Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytätkö ikäiseltäsi vai vanhemmalta / nuoremmalta? Ikäsi?

Vierailija
26.11.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posket ovat valahtaneet pahasti kuopalle ja ikää mulla on 35-vuotta.

Vierailija
22/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä on vielä vähän, mutta piirteet alkavat lässähtää - tiedättekö sen, kun esim leukalinja alkaa olla roikkuva? ETenkin paljastavassa valossa otetut valokuvat sen paljastavat.

Mutta minua luullaan säännöllisesti 5-10 vuotta nuoremmaksi, ja virhearvioon syyllistyvät kaikenikäiset: omanikäiset vanhempainilloissa, kaikenikäiset kollegat, mummot ja kioskinmyyjät. Vanhat tutut kommentoivat, etten ole muuttunut yhtään ja että olen ihan samanlainen kuin ennen.

Olen 36-vuotias kolmen lapsen äiti. Parikymppisenä minua luultiin aina vanhemmaksi, pääsin baareihin ja olin yleensä kotonani itseäni vanhemmassa seurassa. Mietin joskus, pitäisikö asialle tehdä jotain, olenko ammatillisesti jotenkin vähemmän uskottava ja aina lapsekkaan oloinen. Mutten jaksa. Ilmeisesti minulla on pitkä 28-vuotisuus, mutta eiköhän se kohta lopu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoliset yleensä tiputtavat pari vuotta pois, mutta luulen sen johtuvan käytöksestä :P

39v

Vierailija
24/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikolukuohjelman.

i]Ryppyjä on vielä vähän, mutta piirteet alkavat lässähtää - tiedättekö sen, kun esim leukalinja alkaa olla roikkuva? ETenkin paljastavassa valossa otetut valokuvat sen paljastavat.

Mutta minua luullaan säännöllisesti 5-10 vuotta nuoremmaksi, ja virhearvioon syyllistyvät kaikenikäiset: omanikäiset vanhempainilloissa, kaikenikäiset kollegat, mummot ja kioskinmyyjät. Vanhat tutut kommentoivat, etten ole muuttunut yhtään ja että olen ihan samanlainen kuin ennen.

Olen 36-vuotias kolmen lapsen äiti. Parikymppisenä minua luultiin aina vanhemmaksi, pääsin baareihin ja olin yleensä kotonani itseäni vanhemmassa seurassa. Mietin joskus, pitäisikö asialle tehdä jotain, olenko ammatillisesti jotenkin vähemmän uskottava ja aina lapsekkaan oloinen. Mutten jaksa. Ilmeisesti minulla on pitkä 28-vuotisuus, mutta eiköhän se kohta lopu.

[/quote]

Vierailija
25/25 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset naiset ja usein nuoret miehetkin ovat luulleet minua 5-10 vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Tosin syynä voi hyvinkin olla käytökseni... :))

Minua vanhemmat naiset arvioivat joko ikäisekseni tai vanhemmaksi.

Sairastelukierteeni jälkeen näytän mielestäni ikälopulta. Olen 46-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän