Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini syyttää minua miehensä vokottelusta pikkujouluissa

Vierailija
27.11.2011 |

Pikkujoulusaldoa kaveriporukasta..eilen pidettiin porukalla perinteinen sauna-bile-pikkujouluilta, joka yhden kaverini osalta päätyi riitelyyn sekä minu että miehensä kanssa. Itsekin siis olin mieheni kanssa liikenteessä. Tyhmä fiilis, koska itse en koe olevani millään tavalla syyllinen mihinkään, mutta kaveri ilmeisesti syyttää minua miehensä tyhmyydestä.

Kaverini on ollut nyt pari vuotta miehensä kanssa ja lihonut tänä aikana melkoisesti. Aiemmin kaverini oli tosi timmissä kunnossa ja sellainen tanssiva bilehirmu, joka veti kaikki miehet puoleensa. Häntä sanottiinkin pantteriksi tms., kun oli sellainen kissamainen bileprinsessa. Parisuhde ja ikä on sittemmin päässyt kai lihottamaan kaverini. Ja nyt aina kännissä kaverini alkaa avautua läskeistään ja siitä, kuinka niistä kärsii. Ja että miehensä valittaa kiloista.

No, eilen sitten pikkujouluissa oli kiva meininki, syötiin ja juotiin, oli musiikkia ja tuttu porukka viihtyi yhdessä. Sitten mentiin saunaan. Ollaan kaikki tunnettu kauan ja saunottu perinteisesti sekasaunassa. Nyt kaverini ei kuitenkaan halunnut sekasaunaa, vaan sanoi, että voidaanko mennä naiset ja miehet erikseen. Tämä oli jotain uutta ja jotain vitsiä siinä heitettiin, että mikäs nyt on. Kaverin mies sitten intoutui selittämään, että "Mirja" ei kestä enää yhteissaunoja, kun ei ole enää se hyväkroppaisin nainen meidän porukassa ja että pelkää miehen tuijottavan muita naisia liikaa. Kaverini pillastui ihan kauheasti ja lähti ulos bileistä. Soitin perään, mutta ei vastannut. Muut jäimme sitten saunomaan sekasaunakokoonpanolla, kun muita ei vanha käytäntö haitannut.

Kaverini tuli sitten myöhemmin takaisin bileisiin, oli ollut varmaan baarissa juomassa lisää. Hän haastoi riitaa miehensä kanssa ja vetäytyivät toiseen huoneeseen tappelemaan. Kaverin mies poistui huoneesta ja pyöritteli vaan päätään.

Sitten kaverini tuli hakemaan minua huoneeseen ja alkoi kovistelemaan minua siitä, että oltiin kuitenkin sekasaunottu, vaikka kaverini oli halunnut muuta. En nähnyt ongelmaa sekasaunassa, kun kaverini oli jo lähtenyt paikalta ja ketään muuta vanha käytäntö ei haitannut. Kaverini syyttää nyt minua siitä, että haluan tarkoituksellisesti esitellä kroppaani kaverin miehelle ja että haluan saada hänen miehensä ja muiden miesten huomiota (kutsui mm. huomiohuoraksi). Hulluinta tässä on se, että kaverini on itse ollut aiemmin megaflirtti, joka on kännissä vongannut minun miestäni silmieni edessä! Tämän olen kuitannut huumorilla, kun tiedän mieheni olevan uskollinen ja kaverini olleen kännissä. Ja oman mieheni kanssa siis olin saunassa nyt eilen.

Meni jotenkin maku koko kaverista, kun näyttää olevan niin epävarma ja epäluuloinen, että syyttää minua jostain, mihin itse on ollut syyllinen ennen lihomistaan. On kuitenkin kaveri jo vuosien takaa ja samaa kaveriporukkaa, joten en haluaisi että välimme jäävät näin tyhmän asian takia hiertämään. Enkä tajua, miksi juuri minun olisi pitänyt kieltää muita sekasaunomasta, kun paikalla oli parikymmentä muutakin ihmistä. Harmittaa. Toisaalta voi olla, että kun kaverini toipuu krapulastaan, hän itse tajuaa olleensa väärässä ja pyytää anteeksi. Katsotaan.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää tuntuu niin tutulta. Tuntuuko muista?

Vierailija
42/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kilometrin päästä näkee ap:n itsensä kommentoivan siellä itselleen. Tämä trollailee täällä vähän väliä sai-raan pitkillä ja tylsillä jutuillaan. Nauttii omasta äänestään ja kuvittelee olevansa uskottava tarinankertoja. Kannattaisi opetelle sitä tiivistämistä, yhä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemiselle, kantakaupungissa asuvalle kaveriporukalle sattuukin tuon tason kämmimokia näin useasti? :D Uskottavamaa ois, jos edes joku ois suorittanut amk-tutkinnon ja asuis jossain kerrostalolähiössä. Vaikkapa just toi Mirja. Ei kukaan enää elä kolmekymppisenä kuin sopuli laumassa, vaan useimmat ajattelevat ihan omillakin aivoillaan.

Vierailija
44/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ap:n kaveriporukassa ollaan välinpitämättömiä toisen ongelmia ja tunteita kohtaan ja niistä tehdään avoimesti pilaa

2) Ap:n kaveriporukka hyväksyy sen, että yksi kaveri nolataan ja hän pahoittaa mielensä

3) Ap itse on vahingoniloinen kaverinsa tilanteessa

4) Ap jätti kertomatta, miksi kaveri syyttää häntä

5) Jos mitään ei jätetty kertomatta, kaveri oli epäreilu ap:tä kohtaan mutta ei yhtään epäreilumpi kuin muu porukka häntä kohtaan. Erona vain se, että ap:tä kohtaan vain yksi ivailee, kaveria kohtaan koko kaveriporukka

6) On selvääkin selvempää, että kaverin mies on latistanut kaverin itsetuntoa kotona ja kehunut muiden saunojanaisten vartaloa.

Vierailija
45/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittelyn tarvetta, kun on lähes pakko päästä sekasaunaan, vaikka yksi ei halua. Jos tosiaan se itse saunominen on se pääjuttu, eli kunnon löylyt ja rentoutuminen, niin se onnistuu ihan kyllä nais ja mies-porukoissa erikseen. Mutta ilmeisesti näin ei ole...

Vierailija
46/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei siinä mitään latausta kyllä välttämättä ole mukana kun saunotaan. Kyllä se aika tekee tehtävänsä ja tuttuus. Ihmeellistä jenkkimeininkiä täällä, että jotain orgiaa olisi menossa saunoessa. Miten teidän oma saunominen, onko miehllä aina muna pystyssä kun menette perheen kanssa saunaan?

Vierailija
47/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosta itsetunnosta. Mihin se olisi nyt muuttunut kun on tullut kiloja?

Vierailija
48/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekä miesten että naisten libido ois jo kolmekymppisenä niin mitätön, ettei toinen sukupuoli kiinnosta edes silloin, kun on rentouduttu muutamalla olusella. Oman kokemukseni mukaan aika harva mies katsoo alastomia naisia yhtä lauhkeasti kuin makkarapakettia niin ettei siinä herää mitään tunteita. Ei tässä ole pointti se, haluaako joku panna ja ketä haluaa panna, vaan sitä, että siellä saunassa vertaillaan ja arvostellaan erilaisia kroppia ja rupsahduksia. Tämä on ihan fakta.

Vierailija
49/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut ukko huomautella vaimon kiloista ja ulkonäöstä aika monta kertaa ja vertaillut tätä teihin muihin. Ei normaali mies edes riidan jälkeen ala kommentoida toisen ongelmia eikä pyörittele päätään. Ja te kaverit annatte moisen tapahtua! Kyllä mun päässä alkais kellot soida jos tollaseen äijään törmäisin.

Vierailija
50/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kunnioittaa sen mielipidettä siitä saunajutusta.

Vierailija
51/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaan jotain pariskunnan välistä kränää, joka purkautui.

Vierailija
52/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdo. Näin toimitaan silloin, kun muut otetaan huomioon ja käyttäydytään sivistyneesti.

Vierailija
53/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi kaveripiirissä ei halua sekasaunaa aika ilmeisestä syystä, niin muut sitten hämmästelevät ja ihmettelevät (vaikka takuulla tajuavat syyn) ja laittavat toisen noloon asemaan. Vielä ikävämpää on, että kun kaverin mies sitten avautuu ja suoraan sanoo, että kaveri pelkää miehen tuijottelevan muita naisia ja kaveri ymmärrettävästi tästä suuttuu, niin te muut jatkatte bileitä kuin ei mitään. Yhtä teistä on juuri loukattu! Aika ikävällä tavalla. Ja teille on juuri kerrottu, että kaverin mies mahdollisesti katselee teitä "sillä silmällä", mutta kaikista on tämän jälkeen ihan ok jatkaa niini kuin ei mitään. Minkälaisia kavereita te olette? Jos yksikin minun kavereistani nolattaisiin tuolla tavalla, laittaisin kaverin miehen soittamaan perään ja pyytämään anteeksi tai soittaisin itse perään ja maanittelisin takaisin lupaamalla mm. että tällä kertaa saunotaan naiset ja miehet erikseen. Sen lisäksi en takuulla haluaisi saunoa tuon yhden miehen kanssa, kun tietää, että tuijottelee naisten kurveja seksuaalisessa mielessä. Se, mitä kaverisi on kännissä tehnyt ennen kilojaan, ei mielestäni kuulu tähän muuten kuin että ilmiselvästi et pidä häntä kaverinasi ja koet, että voit vahingoniloisesti nolata häntä miehensä kanssa ihan kuinka vaan. Miltä itsestäsi tuntuisi tuossa tilanteessa? Toivottavasti joudut sen vielä kokemaan esim. raskauden jälkeen ja toivottavasti ns. kaverisi osaavat olla tasan yhtä empaattisia kilojasi, raskausarpiasi ja muuttunutta kroppaasi kohtaan kuin sinäkin.

Mä veikkaisin teitä pintaliitäjäksi. Ette välitä yhtään ystävänne (?) ahdingosta. Nauratte ja jatkatte juhlintaa? Ei kuulosta hyvältä.

Vierailija
54/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua sekasaunaan, niin silloin sitä ei toteuteta. Oli syy mikä tahansa.

Mikä paha olisi saunoa miehet ja naiset erikseen. Varsinkin kun silloin ei olisi pahoitettu kenenkään mieltä.

Vierailija
55/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerintä mitä tiedän, etkö keksinyt mitään muuta,

eli hyvä tapa varmaankin saada riitaa aikai-seksi,

siitä vaan, lähtisin moisista pikkujouluista välittömästi. laiheliini

yritä vähän viisastus ja keksi jotian muuta

Vierailija
56/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on nyt se joka on itsensä nolannut. Jos joku haluaa yhtäkkiä lopettaa pitkä perinteen (oli sekasaunasta mitä mieltä tahansa), niin totta kai hänen tulisi ymmärtää, että hänen pitää selittää asia jotenkin. Nyt hän tei siitä itse ison numeron, ja kaikki varmaan olisivat joka tapauksessa tajunneet, mistä kenkä puristaa. On teidän porukka huomannut, että hän on läskistynyt. Olisi vain tullut mukaan nii olisi päässyt helpommalla. Hä on uusi läski ja se maailma on hänelle vieras, eikä hän ole sujut läskiensä kanssa selvästikään. No Siperia opettaa kuten muitakin läskejä.

t. usein sekasaunonut pitkän linjan läski

Vierailija
57/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sinun tyyppisiä ei ole ystäväpiirissäni vokkottelemassa. yäk. mieti nyt

Vierailija
58/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en enään itse biletä, enkä sauno sekasunassa, kun saunon aina perheeni kanssa.

Vierailija
59/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten joka tapauksessa on pakko saunoa pienemmissä porukoissa. Oisko se ollut ihan mahdotonta, että joku pienempi porukka olisi ollut vain naisia? Kuulostaa jotenkin väkisin väänneytltä, että kaikkien on pakko saunoa sekaporukassa.

Vierailija
60/69 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihoa se on joka kohdasta. On naisia, jotka ovat epävarmoja itsestään ja mustasukkaisia miehistään. Viimeksi viikko sitten yksi nainen kilahti, kun tanssin hitaita hänen miehensä kanssa.

Joillekin naisille tulee kilahdus jo siitä, jos mies katsoo toista naista. Ja yleensähän ne muut naiset ovat aina itse kauniimpia, jos se itsetunto on miinuspuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi