Mun veli on joko seopää tai sadisti.Ihmettelee miksi ex-mieheni joka hakkasi mua vuoskaudet
ei tule jouluksi entiseen kotiina.Meinasin tukehtua koko ajatuksesta.Sehän vois yhtä äkkiä saada hakkaamiskohtauksen kuten heittää mut selälleen lattialle ja hypätä päälle,niin eiköhän mullakin ole jo itsetunto kehittynyt eteenpäin ja jätän suosiolla hänet pois joulusta.Miksi pitäisi aiheuttaa stressiä jouluun jännittämällä mitä tapahtuu.
Kommentit (6)
Minun ystävättäreni ei uskonut minun eksäni tekosia. Väitti, että valehtelen kaikille ja suuttui minulle.
Tuli kumminkin muuttaessa kantoavuksi ja näki kun eksä suuttui minulle, ja tajusi silloin vasta. Kaiken huipuksi ystäväni oli itse eronnut väkivaltaisesta miehestä, mutta ei uskonut, että minulla on sellainen.
Minulle jäi muutosta mukavat mustelmat.
Eli veljesi ei usko sinua.
miehesi hyvä kaveri veljesi kanssa? Ehkä veljesi ei ole täysin ymmärtänyt, minkälaista teillä oli.
puhua asioista mutta ei veljeni tiedä vieläkään kaikkea.Esim yksi toinen joulu mieheni telkesi minut vuokrakämpän vaatehuoneeseen tuntikausiksi meni töihin,siirsi kaapin eteen.komerossa HALOGEENIT PÄÄLLÄ,PIKKUISEN KUUMA.Sitten tulivat veli vaimoineen jouluna meille.Oli hienoa sitä ennen outoja tilanteita,yritin monia kertoja paeta onnistumatta.
Nostan sulle hattua. Kerro ihan reippaasti veljelles kaikki nuo jutut, pakko sen on ymmärtää minkälaista sulla oli.
Miksi kenenkään pitäisi viettää joulua exänsä kanssa?!?!?!?!? Oli väkivaltainen tai ei?!
Hyvä että olet moisesta paskasta päässyt eroon. Vielä kun heivaan helvettiin elämästäs ton veljes niin kaikki hyvin.
Käytiin aaton aattona ostamassa kukkia ja seuraavana päivänä paiskoi ne hajalle heittämällä ne mun päälle.Oli kiva korjata jouluaattona kaikki mullat sun muut lattialla ja pestä seinät.Sen lisäksi nappasi lapset ja ajoi sekopäänä tuntikausia hautausmaalle äitinsä haudalle seisomaan.Ei kiitos enää!