Kuvaile Gant-mies?
Kommentit (37)
ehkä insinöörismies, harrastaa juoksua tai sulkapalloa, maidonvaalea iho, mahdollisesti entinen partiolainen, vähän väritön ja "vaaraton".
EI sytytä pätkääkään.
käyttää jotain Gantin v-aukkoneuleita kuvitellen että ne näyttää hyvältä. Harrastaa todennäköisesti purjehdusta. Seksitön ja tylsä. Gant on ehkä epäseksikkäin mahdollinen vaatemerkki.
Ovat tosi ei-komeita nörttejä, pukeutuvat Gantin ja Tommy Hilfigerin vaatteisiin ilmeisesti siksi, että kylässä on niitä myyvä kauppa. Värittömiä ja tylsiä vaatteita, vaikka kalliita.
Ihmisinä he ovat tosi mukavia ja persoonallisia, ihmettelen vain heidän vaatetyyliään.
Mielikuvani Gant-miehestä oli ennen miestäni juurikin tuo 'sliipattu silmälasipää'.
Mieheni on lähes 190cm 95kg 'ladonovi', ei läski vaan lihaksikas, tumma 'natural tan' kulmiaan kurtisteleva. Harrastaa tosin kilpasoutua, joka lukeutuu ainakin minun mielestäni purjehduksen kanssa samaan kategoriaan. Miehellä on myös ns. arkkitehtirillit ja on tosi tarkka pukeutumisestaan.
Ammatiltaan juristi.
Sellainen tylsän tavallinen,
Kuvaa omaakin näkemystäni. Vähän parempi kuin joku marketin oma merkki, mutta ei ole kuitenkaan kuin tusinavaate. Ennemmin sijoittaisin samat rahat oikeasti parempiin vaatteisiin.
Mielikuvani Gant-miehestä oli ennen miestäni juurikin tuo 'sliipattu silmälasipää'. Mieheni on lähes 190cm 95kg 'ladonovi', ei läski vaan lihaksikas, tumma 'natural tan' kulmiaan kurtisteleva. Harrastaa tosin kilpasoutua, joka lukeutuu ainakin minun mielestäni purjehduksen kanssa samaan kategoriaan. Miehellä on myös ns. arkkitehtirillit ja on tosi tarkka pukeutumisestaan. Ammatiltaan juristi.
Itsestaan huolta pitava, ihana aviomies ja isa, kay kuntosalilla, pelaa golfia, kuntoilee ja lenkkeilee, ei ole tosin silmalaseja. Rakastaa touhuta lasten kanssa. Ammatiltaan pankkiiri ;-)
Eika yhtaan tylsa ja mielikuvitukseton ihminen
Sellainen tylsän tavallinen,
Kuvaa omaakin näkemystäni. Vähän parempi kuin joku marketin oma merkki, mutta ei ole kuitenkaan kuin tusinavaate. Ennemmin sijoittaisin samat rahat oikeasti parempiin vaatteisiin.
Ootko ikina edes ostanut Gantin vaatteita? Ne on ihan oikeasti hyvalaatuisia vaatteita, meilta loytyy kaapista 15 vuotta vanhoja paitoja ja eivat ole yhtaan kulahtaneita. Epailen suuresti, etta joku markettimerkki (mitahan sekin tarkottaa?? Citymarkitin oma merkki) kestaa yhta pitkaan jatkuvassa kaytossa....
Makuasoista on vaikea kiistella, Gantin vaatteet ovat ajattomia. Itse pidan myos naisten vaatteista!
juurikin sellaisessa gant-miehessä ei ole mitään kiinnostavaa tai jännittävää. Mua sytyttää enemmän armanin tyyppinen pukeutuminen ja olemus.
arvon romahduksen...
Meillä töissä joka toinen mies pukeutuu Gantin neuleeseen ja kesäisin Gantin pikeepaitaan. Voi oksennus. INHOAN jo niitä iänikuisia neuleita.
Ja käyttäjät siis yleensä peruspäälliköitä. Tylsiä ja äärettömän epäseksikkäitä. Ainakin täällä meillä.
Daaniel on Gant-mies... Tai semmoinen semihomo tilanherra tms. Mulle kyllä kelpaisi.
Nykyisin kyllä enemmän Camel-mies.
Eli 185 cm, normaalivartalo, hyvä peppu, ikää 55, luonnonkihara, lyhyt tukka, merkkisilmälasit, tarkka vaatteistaan ja kengistään (huoltaa itse: silittää, pesee, lankkaa kengät, osaa tehdö kravattisolmun, pitää kaappinsa siistinä toisin kuin minä)
mies käyttää myös paljon Bossin ja Polo Ralph Laurenin vaatteita.
Kaikki paidat ei ole siis pastellisävyisiä kashmirneuleita...
Hajuton, mauton, väritön. Ei ihan mun makuun.
No mutta mitäs Matilla on päällä... :-D
http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/matti-vanhanen-sk472010
Yrittää olla rento ja mukava tyyppi. Siksi valitsee Gantin vaatteet eikä perinteistä pukutyyliä.
Rakennusalalla pikkupäällikkönä. Mutta taustalla perintömetsistä saatua rahaa.
Hyvin tietoinen itsestään.
Vaimo valinnut vaatteet. Vaimo itse pukeutuu turkiksiin yms.
Vähän homohtava vaikutelma. Johtuu ehkä siitä, että vaimo valitsee Gantin valikoimista sellaisia ei-niin-tyypillisiä miesten värejä, kuten kirkkaanpunaista ja oranssia.
Tällainen on tuntemani Gant-mies. Tosin on omalla miehelläkin yksi Gantin college-takki. Muuten suosii Zegnaa.
Urheiluhullu 45v, sixpack löytyy, treenaa salilla, golfaa, harrastaa muutenkin urheilua. On maajohtajana isossa firmassa, tekee pitkää päivää. Rakastaa perhettään ja on muutenkin mukava mies :)
pettäjä/seksiaddiktiexäni! Pankkiiri, hoikka, lyhyet sliipatut hiukset. Tulee siis mieleen, ei kai vaatemerkki siitä pilalle mene..korkeintaan ällöttää jos joku mies muistuttaa olemukseltaan häntä.
Materialisti sanan varsinaisessa merkityksessä. Nuoresta asti seurustellut saman naisen kanssa ja myöhemmin meni tämän kanssa naimisiin, mutta iloisesti kyllä paneskeli muitakin.
Korkeakoulutus, valtion virka. Hieno auto. Kun alkoi haaveilla lapsesta, sanoi mm. näin: "oon jo kattellu Gantin lastenvaatteita, tosi hyvän näköisiä. Tuskin maltan odottaa, että pääsee niitä ostamaan". Että motiivinsa kullakin sille lastenhankinnalle....
Sellanen puhdas, hyvin pukeutuva ja itsestään huolta pitävä.