Paljonko sinulla on lainoja ja kulutusluottoja?
Kommentit (75)
Asuntolainaa yhdessä miehen kanssa yht 55000eur. Auto-/remppalainaa itselläni 3200 eur.
800e luottokortti lasku. Velaton talo ja autot.
Kulutusluottoja meillä on joku kymppitonni ja remonttilainaa nelisenkymmentä tuhatta.
Asuntolainaa jäljellä 137 000 euroa ja näkyy olevan Mastercardin luottoa käytetty 60 euron edestä.
sijoitusasuntolainaa on noin 40 000 euroa
Asuntolainaa enää 10000€ yhdessä miehen kanssa. Maksetaan tuo viimeistään kesällä pois.
Opintolainaa joku 4000 ja luottokorteilla 10000.
Omaisuutta noin 55000.
Ei ole mitään velkoja. Kun ostin töitä saatuani ensimmäisen autoni, jouduin hankkimaan sen osamaksulla.
0 e on, juuri maksoin luottokortin velat nolliin kun oli kertynyt tulevan matkan pääsylippuostoksista 500 e
Miehen kanssa yhdessä asuntolainaa jäljellä ja paljon. Lähemmäs 700 000 euroa vielä. Toisen auton luoton saamme maksettua pois syksyyn mennessä.
Mitään uusia lainoja tai luottoja ei kyllä oteta pitkään aikaan, ellei ole ihan pakko.
808e kulutusluottoa. Makselen pois lähiaikoina
Parin kuukauden päästä olen velaton nainen.
12000€ opintolainaa, 7000€ kulutusluottoa (luottokortti) ja 150000 euroa yksin maksettavaa asuntolainaa jäljellä.
Pari tonnia opintolainaa, kulutusluottoa noin 9000.
2700 euroa/lyhennys 79 euroa kuussa. Ei mitään muita luottoja, Visa 0. Voipi olla, että maksan tuon luoton pois tämä vuonna. Mökin kiinteistöhuoltoon otettu.
Asuntolaina maksettu työvuosina.
Työeläkkeellä, 1500 nettotulot
Pyöreät nolla euroa. Omistan kolmion Helsingin keskustaajamassa, puolet omakotitalosta kasvukeskuksessa ja velattoman auton. Tähän mun aiemmin olleet lainani ovat menneet mutta maksoin kaiken pois.
Asuntolainaa puoliksi miehen kanssa 240 000 eur ja sijoitusasuntolainaa yksin 120 000eur, auto velaton ei muita lainoja
Sijoitusasuntojen lainoja vähän alle 50 000. Ei muita lainoja.
Minulla on puoleksi talolaina puolison kanssa. Kulutusluottoja ei kummallakaan. Emme edes omista luottokorttia.
Jäljellä talolainaa 125000€