Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BMI 48 ja olen jälleen raskaana, kysyttävää?

Vierailija
27.11.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa KTM ja mielestäni naamassani ei ole mitään vikaa. Eikä kyllä kropassakaan. Olen läski, se ei mielestäni ole rumaa.

Vierailija
22/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut mítään vaivoja raskauksissa? Onko sinulle tullut raskausdiabetes?

Itse olin "vain" 162/100 loppuraskaudessa ja minulla oli aika paljon ongelmia, mm. iskias jne. Liikuminen todella tukalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut mítään vaivoja raskauksissa? Onko sinulle tullut raskausdiabetes?

Itse olin "vain" 162/100 loppuraskaudessa ja minulla oli aika paljon ongelmia, mm. iskias jne. Liikuminen todella tukalaa.

Vierailija
24/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka äidilläni oli kaikissa raskauksissaan (4 kpl). Neuvolassa on suhtauduttu mielestäni todella asiallisesti. Olen kantanut ylipainoa niin kauan, ettei raskaus oikeastaan tunnu missään. Liitoskipua oli ensimmäisessä raskaudessa, mutta kaikki muut menneet hyvin. Tsemppiä sinulle iskiaksen kanssa!!

Ja juon limppaa, ihan sikana. Lähinnä PepsiMaxia :)

Vierailija
25/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limpassa on sairaasti ns. tyjiä kaloreita. Ite lopetin limpan juomisen, niin 5 kiloa hävis tosta vaan. Nyt 172/105. Lapsille kannattaa antaa limppaa vasta yli 3 v. Kehittyvät hampaat tosi alttiina sokerille.

Vierailija
26/28 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

limppaa ollenkaan. Paitsi synttäreillä, vappuna tms. Itsekään en kyllä tosiaan juo sokerilimppaa lähes koskaan, ehkä kyläillessäni sokerilimppaa juovilla kavereilla ja sukulaisilla.

Vierailija
27/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks, mutten ymmärrä sunlaisia ihmisiä yhtään. Mietitkö yhtään minkälaisen esimerkin annat lapsilles?

Onko sulla ideana tossa ettet näe omaa 50-vuotispäivääs vai mikä sulla on ideana?

Vaikka olisit terve nyt, niin muutaman vuoden päästä todennäköisesti et enää ole. Vai ootko niitä ihmisiä, jotka ei ajattele tulevaisuutta päivää pidemmälle tai sitten kuvittelet ettei omalle kohdalle koskaan tapahdu mitään pahaa.

Sun riski sairastua on moninkertainen verrattuna normaalipainoiseen ihmiseen.

Sinuna olisin todella huolissani.

Vierailija
28/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon syöt päivässä ja mitä? Kiinnostaa miten paljon on ns. pakko syödä jotta saa pidettyä yli 130 kg painon. Ruokapäiväkirja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän