Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miespuolinen duunikaveri ei ollut näkevinäänkään pikkujouluissa. Missä syy?

Vierailija
27.11.2011 |

Minulla on ihana miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tehdään paljon yhteistyötä ja välillä jäädään työpäivän päätteeksikin parantamaan maailmaa. Pikkujouluissa oltiin kyllä molemmat, mutta emme sanoneet toisillemme sanaakaan.

Onko miehille tämmöinen ihan normaalia ailahtelevuutta? Vai voisiko olla, että välillämme on niin paljon kemiaa, ettemme uskaltaneet juoneina ottaa mitään kontaktia, ettei vaan homma lähde lapasesta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, otapa nyt kantaa.

Vierailija
42/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sekaantua sotkuihin. Olet liian näkyvän ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs jos se mies nyt tahollaan pohtii samaa asiaa ja ihmettelee, miksi et tullut koko iltana juttelemaan vaikka olisi ollut tilaisuus? Odotti että teet aloitteen ja osoitat kiinnostuksesi. Miksi et mennyt itse ap?

Vierailija
44/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on usein vastaavanlaisia kertomuksia, jotka vaikuttaa siltä että nainen on yksipuolisesti ihastunut. Ap:n tarinasta puolestaan tuli heti mieleen, että mies on ihastunut ja varoo reaktioitaan. Eihän se välttämättä näin mene mutta näillä tiedoilla veikkaisin kyllä sitä. Tuo, että mies vapaaehtoisesti viettää aikaa ap:n kanssa työajan ulkopuolella viittaa siihen, että mies ainakin pitää ap:n seurasta, jolloin välttely pikkujouluissa on outoa ja ainoa mahd selitys tuntuisi olevan tuo pelko, että jotain tapahtuu.

mitä ajattelet... eli toivot jonkun sanovan sulle että vaimo olis kieltänyt ettei mies saa olla sun kanssa tekemisissä.

Et kestä tai halua ajatella sitä mahdollisuutta ettei mies ehkä itse halunnut olla sinun kanssasi tekemisissä koska olis joutunut torjumaan sun lähentely yritykset.

Ihan tiedoksi ap:lle... jos se mies olis ollu kiinnostunu susta niin olis löytänyt jonkun kohdan jossa olis sun kanssa tullu juttelemaan. Itse olet ilmeisen kiinnostunut miehestä ja se näkyy varmasti muillekkin.

Todennäköisesti tulkitset ihastuksissasi myös miehen normaalin kanssakäymisen joksikin muuksi töissä.

Mutta muista, jos mies olis susta kiinnostunut ne pikkujoulut olis ollu oiva paikka näyttää se. Kun näin ei kuitenkaan ollut niin anna olla. Turhaan sitä enää ihmettelet, olet itse ihastunut ja näin ollen jokainn lähestyminen miehen puolelta on sun mielestä osoitus jostain muusta... koita päästä yli, anna sen miehen olla ja suuntaa kiinnostuksesi johonkin vapaaseen mieheen.

Turha kuvitella että mies "kärsi" pikkujouluissa ja olisi suonut ajatustakaan sille että mitä sinä ajattelet ja että lojaaliuttaan vaimoaan kohtaan olis käyttäynyt noin. Se käyttäytyi noin koska itse halusi niin.

Vierailija
45/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs jos se mies nyt tahollaan pohtii samaa asiaa ja ihmettelee, miksi et tullut koko iltana juttelemaan vaikka olisi ollut tilaisuus? Odotti että teet aloitteen ja osoitat kiinnostuksesi. Miksi et mennyt itse ap?

Siis mä tiedän että on olemassa lutkia, mutta että tuollaisia mega... Et sä mikään positiivisesti ajatteleva ole vaan moraalittomasti ja todella lutkamaisesti ajatteleva. Sinä kyllä ansaitset puutteellisen sinkkuelämäsi, kuka tuollaista nyt ottaisikaan. Vaikkei mulla fiksuja sinkkuja vastaan mitään olekaan. Sä et ole fiksu.

Vierailija
46/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hävisi välillä sinne töihin. En sen suurempaan pakoon siis mennyt.

Nyt taas koneen ääressä ja pääsen kertomaan taas tilannekatsausta. Mä olen todella hämmästynyt siitä, että olette vakuuttuneita, että minä olen se, joka on tässä se, joka miehessä roikkuu.

Tänäänkin olen jutellut miehelle ihan vain työasioita. Mies pyysi yksiä papereita hänelle näyttämään ja kun sain ne printattua ja vein hänelle näytille, niin hän kiersi minun viereeni ja kaappasi minut kainaloon tai siis kietoi kätensä minun ympärilleni.

Näinkö toimii siis selvin päin oleva mies, joka haluaa minua juosta pakoon?

Miehen tämän viikon käyttäytyminen eli iloiset tervehtimiset, lähelleni hakeutuminen ja jopa uutuutena käden ympärilleni kiertäminen, saavat mielestäni tuon alkuperäisen kysymykseni ihan relevantiksi. Hetken jo mietin, että heittääkö minulla päässä, kun edes moista mietin, että välttelikö mies minua pikkujoulussa, mutta tämänviikkoisen käytöksen jälkeen voisin lyödä jo vetoa siitä.

Olen oikeasti tosi iloinen siitä, että olimme pikkujoulussa etäisiä, jos olisi ollut pienikään riski, että ystävyytemme olisi voinut siellä riskeerautua.

Vierailija
47/47 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä tiedän että on olemassa lutkia, mutta että tuollaisia mega... Et sä mikään positiivisesti ajatteleva ole vaan moraalittomasti ja todella lutkamaisesti ajatteleva. Sinä kyllä ansaitset puutteellisen sinkkuelämäsi, kuka tuollaista nyt ottaisikaan. Vaikkei mulla fiksuja sinkkuja vastaan mitään olekaan. Sä et ole fiksu.

Taidatpas olla pikkuisen epävarma miehestäsi kun megalutkat noin pelottaa :D Niin no megalutkan vikahan se on jos mies pettää...