Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun riitelet miehesi kanssa, kertooko miehesi riidoistanne sukulaisilleen?

Vierailija
06.12.2011 |

Mun mies kertoo! Ärsyttää tosi paljon. Heti jos on riitaa, soittaa tai ajaa lapsuudenkotiinsa. Puoli sukua tietää meidän riidoista.

Olen puhunut asiasta miehen veljen vaimon kanssa, joka sanoo, että heidän riitojaan ei hänen miehensä toisille kerro! Jos kertoo, saisi lähteä.

Yllättäen, suku ei voi sietää meikäläläistä, varmaankin siksi, että mies niin hanakasti kertoo kaikista erimielisyyksistämme. Toinen miniä taas on hyvin mieluisa suvulle, ehkäpä juuri siksi, että miehen veli ei levittele heidän riitojaan kaikille. Hänestä on suvulla suotuisampi kuva, koska pitävät kinastelunsa omana tietonaan.

Onko tosiaan ihan normaalia, että mies kertoo vaimonsa kanssa olleista riidoista heti vanhemmilleen ja sisaruksilleen?

Mielestäni asiat eivät heille mitenkään kuulu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista touhua. Jos mieheni käyttäytyisi noin, niin saisi kokonaan muuttaa äitinsä kanssa asumaan. Aikuisten pitää pystyä riitelemään ilman et haetaan isi tai äiti apuun.

Vierailija
2/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lempiminiä" voi olla ihan vaan koska jutut natsaa, ei kai kukaan kuvittele ettei kaikilla ole omia paskoja tapoja ja muuta ärsyttävää?

Minä ainakin miniänä tiedän että vanhemmillani ja miehen vanhemmilla on omat riitansa ja heillä on omat puutteensa muttei se kyllä estä puhumasta perheen kanssa jostain jos oikein keljuttaa.

Eri asia jos toinen tekee tuota vääristä syistä mutta kyllä minusta on ihan luonnollista että voi sanoa äidille/isälle/sisarelleen että otettiin matsia tälläsestä aiheesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi