Akateemisia persuja paikalla?
Kommentit (12)
myös:-)..vaikka ei kai meitä pitäisi montaa tässä maassa olla, kaikki ollaan peruskoulupohjalta liikenteessä..vai?
Ei ainakaan ole kenellekkään kunniaksi olla tälläisellä palstalla, oli persu tai vihreä.
Vihreitä ja vassareita tosin uskon suurimman osan olevan. Lisäksi muutama miehensä palkalla elelevä turhautunut vannabe koksu, joka luulee, että mies on poikkeuksellisen rikas ja rikaiden täytyy äänestää koksuja ;)
Ps. Itse olen äänestänyt aina muita kuin persuja, paitsi nyt eduskuntavaaleissa, joissa ehdokkaani ei päässyt läpi.
Koulutus on AMK
Ammatti ylempi toimihenkilö
Ei ainakaan ole kenellekkään kunniaksi olla tälläisellä palstalla, oli persu tai vihreä.
Vihreitä ja vassareita tosin uskon suurimman osan olevan. Lisäksi muutama miehensä palkalla elelevä turhautunut vannabe koksu, joka luulee, että mies on poikkeuksellisen rikas ja rikaiden täytyy äänestää koksuja ;)
Ps. Itse olen äänestänyt aina muita kuin persuja, paitsi nyt eduskuntavaaleissa, joissa ehdokkaani ei päässyt läpi.
Koulutus on AMK
Ammatti ylempi toimihenkilö
mutta nyt kun olet siinä: mitä mieltä olet Hakkaraisen homolausunnoista, Oinosen sotaveteraaneila ratsastamisesta, Pyysalon natsijärjestöhakemuksesta ja Suomen Sisun nati-ideologiasta? Pelottaako sinua se kuinka kansallissosialismi hiipii eduskuntaan ja kunnanvaltuustoihin Perussuomalaisten suojissa?
ulkomailla amk:ta sanotaan yliopistoksi..
:D ei AMK ole akateemisuutta :DD
Kerroin tämän nimenomaan siksi, ettei kukaan luule, että ilmoittauduin akateemiseksi persuksi, kuten otsikossa perättiin.
Missähän amiksessa oman sivistyksesi olet hankkinut?
:D ei AMK ole akateemisuutta :DD
Kerroin tämän nimenomaan siksi, ettei kukaan luule, että ilmoittauduin akateemiseksi persuksi, kuten otsikossa perättiin.
Missähän amiksessa oman sivistyksesi olet hankkinut?
Ap huhuili akateemisia persuja. sinä vastasit ja tähdensit olevasi AMK. ETKÄ SANONUT MITÄÄN SIITÄ ETTÄ IHAN AMK_POHJILLA TÄSSÄ; EN OLE AKATEEMINEN.
hihihi, niin tyypilistä persuilua, ollaan vihaisia, uhotaan, ja sitten jäädään kiinni omasta tyhmyydestä..
Mulla kaksi tutkintoa, miehellä yksi. Vanhempanikin äänestävät PS:ia ja ovat myös akateemisesti koulutettuja.
mutta nyt kun olet siinä: mitä mieltä olet Hakkaraisen homolausunnoista, Oinosen sotaveteraaneila ratsastamisesta, Pyysalon natsijärjestöhakemuksesta ja Suomen Sisun nati-ideologiasta? Pelottaako sinua se kuinka kansallissosialismi hiipii eduskuntaan ja kunnanvaltuustoihin Perussuomalaisten suojissa?
Kannattaisi noin uteliaan itse perehtyä vaikka Suomen Sisuun, ennenkuin alkaa provoamaan näitä legendoja.
Ihan teoriassa... Vaikka jokainen suomessa äänestäisi persuja, en usko, että täällä mikään totaalisesti muuttuisi.
Toivoisin, että valkoisen heteromiehen julkinen syyllistäminen kaikkeen pahuuteen vähentyisi.
Toivoisin, etteivät vähemmistöt sanelisi sitä mistä saa puhua ja kuinka.
Mielestäni sinä liioittelet kysymyksessäsi valtavasti ja tarkoituksella.
Kävin muuten katsomassa tuollon Pyysalo-kohun aikoihin näitä kansallis-sosialistien sivuja, joita Natsihenkisiksi on mainostettu.
En pikaisella tarkkailulla löytänyt mitään kyseenalaista. En nähnyt yhtään artikkelia valkoisesta rodusta, juutalaisista, neekereistä tms.
Voinen linkata jos olet omalla tarkemmalla etsimisellä tälläistä löytänyt.
En sikäli puolustele itse järjestöä, mutta puolustelen kyllä Pyysaloa senverta, että hän on mielestäni saattanut ihan oikeasti erehtyä ryhmittymän arvojen suhteen.
Mielestäni aloittajan mielessä asuu suurempi rasisti kuin keskinmääräisen kuvittelemani persun.
En toki tunne juuri ketään julki-persua, eikä kaveripiireissäni jutella näin henkilökohtaisista asioista.
äänestin viimeksi persuja kun ei parempaakaan ollut, ihan vittuillakseni jos ei muuten. noh en kyllä niitäkään enää äänestäisi, nuo jo listatut sekoilut sekä viimeimpänä soinin persudentinvaalikampanjan sekoilut. käsi ojossa salmiakkivoTkakakkua ja muuta paskaa. enpä kyllä tiedä mitä sitä sitte äänestäis. muut lapioi rahat etelään hymyillen isommin kun pankkiirit ja etelän loiset nusasee meitä syvemmälle perseeseen. njaa jospa sitä muuttais johonki muualle, vaan tuskin sitä saa aikaiseksi. siellä ne paikallispersutkin mua vaan vihais. se on kato sitä persuunien väriloistoa, aina roiskuu kun pankkiiri panee pyllyyn.
niin joo, suattaa tuota joku akateeminen tutkinto ollakkin.öhö-öhö
Kannattaisiko palata takaisin peruskouluun...