Naiminen autossa, olenko jotenkin outo?
Moikka. Kysymys palstalaisille eli pyydänkö vaimoltani jotain ihmeellistä tai pervoa kun haluaisin tässä elämässä ainakin kerran naida autossa? Olemme jo keski-ikäinen aviopari ja ollaan tallusteltu yhdessä kohta 30 vuotta. Tiedän että ennen minua hän on autossa seksiä harrastanut mutta minun kanssa se ei vaan käy vaikka olen aika-ajoin vuosien varrella sitä ehdottanut.
Kommentit (8)
Naisen kannalta epätyydyttävää moninkin tavoin.
Sinullakin on oikeus intohimoon ja nautintoon. Jos ei vaimon kanssa skulaa, tule mukaan XU:hun, sieltä irtoaa.
M48, guru
Aloitus voisi olla omalta näppäimistöltäni. Aina silloin tällöin ehdotin ex-vaimolleni samaa. Joku mukava extempore seksisessio hiljaisella metsätienpätkällä tms. Koskaan ei innostunut ja hyvä ettei haukkunut pystyy ehdotuksestani.
No nykyisin on sellainen naisystävä, että innostuu erilaisista ehdotuksistani. Jos tuollainen kiihkeys ja spontaanius on AP:lle tärkeää, niin kehoitan miettiämään mitä vaihtoehtoja elämässä on.
Kuinkahan monta kertaa olen sormettanut/ nuollut ja pannut vaimoa auton konepellin päällä jollakin metsätiellä. Kerran vaimon käsitellessään mulkkuani siinä auton edessä, paikalle oli ilmestynyt kahden pariskunnan seurue. Vaimo jatkoi homman loppuun asti toisten tiiraillesss vähän kauempana.
Autossa sisällä on kyllä vähän hankalaa ja ahdasta ellet tyydy suihinottoon. Vaikka on tila-auto itsellä, niin ei kyllä muuten autossa harrasteta, kuin takapenkit käännettyinä, jolloin on tilaa puuhastella enemmän. Suikkarit onnistuu vaikka ajon aikana, mutta en kyllä suosittele, sillä ajoon keskittyminen on vaikeaa orgasmin lähestyessä / tullessa ja en tiedä mikä olisi reaktionopeus äkkitilanteen tullessa eteen orgasmin saantihetkellä.
Ymmärrät kyllä AP, jos pääset joskus kokeilemaan.
Nuorenpana se autoseksi on tosi kivaa. Vanhempana kun tupataan olemaan isompia ja kankeempia niin se homma hankaloituu aikalailla.
En tiedä mitä takapenkkisessiosta tulisi nykyään aikaiseksi ... voi olla että sanomista eikä orgasmia.
Jos olette fyysisesti kykeneviä niin antaa palaa!
Kokeile ehdottaa tilanteessa, jossa hän on valmiiksi kiihottunut ja jos olet miettinyt rauhallisen lokaation valmiiksi hurautatte sinne.