentelevillä taas asiat ole noin hyvin.
hyvät rahat saavat siitä, joten tuskin häiritsee heitä.
vaikka tuskin on edes asiakkaita.
eiköhän laita nutturansa ja muut hiuslaiteensa ihan itse. Ei siihen mitään kampaajia tarvita.