Näytätkö ikäiseltäsi vai vanhemmalta / nuoremmalta? Ikäsi?
Kommentit (25)
Ryppyjä on vielä vähän, mutta piirteet alkavat lässähtää - tiedättekö sen, kun esim leukalinja alkaa olla roikkuva? ETenkin paljastavassa valossa otetut valokuvat sen paljastavat.
Mutta minua luullaan säännöllisesti 5-10 vuotta nuoremmaksi, ja virhearvioon syyllistyvät kaikenikäiset: omanikäiset vanhempainilloissa, kaikenikäiset kollegat, mummot ja kioskinmyyjät. Vanhat tutut kommentoivat, etten ole muuttunut yhtään ja että olen ihan samanlainen kuin ennen.
Olen 36-vuotias kolmen lapsen äiti. Parikymppisenä minua luultiin aina vanhemmaksi, pääsin baareihin ja olin yleensä kotonani itseäni vanhemmassa seurassa. Mietin joskus, pitäisikö asialle tehdä jotain, olenko ammatillisesti jotenkin vähemmän uskottava ja aina lapsekkaan oloinen. Mutten jaksa. Ilmeisesti minulla on pitkä 28-vuotisuus, mutta eiköhän se kohta lopu.
Ulkopuoliset yleensä tiputtavat pari vuotta pois, mutta luulen sen johtuvan käytöksestä :P
39v
ja oikolukuohjelman.
i]Ryppyjä on vielä vähän, mutta piirteet alkavat lässähtää - tiedättekö sen, kun esim leukalinja alkaa olla roikkuva? ETenkin paljastavassa valossa otetut valokuvat sen paljastavat.
Mutta minua luullaan säännöllisesti 5-10 vuotta nuoremmaksi, ja virhearvioon syyllistyvät kaikenikäiset: omanikäiset vanhempainilloissa, kaikenikäiset kollegat, mummot ja kioskinmyyjät. Vanhat tutut kommentoivat, etten ole muuttunut yhtään ja että olen ihan samanlainen kuin ennen.
Olen 36-vuotias kolmen lapsen äiti. Parikymppisenä minua luultiin aina vanhemmaksi, pääsin baareihin ja olin yleensä kotonani itseäni vanhemmassa seurassa. Mietin joskus, pitäisikö asialle tehdä jotain, olenko ammatillisesti jotenkin vähemmän uskottava ja aina lapsekkaan oloinen. Mutten jaksa. Ilmeisesti minulla on pitkä 28-vuotisuus, mutta eiköhän se kohta lopu.
[/quote]
Parikymppiset naiset ja usein nuoret miehetkin ovat luulleet minua 5-10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Tosin syynä voi hyvinkin olla käytökseni... :))
Minua vanhemmat naiset arvioivat joko ikäisekseni tai vanhemmaksi.
Sairastelukierteeni jälkeen näytän mielestäni ikälopulta. Olen 46-vuotias.
Posket ovat valahtaneet pahasti kuopalle ja ikää mulla on 35-vuotta.