Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen duunikaveri ei ollut näkevinäänkään pikkujouluissa. Missä syy?

Vierailija
27.11.2011 |

Minulla on ihana miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tehdään paljon yhteistyötä ja välillä jäädään työpäivän päätteeksikin parantamaan maailmaa. Pikkujouluissa oltiin kyllä molemmat, mutta emme sanoneet toisillemme sanaakaan.

Onko miehille tämmöinen ihan normaalia ailahtelevuutta? Vai voisiko olla, että välillämme on niin paljon kemiaa, ettemme uskaltaneet juoneina ottaa mitään kontaktia, ettei vaan homma lähde lapasesta?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siis hakeutunut miehen seuraan pikkujouluissa eikä mies minun seuraan myöskään. Tänään nähtiin sitten ensimmäistä kertaa pikkujoulun jälkeen ja mies tuli todella iloisesti tervehtimään. Samoin hakeutui kesken päivän pariin kertaan todella lähelle minua.

Minä en siis tänäänkään hakeutunut miehen seuraan vaan hän minun. Havainnoin vain maailmaa.

Olen melkoisen varma nyt siis, että mies vältteli minua pikkujouluissa syystä tai toisesta, mutta nyt ei todellakaan taas kesken arkea välttele vaan päinvastoin hakeutuu seuraani.

Vierailija
2/47 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskaltanut tulla sun juttusille, ettei tää nainen olisi suuttunut ja antanut sille pakkeja.

Selvästikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että on ihastunut sinuun, mutta myös se että epäilee että sinä olet, ja vaikka oliskin imarreltu ja nauttisikin huomiosta, ei halunnut sitä naisensa aikana, tai sitten se että naisensa on ylimustis, tai sitten on niin rakastunut, siis naiseensa, ettei edes huomioinut kenen kanssa jutteli ja kenen ei. Tai sitten ei nauti mistään pikkujoulujutustelusta, eikä viitsinyt yhtään läheisemmän työkaverin seuraan hakeutua, kun saa ihan normaalistikin jutella kanssasi, tai tai tai...

Vierailija
4/47 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollut missään vaiheessa iltaa humalassa, vaikka kyllä joinkin. Ilta oli vain pitkä ja join niin hitaasti, ehkä jotain 3 alkoholiannosta 6 tunnissa.

Miehellä ei ollut varmasti siellä ketään muuta katsottuna. Oli lähinnä 20 v vanhempien kollegoiden juttukaverina ja saattoi kohteliaasti erään ihan sammumispisteessä olevan 20v vanhemman naisen taksiin.

Vierailija
5/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisitte olleet tekemisissä siellä.

Vierailija
6/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsi joko itseään tai minua humalassa tai jopa molempia. Työkaverit tuntee hänen vaimonsa, joten sekin varmaan saattaa painaa vaakakupissa.

Itse olen tosi tyytyväinen, että tilanne meni näin kuin meni, vaikka itse kyllä uskon, että olisimme voineet jutella tai edes moikata pikkujouluissakin ilman mitään ongelmia.

Jos mies haluaisi hätyyttää minua kauemmas itsestään, niin ei hän itse olisi hakeutunut taas tänään lukuisia kertoja minun läheisyyteeni. Humalatilalla oli siis pakko olla merkitystä asiaan ja pelolla, sitä en tiedä, että pelkäsikö minua vai itseään vai kenties työkaverien tuomitsemista vaikka tanssissakin, koska tuo vaimokin on tuttu duunikavereille.

Vierailija
7/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi seurustella muidenkin työkaverien kanssa? Jos kerran olette muuten tiiviisti tekemisissä, niin kivahan se on sitten muidenkin kanssa jutella kun on tilaisuus.

Vierailija
8/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuu sut torjumaan ja siinä menee hyvä työkaveruus.

Vierailija
9/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aistii, että olet ihastunut, eikä halua itse viedä juttua pidemmälle.

Vierailija
10/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se voi olla yksi teoria. Mielestäni mies voi myös uskoa, että minä olen häneen ihastunut, joten on todellakin voinut pelätä sitä, että teen aloitteen.

Yksi käski jättämään naimisissa olevan miehen rauhaan. Ei ollut tarkoituskaan mennä iskemään miestä, mutta se, että emme puhuneet mitään oli jopa alleviivaavan erikoista.

Mies on paljon tekemisissä myös muiden työkavereiden kanssa muuloinkin ja nytkin oli siellä monien kanssa kyllä, mutta ei kenenkään kanssa erityisen paljon, paitsi ehkä yhden itseään 20 vuotta vanhemman naisen kanssa jutteli pidempään. En usko, että on ihastunut kehenkään työpaikalla, jollei sitten minuun.

Vierailija
11/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten leffasakin aikoinaan todettin. Naiset mielellään keksii selityksiä miksi mies ei soittanutkaan tai miksei se tuu juttelee tms, mutta yleensä syy on just niin simppeli ja suora (kuin miesten putkiaivokin) että ne ei oo silloin kiinnostuneita. Jos mies on kiinnostunut ja tykkää, niin kyllä se silloin tekee aloitteen. Ja jos ei tee, niin...

He's just not that into you.

Vierailija
12/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaihda sanaakaan "sen munahaukan" kanssa! Miehet on niin tyhmiä, ne kehuu mukavia naispuolisia työkavereitaan vaimoilleen, ikään kuin kukaan nainen haluaisi kuulla että mies viettää sellaisen ihanuuden kanssa kaikki päivänsä... :/

Vierailija
13/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle tärkeä duunissa, ehkä korkeammassa asemassa?

Miehet eivät ajattele niin vaikeasti, "että apua olen kiinnostunut, joten en nyt edes moikkaa."

Mies valitsi muita, joiden kanssa halusi viettää aikaa ja rentoutua. Sinua hän näkee varmaan jo tarpeeksi duunissa.

Ei ole ihastunut. Selvinpäinkin uskaltaa jutella, joten miehellä ei ole mitään romanttisia tunteita sinua kohtaan.

Saattaa olla, että aistii sinun kiinnostukksen ja tosiaan halusi pikkujouluissa välttää kiusallista tilannetta.

Vierailija
14/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen normaalin mukavan jutustelunkin ihan väärin näköjään. Nyt sä sitten outona seuraat silmä tarkkana kelle puhuu, kelle ei, mitä tekee, moneltako lähtee... Siis se on toisen ihmisen avo/aviomies, mitä osaa siitä et bimboudessasi tajua? Olet aika nolo ***ka. No, mutta, se on selvästi melko fiksu mies, joten koitapa munahaukka jättää se nyt rauhaan! Hyvä veto oli pysyäkin sunlaisesta erossa kun viina virtaa! Pelkäsi varmaan syystäkin että tulet iholle, vaikkei se haluaisi. Tuo käytöksesi on asiatonta sinulta, ei kuulu työpaikalle tuollainen! Että mä sitten inhoan tuollaisia kuin sinä.

Vierailija
15/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan minuutin tarkkuudella. Luuletko, ettei mies sitä huomannut? Taitaa ihan syystä olla astunut takavasemmalle...

Vierailija
16/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös tuon 24:n selostuksen. Kuulen itsekin tämän tästä, kun tämä mies selittää puhelimessa vaimolleen, että "ollaan tässä Maijan kanssa juteltu tosi mielenkiintoisia asioita" tai "ollaan Maijan kanssa keittämässä tässä työpäivän päätteeksi vielä kahveja ja lähdetään vasta sitten kotiin". Vaimoa on käsittääkseni petetty aikaisemmassa suhteessa, joten voin arvata, että nimenomaan tämmöinen pikkujoulu voi tuoda ikäviä muistoja mieleen, vaikken tarkempaan asiasta tiedäkään.

Minä ainakin tuon vaimon sijassa olisin jo jollen nyt mustasukkainen niin ainakin epäileväinen, vaikkei siihen mitään syytä olekaan, mutta mies saa asiat kyllä puhelimessa kuulostamaan enemmältä kuin ovatkaan ja vielä pahempaa on, jos vielä kotona jatkaa, että Maija sitä ja Maija tätä.

Toisaalta olen ymmärtänyt niin, että miehen tapa on olla vaimolleen juuri vaimon menneisyyden takia täysin avoin, jotta vaimolle ei jäisi mitään epäiltävää.

Vierailija
17/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olet se ihastunut osapuoli :)

Ei siinä mitään pahaa, mutta veikkaan, että mies ei halunnut antaa turhia toiveita. Näin minäkin juuri toimin meidän pikkujouluissa. Yks mies, joka on hyvä ystävä, alkaa aina juhlissa käydä turhan tuttavaksi, joten yritän aina pitää huolta, etten joudu hänen kanssaan pitkäksi aikaa kahdestaan niissä tilaisuuksissa.

Vierailija
18/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten leffasakin aikoinaan todettin. Naiset mielellään keksii selityksiä miksi mies ei soittanutkaan tai miksei se tuu juttelee tms, mutta yleensä syy on just niin simppeli ja suora (kuin miesten putkiaivokin) että ne ei oo silloin kiinnostuneita. Jos mies on kiinnostunut ja tykkää, niin kyllä se silloin tekee aloitteen. Ja jos ei tee, niin...

Vierailija
19/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi korrektisti toimittu siltä ja se on selkeästi huomannut että sä elätät päässäsi joitakin täysin turhia toiveita minkään muun kuin työkaveruuden suhteen. Halusi siis välttää nätisti tilanteen, jossa hän joutuisi aivan selkeästi sanomaan sulle että kuule ei kiitos, (horatsu), minä kun olen naimisissa ja rakastan ja kunnioitan vaimoani. Se kun ehkä tekisi työnteosta sen jälkeen aika kiusallista. Sulle.

Mitäpä siis jos kiimoissasi yrittäisit etsiä miestä jostakin muualta kuin TYÖPAIKALTA tai ainakin sitten vahtaa jatkossa joitakin sinkkuja vaan! Ja jospa edes yrittäisit alkaa kunnioittaa muiden ihmisten parisuhteita ja sitoumuksia? Onko sulla ikää jotakin 20, vai mistä johtuu moinen naivin suunnaton itseesi rakastuminen ja aivan kohtuuton luotto omaan spessu-erityisyyteesi? Siis kyllä se mies varmaan saattaisi sua kerran pari nusaistakin kun noin kovasti tunget tyrkylle, mutta olisiko se hänestä todellakin muka sen arvoista, että hyvä yhteiselämä ihan itse rakkaudesta valitun puolison kanssa kaikkine ulottuvuuksineen vaarantuisi. Niin, monen aikuisen, kypsän ja vastuullisen ihmisen mielestä ei. Erotakin kun voisi, jos haluaisi nusaista kaikenmaailman tyrkkyjä, eli selkeästi viesti on; hän on varattu, koska haluaa olla ja aikoo jatkossakin olla. Ehkä siis voisit yrittää aikuistua? Ihastumisia joskus tulee ja menee ja on täysin eri asia alkaa toimia niiden mukaan (roikkua kiinni varatussa jossakin pikkujouluissa, vahtia sen tekemisiä, tuijotella liikaa...) kuin antaa tunteen mennä pois omia aikojaan, KUN sitä EI itse kasvata.

Vierailija
20/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen munahaukka. Minähän en sanonut sanaakaan miehelle koko pikkujoulujen aikana, joten tuskin kovin tyrkky olin. Mukavahan tuo mies on, mutta ei minulla ole mitään sen kummempaa häntä kohtaan nyt eikä ole tulossakaan. Ennemmin mietin, että oliko jopa ihan epäkohteliasta, kun ei sanottu edes hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan