Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen duunikaveri ei ollut näkevinäänkään pikkujouluissa. Missä syy?

Vierailija
27.11.2011 |

Minulla on ihana miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tehdään paljon yhteistyötä ja välillä jäädään työpäivän päätteeksikin parantamaan maailmaa. Pikkujouluissa oltiin kyllä molemmat, mutta emme sanoneet toisillemme sanaakaan.

Onko miehille tämmöinen ihan normaalia ailahtelevuutta? Vai voisiko olla, että välillämme on niin paljon kemiaa, ettemme uskaltaneet juoneina ottaa mitään kontaktia, ettei vaan homma lähde lapasesta?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä hän kokee olonsa turvalliseksi sinun kanssasi vain työpaikalla, teillä on sellainen suhde. Minä olen käynyt syömässä yhden miespuolisen työkaverin kanssa kolme vuotta joka päivä ja tunnemme toisemme perinpohjin. Mutta hänen kanssaan en ikinä lähde mihinkään työpaikan ulkopuolelle, ei vaan jotenkin kuulu asiaan. Toisten ihmisten kanssa taasen voi mennä mihin vaan. En oiekin osaa selittää mutta jotkut ihmissuhteet ovat hyvin paikkasidonnaisia.

Vierailija
22/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle tärkeä duunissa, ehkä korkeammassa asemassa?

Miehet eivät ajattele niin vaikeasti, "että apua olen kiinnostunut, joten en nyt edes moikkaa."

Mies valitsi muita, joiden kanssa halusi viettää aikaa ja rentoutua. Sinua hän näkee varmaan jo tarpeeksi duunissa.

Ei ole ihastunut. Selvinpäinkin uskaltaa jutella, joten miehellä ei ole mitään romanttisia tunteita sinua kohtaan.

Saattaa olla, että aistii sinun kiinnostukksen ja tosiaan halusi pikkujouluissa välttää kiusallista tilannetta.

Saattaa mies toki olla imarreltu kiinnostuksestasi, mutta häntä ei kiinnosta ainakaan tarpeeksi. Jos miestä tosissaan kiinnostaisi, niin pikkujoulut olisivat olleet oiva tilaisuus viedä suhdetta toiselle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihastunut suhun, se seuraa sua pikkujouluissa lievässäkin hönössä mihin vaan. Miehet ei oo kovin monimutkaisia otuksia tässä asiassa, varsinkaan jos yhtään ovat ottaneet. Mulla on kans työkaverina mies, jonka oon huomannut olevan musta kiinnostunut. Hoidetaan työkuviot ihan normaalisti ja reippaasti, mutta pikkujouluissa tms. pyrin välttämään häntä, ettei synny ikäviä tilanteita, jotka tekisivät seuraavasti työpäivästä kiusallisen.

Sä oot ihastunut työkaveriisi ja mies kyllä tajuaa sen. Varmaan hiukan nauttii sun huomiosta ja flirtistä, saa siitä ehkä itsetunnolle tukea ja kyllähän kiinnostus kivalta tuntuu. Mutta ei halua sen enempää. Kunnioita sitä jos et halua nolata itseäsi.

Vierailija
24/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on selvästi fiksu, kaihtaa ikäviä tilanteita joissa ihastuksen kanssa voi tulla muiden silmissä epäilyttäviä hetkiä.

Vaikuttaa myös siltä, että hän on uskollinen tyyppi. Ei halua sotkea vaimonsa kanssa asioita missään olosuhteissa. Kunnioita nyt häntä ja anna olla rauhassa.

Tiedän, että saavuttamaton mies on haaste ja moni nainen alkaa punoa juonia miten tuo miehen saisi kiinnostumaan itsestä. Mutta jospa nyt kuitenkin antaisit vain ihastuksen olla. Ihan kivahan se on tuntea vähän kiinnostusta ja tarkkailla toista kauempaa. Ei kannata sotkea parisuhteita kun kyseessä on noinkin epämääräinen ollako ihastunut vaiko eikö- tilanne molempien suhteen.

Itselläni samantapainen tilanne ollut joskus. Mies töissä puolestaan melko ylimielinen, mutta juhlissa sitten heittäytyy iholle. Vältän häntä vaikka onkin ihan kiva, kivannäköinen ja muuten niin hauska. Olen kerran elänyt vaikean parisuhteen. Petin itse. Nyt olen onnellinen enkä anna minkään asian koskaan pilata avioliittoani!

Koen, että sinun työkaverisi on ehkä niinkuin minä. Osaa varoa tilanteita, joissa saattaisi olla ihastumisen vaaraa tai ainakin että muut luulisivat niin.

Vierailija
25/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan minuutin tarkkuudella. Luuletko, ettei mies sitä huomannut? Taitaa ihan syystä olla astunut takavasemmalle...

Olet varmaankin miehelle työkaveri muiden joukossa, mutta mies on sinulle pakkomielteisen mielenkiinnon kohde. Ja tämäkin pohdintasi osoittaa, että olet käsittänyt väärin työkaveruuden. Tiesitkö, että monet ihmiset suhtautuvat työkavereihin ystävällisesti, mutta eivät silti halua muhinoida näiden kanssa tai viettää vapaa-aikaansa heidän kanssaan?

Vierailija
26/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsi joko itseään tai minua humalassa tai jopa molempia. Työkaverit tuntee hänen vaimonsa, joten sekin varmaan saattaa painaa vaakakupissa.

Itse olen tosi tyytyväinen, että tilanne meni näin kuin meni, vaikka itse kyllä uskon, että olisimme voineet jutella tai edes moikata pikkujouluissakin ilman mitään ongelmia.

Jos mies haluaisi hätyyttää minua kauemmas itsestään, niin ei hän itse olisi hakeutunut taas tänään lukuisia kertoja minun läheisyyteeni. Humalatilalla oli siis pakko olla merkitystä asiaan ja pelolla, sitä en tiedä, että pelkäsikö minua vai itseään vai kenties työkaverien tuomitsemista vaikka tanssissakin, koska tuo vaimokin on tuttu duunikavereille.

Ihminen ei humalassa pelkää yhtään mitään! Ei varsinkaan sitä, että oma ihastus on lähellä! Humalassa ihmisen estot katoavat, ja hän tekee juuri sitä mitä haluaisi tehdä, mutta moraalisäännöt estävät. Tai jopa sitä, mitä ei muulloin edes haluaisi tehdä.

Mies ei ole sinuun ihastunut, mutta ehkä hän arvostaa työtoveruuttasi niissä piireissä missä työskentelette. Pikkujouluissa hänelle oli vielä mieluisampaa seuraa kuin sinä tarjolla ja se siitä. Toisaalta varmaan näki että vaanit häntä ja häntä ei huvita alkaa kanssasi mihinkään kaveruutta suurempaan.

Vierailija
27/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ajattelet... eli toivot jonkun sanovan sulle että vaimo olis kieltänyt ettei mies saa olla sun kanssa tekemisissä.

Et kestä tai halua ajatella sitä mahdollisuutta ettei mies ehkä itse halunnut olla sinun kanssasi tekemisissä koska olis joutunut torjumaan sun lähentely yritykset.

Ihan tiedoksi ap:lle... jos se mies olis ollu kiinnostunu susta niin olis löytänyt jonkun kohdan jossa olis sun kanssa tullu juttelemaan. Itse olet ilmeisen kiinnostunut miehestä ja se näkyy varmasti muillekkin.

Todennäköisesti tulkitset ihastuksissasi myös miehen normaalin kanssakäymisen joksikin muuksi töissä.

Mutta muista, jos mies olis susta kiinnostunut ne pikkujoulut olis ollu oiva paikka näyttää se. Kun näin ei kuitenkaan ollut niin anna olla. Turhaan sitä enää ihmettelet, olet itse ihastunut ja näin ollen jokainn lähestyminen miehen puolelta on sun mielestä osoitus jostain muusta... koita päästä yli, anna sen miehen olla ja suuntaa kiinnostuksesi johonkin vapaaseen mieheen.

Turha kuvitella että mies "kärsi" pikkujouluissa ja olisi suonut ajatustakaan sille että mitä sinä ajattelet ja että lojaaliuttaan vaimoaan kohtaan olis käyttäynyt noin. Se käyttäytyi noin koska itse halusi niin.

Vierailija
28/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän suostuisi nielemään sen, ettei mies ole hänestä kiinnostunut "siinä mielessä".

Seli seli ja seliseliseli, miten mies rakastaa sinua niin palavasti ja hänen vaimonsa on niin kauhea, ja hänen pikkujoulukäytöksensä johtui siitä! Tyypillistä kuitenkin tuollainen asioiden selittely itselle parhain päin, olethan sinäkin vain ihminen ap!

Vierailija
29/47 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies on varattu, on aika selvä stop-merkki sulle, tai sen pitäisi ainakin olla. Ja ei varmaan tosiaan olekaan tulossa mitään, kun katsos yleensä siihen tarvitaan molempien halukkuus ja kiinnostus, jota sun tapauksessasi siis ei ole, vaan se mieshän on nyt joutunut jo näyttämään sulle rajoja tuolla tavoin.

Vierailija
30/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän lukematta muita vastauksia mitä ajattelet... eli toivot jonkun sanovan sulle että vaimo olis kieltänyt ettei mies saa olla sun kanssa tekemisissä.

Et kestä tai halua ajatella sitä mahdollisuutta ettei mies ehkä itse halunnut olla sinun kanssasi tekemisissä koska olis joutunut torjumaan sun lähentely yritykset.

Ihan tiedoksi ap:lle... jos se mies olis ollu kiinnostunu susta niin olis löytänyt jonkun kohdan jossa olis sun kanssa tullu juttelemaan. Itse olet ilmeisen kiinnostunut miehestä ja se näkyy varmasti muillekkin.

Todennäköisesti tulkitset ihastuksissasi myös miehen normaalin kanssakäymisen joksikin muuksi töissä.

Mutta muista, jos mies olis susta kiinnostunut ne pikkujoulut olis ollu oiva paikka näyttää se. Kun näin ei kuitenkaan ollut niin anna olla. Turhaan sitä enää ihmettelet, olet itse ihastunut ja näin ollen jokainn lähestyminen miehen puolelta on sun mielestä osoitus jostain muusta... koita päästä yli, anna sen miehen olla ja suuntaa kiinnostuksesi johonkin vapaaseen mieheen.

Turha kuvitella että mies "kärsi" pikkujouluissa ja olisi suonut ajatustakaan sille että mitä sinä ajattelet ja että lojaaliuttaan vaimoaan kohtaan olis käyttäynyt noin. Se käyttäytyi noin koska itse halusi niin.

Juuri näin. Naisten tyypillinen ongelma on ylianalysoida miesten käyttäytymistä. AP on ihastunut, mies ei. Hyväksy se, ja etsi rakkautta jostain muualta.

Vierailija
31/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksipuolisen ihastuksen kohde, jos ihailija on varsin sinnikäs ja kaikki vihjeet ihastuksen yksipuolisuudesta kuittaa johtuvan vaikka ihastuksen rajuudesta ja kaikenkaatavasta voimasta. Eipä ole sekään järin hääviä, jos joutuu vääntämään rautalangasta toiselle, että kun ei kiinnosta niin ei. Ja ehkä siltikin toinen jatkaa, koska uskottelee, että toinen puhui näin vain siksi koska vaimo on pakottanut tai vastaavaa.

Harmillista, että jotkut ihmiset eivät kykene kaveruuteen vastakkaisen sukupuolen kanssa, vaan alkavat heti viritellä jotain rakkaustarinaa, jos toinen on ystävällinen tai keskinäinen ajatustenvaihto sujuu.

Vierailija
32/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän pelkäsi alkoholia ottaneena, ettei kykene pitämään näppejä erossa sinusta.

Näin miehenä veikkaan.

Vierailija
33/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä täällä vastaillaan. Ap valitsee täältä ne pari, joilla voi pönkittää omia toiveitaan, ja hylätä ne 50, jotka kertovat tunteiden yksipuolisuudesta.

Rakkaus on sokea...

Vierailija
34/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kemiaa on, mutta koska mies ei halua sotkea elämäänsä, pysyttelee etäällä pikkujouluissa, joissa tilanne voi mennä pidemmälle. Varsinkin jos vaimon ystäviä on paikalla, ei todellakaan halua että elekieli paljastaa kipinän.

Työkaverisi tykkää sinusta, mutta haluaa olla uskollinen.

Miehetkin ovat ihmisiä, ja moni mies hallitsee ja tiedostaa käyttäytymisensä jopa humalassa. Moni mies on psyykeltään jopa hyvin samanlainen kuin moni nainen, opitut roolimallit ja toimintakulttuuri on sitten erikseen. Hankkikaa parempia miehiä, jos kokemuksenne ovat tuollaisia.

Vierailija
35/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä selitys on mielestäsi paras ja osuvin?

Vierailija
36/47 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli ihan normaali työpäivä. Juteltiin duuniasioista muutamaan otteeseen.

Vierailija
37/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä. Mies osaa käyttäytyä, ja jutteli muidenkin kollegoiden kanssa, eikä aina sen jonka kanssa muutenkin on paljon tekemisissä. Sitä vartenhan nämä firman sisäiset kökkäjäiset on.

Vierailija
38/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies varoi, ettei mitään intiimimpää tapahtuisi (jos on naimisissa, niin voi olla että vaimo on suivaantunut läheisestä suhteestanne ja pyytänyt ottamaan etäisyyttä).

Minulla on ihana miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tehdään paljon yhteistyötä ja välillä jäädään työpäivän päätteeksikin parantamaan maailmaa. Pikkujouluissa oltiin kyllä molemmat, mutta emme sanoneet toisillemme sanaakaan.

Onko miehille tämmöinen ihan normaalia ailahtelevuutta? Vai voisiko olla, että välillämme on niin paljon kemiaa, ettemme uskaltaneet juoneina ottaa mitään kontaktia, ettei vaan homma lähde lapasesta?

Vierailija
39/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta tekemistä. :)

Vierailija
40/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän on varattu. Mitä osaa sä siitä et pysty ymmärtämään saati kunnioittamaan? Ottaisin mäkin etäisyyttä, jos minua varattua naista alkaisi joku tuolla tavalla jo ihan liikaa seurailla ja tarkkailla. Ei kuule tunnu kivalta, ei se enää edes imartele, jos olet "ihailijalle" jo kerran antanut selkeästi ymmärtää että ei kiinnosta ja silti toinen vaan jatkaa. Ja kaikki siksi, että olet ollut ystävällinen oma itsesi häntä kohtaan ilman mitään muita aikeita (!), niinkuin olet useimmiten muillekin.