Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso parempi?

Vierailija
25.11.2011 |

lueskelin ensimmäistä kertaa tätä palstaa ja ihan pakko on nyt kommentoida kun täällä kaikenlaiset mammat ja tädit haaveilevat isosta peniksestä.

Minulla on iso, ei maailman pisin, mutta pitkä ja erittäin paksu. Minulla on myös hyvin voimakas libido ja vakiinnuin vasta noin viisi vuotta sitten 34-vuotiaana. Naisia, joiden kanssa olen tavalla tai toisella harrastanut seksiä on ollut sadan ja kahdensadan välillä, jokatapauksessa paljon. Monta naista varmaan olen saanut ihan siksi, että joku on joko kertonut, ett' olen iso tai sitten on muuten vain huomannut. Minulla sitä ei voi housuista täysin aina peittää.

Täällä palstalla kaikenlaiset varmaankin keskimääräistä enemmän seksistä kiinnostuneet naiset haaveilevat isosta kun omalla miehellänne ei tietenkään ole sellaista. Ei juuri kenelläkään ole.

Minun kanssa sanotaanko tavalliset naiset ovat pieni osa pelästyneet penikseni nähdessään niin ettei hommasta ole tullut lopultakaan yhtään mitään. Jotkut eivät ole uskaltaneet edes kokeilla yhdyntää. Osa on innostunut näkemästään, mutta siltikään ei hommasta ole välttämättä tullut mitään. Usein koko asia on sitten mennyt hyväilyksi ja eihän siinä mitään satunnaisisssa suhteissa. Oikeasti varsin iso osa on jännittänyt tai jotain ettei ole kauheasti nauttinut kanssani sitten kuitenkaan. Ja minä osaan esileikit ja naisen lämmittämisen suullani ja käsilläni. Juhlimaan lähtiessä minulla oli aina mukana liukuvoide, koska tiesin tarvitsevani sitä. Liika paksuus tuntuu olevan melkein kaikille liikaa, pituudella ei nyt niin väliä olekaan.

Lopulta suht pieni osa naisista on nauttinut kanssani aivan valtavasti, siis sanonut että eivät ole kokeneet mitään niin ihanaa, ja se varmaan sitten johtuu paksuudestani. Näitä on kuitenkin vähän.

Parin pidemmän suhteen kanssa on saatu ajan kanssa hyvin onnistumaan, mukaanlukien nyt oma vaimoni. Hänenkin kanssaan oli alkuun vähän ongelmia. Yksi vähän pidempi suhde varmaan kaatui juuri siihen, että olen liian paksu.

No, sanonpa nyt vaan teille tällä palstalla isosta haaveilijoille, että hyvin todennäköisesti sinä ET ole sellainen nainen, joka oikeasti nauttii isosta jos jostain kumman epätodennäköisestä syystä joskus satut sellaiseen jossain törmäämään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vain 4 cm paksu sivusuunnassa mutta ympärys 13 cm eli melko pyöreä poikkileikkaukseltaan.

Vierailija
22/29 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi! Vaimolla on nykyään niin väljä rööri että sinne mahtuu vaikka mitä. 6 cm paksut dildot menee heittämällä sisään kunnolla liukastettuna. Niinhän se on että paksu vaatii totuttelua, mutta jos on liika pieni kalu niin se ei totuttelemalla toimi. Onko ap llä ollut itsellä vaikeuksia tyydyttyä jos kalun on saanut kunnolla sisälle tiukkaan tavaraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei tietenkään tiukkaan vaan erittäin väljään!

Vierailija
24/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli paksumunainen täällä myös. 5,8cm (16cm ympärysmitta) paksuimmasta kohdasta ja useimpien naisten kanssa olen saanut nähdä vaivaa ennen varsinaista penetraatiota. Nykyinen morsian sanoo, että aluksi sattuu todella paljon, ja minä käytän kyllä aikaa nuolemiseen ja hellään hieromiseen, mutta alun jälkeen tuntuu taivaalliselta.

Matematiikan tunnit ei menisi hukkaan :)

Vierailija
25/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt opettelemaan ihan perus matematiikkaa.

Jos ympärys on 12.8cm, niin ei.. se ei ole 5cm paksu.

12.8cm/3.14 ja paksuus on 4cm luokkaa.

Vierailija
26/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 5,4cm halkaisijaltaan oleva dildo ja se on kiva. Mutta en tiedä olisko sellaista kiva saada aina, tuskin. Sit mulla on joku 4,3cm ja se on kyllä ihan hyvä ja sanoisin, että aikalailla mun miehen kokoinen 😁

Mulla on tikit revennyt synnytyksen jälkeen ja pillun suuaukko on löysempi muutaman cm matkalta (jäänyt auki, koska tikit tosiaan repesi). Se vaivaa mua itseäni välillä, mutta mies sanoo, ettei hän huomaa sitä ja olen aiemminkin kuullut, että olen ihanan tiukka. Vähän hassua, koska omasta mielestä en ole tiukka 😅

Vierailija
27/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn koko pitkän kirjoituksen tarkoitus oli kertoa, kuinka iso muna hänellä on, montako naista on ollut, ja että osaa esileikin, ja suuseksin. Saattaa olla, että ap ei edes itse tiedosta tätä. Voihan itsetunnon perustaa munan kokoonkin. Itselläni on keskimittainen, ja kokemusta kahdesta naisesta. Itsetunnossa ei silti ole vikaa.

Vierailija
28/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti todella iso, olen muutenkin iso, parimetriä pitkäkin. Aikanaan kun olin poikamies, niin jo iso fyysinen kokoni sai monet naiset kokeilemaan minua. Suurimmalle osalle osalle kaluni oli liian iso. Nykyisen vaimoni kanssa seksi sujuu, mutta vaatii paljon ja pitkään esileikkiä, seksiå ei voi olla edes joka päivä. 

Tämä ei ole kehu, vaan ei aina isosta koosta ole erityisemmin hyötyä. Silti ollut ihan hyvä seksielämä, ei siinä mitään.

Vierailija
29/29 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ap aloitukselle, sinulla on aivan liian iso muna ja se ei ole seksin kannalta hyvä asia. Itselläni naiset sanoneet aina että koko on just eikä melkein ja munan kärki hieroo juuri oikeasta paikasta. Sentakia orgasmeja naiset saavatki kenen kanssa harrastan seksiä. Olen kyllä onnellinen omasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan