Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitteleva meikkaaja kysyy - vihreät silmät, minkä värinen rajaus?

Vierailija
27.11.2011 |

Oon hiljalleen "opetellut" meikkaamaan ja nyt käytössä on ihan sujuvasti jo mineraalimeikkipohja, poskipuna ja ripsiväri. Seuraavana ajattelin otaa repertuaariin silmien rajauksen. Minulla on vihreät silmät ja haluaisin korostaa niiden väriä, joten minkä värinen rajaus olisi ok? En haua mustaa, se on liian kova. Olisiko violetti/luumun väri hyvä tai sitten ruskea tai harmaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tahansa silmien väri on,niin rajaus on musta!

Mitä ihme sirkussilmiä te harjoitatte? Lol.

Vaalealla musta rajaus on liian jyrkkä, näyttää horatsulta tai teiniltä, joka ei koskaan ole oppinut meikkaamaan. Tumma ruskea toimii. Muita värejä voi käyttää luomiväreissä.

Vierailija
22/28 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän mustaa kajalia ja usein lilaa, ruskeaa,luumua ja vaal.punaista luomiväriä. En siis toki kaikkea samaan aikaan:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on huolella myöhässä mutta jos katsoo ammattilaisten touhuja niin varsin harvassa on luumukynät sun muut.. ;) Sen luumun joskus kokeilleena voin sanoo etten tykännyt. Hieman harvinaisemmista itellä toimii suht vaalea harmaa aika hyvin hieman vihertävään silmään, sitä voisin suositella. Ei aina vaan löydy sellaista sävyä, esim kun nyt netistä kattelin.. Tumma harmaa sitten taas hyvä perussävy, ei yhtä kova kuin musta. Tumma ruskea varmaan toimii monilla mutta kylmemmän sävyiseen vihertävään silmään tuo harmaa huomattavasti parempi, ei "peitä" silmän omaa sävyä vaan nostaa esiin. :)

Vierailija
24/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia sisäluomen rajaus/kajal- kynäksi? Merkki ja sävy? Pitäisi olla sellainen, ettei yhtään ärsytä silmää. Ja silmien väri about metsän-vihreä-harmaa.

Vierailija
25/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nuo luumut yms värit näyttää ainakin päivämeikissä vähän oudolta, vaikka silmien väriä korostavatkin... Itse pitäydyn mustassa ja harmaassa sen takia. Olen värianalyysityypiltäni talvi eli minulle sopii kylmät värit, sen sijaan ruskea näyttää pahalta. Lämpimämpiväriselle ihmiselle ruskea taas on parempi vaihtoehto kuin harmaa.

Itse yleensä kyllä aina käytän yläluomella ihan mustaa. Kun joka tapauksessa laitan mustan ripsivärinkin, niin sinne mustien ripsien väliiinhän se rajaus pääosin jää. Laitan usein myös rajausta alaluomen ulkoreunaan, ja sen teen usein ensin harmaalla kynällä ja päälle vielä luomiväriä jotain sävyä mitä muutenkin sinä päivänä käytän.

Vierailija
26/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanvihreät, sellaiset havunvihreät. Käytän yleensä ruskeaa, joskus tumman luumunpunaista.

Vierailija
27/28 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hyvä violetti rajaus, ei ole yhtään liian sirkus tai outo:

https://i.pinimg.com/originals/9a/74/e4/9a74e4474aa8bfd17aab182c9639d06…

Vierailija
28/28 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hepp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän