Ei saatana! Mies yritti lukita mut autotalliin! :O
Riideltiin ja läksin kotoa. Meillä on kauko-ohjattavat autotallin ovet ja kun menin hakemaan autoa, mies yritti laittaa ovea kiinni!! No, siinäpähä ois sen nimissä oleva uusi auto mennyt lommoille. Ei helvetti mikä kusipää se on!!
Olen enemmän hämmästynyt kuin vihainen. Toisekseen, uhkas ilmottaa auton varastetuksi. Olemme naimisissa ja auto nyt vaan sattuu olemaan miehen nimissä. Pitääkö mun mennä huomenna autokauppaan ostamaan oma auto??
Kommentit (15)
Riideltiin ja läksin kotoa. Meillä on kauko-ohjattavat autotallin ovet ja kun menin hakemaan autoa, mies yritti laittaa ovea kiinni!! No, siinäpähä ois sen nimissä oleva uusi auto mennyt lommoille. Ei helvetti mikä kusipää se on!! Olen enemmän hämmästynyt kuin vihainen. Toisekseen, uhkas ilmottaa auton varastetuksi. Olemme naimisissa ja auto nyt vaan sattuu olemaan miehen nimissä. Pitääkö mun mennä huomenna autokauppaan ostamaan oma auto??
ja yli nelikymppisiä ollaan. Mies paiskasi ennen lähtöäni työkoneeni paskaksi. Kiva selitellä työpaikkalla, että "lattialle tippui"...
ap
Mistä teille tuli noin kovasti riitaa?
kun tein työjuttuja. Siis mies oli saanu jonku kuningasidean ja mun ois pitäny siltä istumalta lähtee kehumaan miestä ja hämmästelemään sen neroutta.
kun tein työjuttuja. Siis mies oli saanu jonku kuningasidean ja mun ois pitäny siltä istumalta lähtee kehumaan miestä ja hämmästelemään sen neroutta.
Kumman työ on stressaavampaa yms. Pitäisikö teidän hankkia keskusteluapua?
en oo se yks, joka tässä eilen vai tänään huokaili sitä että mies ei kuuntele (jos sitä tarkotit).
ap
selittele, miehesi tehtävähän se on asia selvittää. Hän rikkoi, hän korvaa.
Mutta tilannehan alkaa olla jopa hengenvaarallinen, mistä voit tietää mitä mies seuraavaksi keksii raivooan purkaakseen...
meillä on niin hienot kulissit, että mies tuskin mua satuttais. Siis tarkoitan, että se on niin hieno ihminen ja korkeessa asemassa :/
ap
Tietsikan rikkomisesta ei ole pitkä matkaa heittää sillä sua... Ja entäpä se autotallin ovi, olisihan senkin voinut laittaa sinun päällesi kiinni.
Eivät ne hienot kulissit väkivaltaa estä...
meillä on niin hienot kulissit, että mies tuskin mua satuttais. Siis tarkoitan, että se on niin hieno ihminen ja korkeessa asemassa :/
ap
Naurettava pelkuripelle miehesi on, kun vimmastuksissaan rikkoo tavaroitasi kuin pikkupoika. Onko miehesi jostain Välimeren maasta, jossa moiset pikkupoikareaktiot ovat arkipäivää? Vai onko ihan suomalaiset mamma ja pappa lellineet pikkuisen "sankarin" piloille?
Tosi mies ei käyttäydy noin neitimäisesti.
M42
ja koko suku merkittävissä yhteiskunnallisissa asemissa :/ Sieltä se sitten varmaan tuleekin, että on oikeus olla ihan millainen vaan :(
ap
sovinistisikailuun. Naisen sukupuoli ei ole haukkumasana. Naiseus ei ole huonompi ominaisuus, jolla voisi loukata toista. Nimittelijä paljastaa vain oman, naista vähättelevän asenteensa.
meillä on niin hienot kulissit, että mies tuskin mua satuttais. Siis tarkoitan, että se on niin hieno ihminen ja korkeessa asemassa :/ ap
Naurettava pelkuripelle miehesi on, kun vimmastuksissaan rikkoo tavaroitasi kuin pikkupoika. Onko miehesi jostain Välimeren maasta, jossa moiset pikkupoikareaktiot ovat arkipäivää? Vai onko ihan suomalaiset mamma ja pappa lellineet pikkuisen "sankarin" piloille? Tosi mies ei käyttäydy noin neitimäisesti. M42
ja koko suku merkittävissä yhteiskunnallisissa asemissa :/ Sieltä se sitten varmaan tuleekin, että on oikeus olla ihan millainen vaan :( ap
ap
ps. eikai tän sun tarkottaman jennin sukunimi ala k:lla...? Tuli yhtäkkiä mieleen yksi :O
Ei kai teillä ole lapsia?