Millainen naistyyppi on mielestäsi luotaantyöntävin, epämiellyttävin, vaarallisin?
Pitääkö paikkansa, että naiset eivät voi hyväksyä muiden naisten seksikkyyttä, kauneutta, seksikästä pukeutumista jne., koska se alentaa heidän oman seksinsä arvoa kauppatavarana? Naisten yhteisöllisyys ei kestä rivistä lipeämisiä?
Tero
Kommentit (52)
Sellainen naistyyppi on mun mielestä luotaantyöntävin mitä mä itse edustan. Läski, riidanhaluinen, epäsosiaalinen ja patalaiska. Rumakin kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen.
pahempia ovat sellaiset ulkonäöltään ei-niin-kauniit jotka ovat kateellisia hitusenkin paremmannäköisille ja jotka ovat sen lisäksi ilkeitä ja katkeria.
Sellaiset ihmiset tietävät kyllä heikkoutensa, mutta eivät halua muuttua. "Mä nyt vaan olen niin suorapuheinen"
Kokemukseni mukaan nämä "rehellisyyden perikuvat" ovat kovia arvostelemaan toisia. Selkäänpuukotuksessa he ovat myöskin taitavia.
pahempia ovat sellaiset ulkonäöltään ei-niin-kauniit jotka ovat kateellisia hitusenkin paremmannäköisille ja jotka ovat sen lisäksi ilkeitä ja katkeria.
Näihin on tullut tormättyä monesti. Ovat sellaisia pahantahtoisia, hirveän negatiivisia ihmisiä.
Joka kuitenkin puhuu paskaa selän takana.
Seksikkyydestä en osaa sanoa mitään, en katsele naisia sillä silmällä.
- Puhdas ilkeys, eli tehdään toisille pahaa silkasta mielihyvästä.
- Empatiakyvyn puute. Ilmenee kykenemättömyytenä asettua toisen asemaan, ahdasmielisyytenä, mustavalkoisuutena ja ennakkoasenteellisuutena. Usein pitävät itseään myös "suorapuheisina", käytöstavat kuitenkin unohtaen.
- Ylimielisyys, tunne omasta paremmuudesta osaan, ellei jopa kaikkiin ihmisiin.
- Itsekeskeisyys. Ei ota muita huomioon, mustasukkainen ihmissuhteissaan.
Näin erikseen vielä todettakoon, että kaikissa meissä on varmasti jossain määrin kyseisiä piirteitä ja pieni määrä onkin ihan tervettä ( =osaa ajatella MYÖS itseään). Hallitsevina nämä kyllä tekevät ihmisestä hyvin inhottavan, sairaankin. Sukupuoleen katsomatta. Myös miehet osaavat olla kateellisia, juoruilevia ym. vaikka tuovat sitä esiin ehkä eri tavalla kuin naiset.
Perusnegatiiviset naiset ovat kamalia. Sellaiset jotka ovat jatkuvasti kitisemässä, määkimässä ja kiukuttelemassa muiden tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
Toisten sähköpostien lukijat, kyttääjät ja juoruilijat ovat ihan hirveitä.
Sitten nämä reittä pitkin etenevät kanat jotka kuvittelevat että jos levittää jalkansa pomolle osaaminen ja johtamiskyky kasvaa ja itsekin on vähän pomo.
Äitinä nainen voi olla kaikkein tuhoisin. Tietenkin nämä äidit ovat itse hoivaa vaille jääneitä ja uhreja, mutta silti hyytää katsoa, kuinka lapsi pitää huolta äidistään eikä äiti lapsesta.
sellainen Kaarina H. tyypin nainen. Lihava ja suulas, päällekäyvä. En tosin tiedä millainen hän on irl, mutta ainakin kirjoitusten perusteella...
Moni luetteli ihmisten persoonallisuuspiirteitä, joille ei itse mahda mitään esim. perusnegatiivisuudelle.
Koittakaa sietää muita.
Taidan sittenkin vastata: muita jatkuvasti arvioijat (miehet ja naiset) ;)
Vaikka on tietoinen vaimon olemassaolosta. En voi ymmärtää.
Petolliset ihmiset, valehtelijat ja manipuloijat
Ja näitä löytyy myös miehistä. En voi sietää ja halveksin näitä ihmisiä.
Vaikka on tietoinen vaimon olemassaolosta. En voi ymmärtää.
Petolliset ihmiset, valehtelijat ja manipuloijat
Ja näitä löytyy myös miehistä. En voi sietää ja halveksin näitä ihmisiä.
aito narsisti. Minun on ikävä kyllä ollut pakko tutustua erääseen aitoon narsku-akkaan joka seurustelee ystäväni kanssa ja tämä ihminen on puhdasta pahuutta sanan varsinaisessa merkityksessä. 5-vuotias lapsikin on hänelle uhka. Manipuloiva, kiero, valehteleva, rakastava, mielistelevä. ToDella vaarallinen tapaus joka oikeasti on melkein tuhonnut ystäväni.
Luotaantyöntävin on se sellainen perusnegatiivinen ruikuttaja jolla on aina vaikeampaa kuin muilla ja mikään ei vaan koskaan onnistu kun aina on se "muttakun".
Moni luetteli ihmisten persoonallisuuspiirteitä, joille ei itse mahda mitään esim. perusnegatiivisuudelle.
Koittakaa sietää muita.
Kyllä omaan positiivisuuteensa voi vaikuttaa, jos haluaa.
Ja vastauksiakin on jo tullut (ja tulee) tukemaan myös tuota näkemystä. Normaalilla, terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei koe tarpeelliseksi mollata seksikkäitä/kauniita/ym. naisia. Joskus olen yllättänyt itseni jopa ihailemasta näitä naisia, eritoten jos keskustelun jälkeen osoittautuvat vielä älykkäiksikin.
Itse koen epämiellyttävimpinä ja vaarallisimpina epärehelliset ihmiset, sukupuolesta riippumatta.
Koittakaa sietää muita.
Taidan sittenkin vastata: muita jatkuvasti arvioijat (miehet ja naiset) ;)
... mutta käytökselleen mahtaa paljonkin, tai ammattiauttaja mahtaa jos kyseessä on todellinen sairaus tai häiriö. Esim. Jos ihminen ajattelee muista pahaa, mutta käsittelee tunteensa muita loukkaamatta, ei kyseiset ajatukset muille kuulu. Jos ihminen päättää toimia ajatustensa mukaan ja aiheuttaa näin muille kärsimystä, sitä ei tarvitse kenenkään sietää.
Ei ole aikaa googlata, tässä eka hitti negatiivisesta persoonallisuuspiirteestä:
http://www.tiede.fi/artikkeli/1070/persoonallisuus_tunnistatko_tyyppisi_
Eroava nainen, joka kokee herätyksen äidin ylivoimaiseen ensisijaisuuteen vanhempana.
Sellainen, joka puhuu jatkuvasti toisita pahaa. Kertoilee kuinka se ja tämä ja tuo on ihan tyhmä... Sellainen ikivalittaja, joka kauhistelee kaikkea ja osaa löytää joka jumalan asiasta aina sen negatiivisen puolen. Sellaisia ei jaksa kukaan.
Sitten kun ei tällaisen henkilön kanssa viitsi kaveerata, niin on kuulemma vaan kateellinen...just.
Minä haluan muodostaa mielipiteeni muista ihmisistä ihan itse, enkä jonkun katkeran eukon juorujen perusteella.
Ulkonäöllä ei tämän kanssa ole mitään tekemistä. Kyllähän tietysti voidaan vetää tämä kateus-kortti esiin, jos ei kestetä sitä tosiseikkaa että muut eivät vaan ihan oikeesti kestä jonkun seuraa.
Tero ootko vähän yksinkertainen?