Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on pikkujouluissa, tulos tähän mennessä

Vierailija
25.11.2011 |

yksi soitto, jossa sanoi rakastavansa minua ja lapsia ja että kaikki on hyvin, sen jälkeen yksi näköjään taskusoitto, jossa juttelee jollekin naiselle kaksimielisyyksiä ja seksistisä vitsejä :(

Soitanko heti takaisin ja käsken kotiin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi soitto, jossa sanoi rakastavansa minua ja lapsia ja että kaikki on hyvin, sen jälkeen yksi näköjään taskusoitto, jossa juttelee jollekin naiselle kaksimielisyyksiä ja seksistisä vitsejä :(

Taitaa olla kovinkin vaarallisessa paikassa nuo pikkujoulut, kun pitää ihan soittaessa vakuuttaa että kaikki on hyvin... ja entäs tuo rakkauden vannominen, huoh. Vai kävikö lähtiessä komento raportoida tekemisistä riittävän usein, mihin kotiinkäskytysaiekin viittaisi? Tämä aloitus tosin lienee keksitty niin kuin suurin osa täällä...

Vierailija
2/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tekin pässejä kun tämmöisiin lankeatte. Ihan surkeakin vielä. Keksisit parempaa, uskottavampaa. Minulla on ollut muutama hyvä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistun puolestasi. Minua pelottaa ihan tajuttomasti oman mieheni pikkujoulut:( Ja ahdistun aina kun luen näitä mies "pettää" juttuja

Vierailija
4/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pettääkseen, se tekee niin ihan missä vaan, ei siihen mitään pikkujouluja tarvita.

Ahdistun puolestasi. Minua pelottaa ihan tajuttomasti oman mieheni pikkujoulut:( Ja ahdistun aina kun luen näitä mies "pettää" juttuja

Vierailija
5/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kovinkin vaarallisessa paikassa nuo pikkujoulut, kun pitää ihan soittaessa vakuuttaa että kaikki on hyvin... ja entäs tuo rakkauden vannominen, huoh. Vai kävikö lähtiessä komento raportoida tekemisistä riittävän usein, mihin kotiinkäskytysaiekin viittaisi? Tämä aloitus tosin lienee keksitty niin kuin suurin osa täällä...

ilmoitti, että on päässyt perille hyvin, ruoka oli hyvää ja porukkaa paljon.

Samoin usein puhelimessa sanomme rakastavamme toisiamme, surullista jos teillä ei niin ole.

ap

Vierailija
6/29 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä maanpuolustajan että ap:n pikkujouluilevan miehen suhteen. Kun tässä nyt pikkujouluaikaa vietetään.

Päivityksiä, kiitos!

Vierailija
7/29 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ottanut yhteyttä ja koska nämä vapaaehtoisporukat kuuluvat maanpuolustukseen, ehkä me maksamme huorat.

Mitalein osa palkitaan ensi viikolla.

No maanpuolustus nyt kertoo, että jotain on voinut oikeastikin olla... kysy keneltä tahansa autokuskilta minkä takia ovat leireillä väsyneinä ajamassa vielä kun baarit menivät kiinni... `

Mutta saako siihen monia tonneja yhteiskunnalta?

Ja kun tuo liittyy maanpuolustukseen, voi vain kuvitella minkälaisella moraalilla minkä tahansa maan taistelevat armeijat liikkuvat valloittamillaan alueilla. Mitähän suomalaisetkin teki Venäjän puolella?

Vapaaehtoinen maanpuolustus on aivan eri asia kuin Puolustusvoimat. Vapaaehtoinen maanpuolustus on vapaaehtoistyötä, siihen ei puolustusmäärärahoja uhrata vaan ne veromarkat menevät ammattisotilaille.

Vapaaehtoista maanpuolustusta harrastavat armeijaintoilijat harrastelevaty keskenään. Siihen porukkaan kuuluu sekä miehiä, että naisia.

Vierailija
8/29 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja jo siinä nousussa puhutaan usein hieman pehmoisia, ilman sen suurempia aikeita pettää tai mitään muutakaan. Niin naisten kuin miestenkin bileissä. Ja sekabileissä myös.

Kamalin oli se insinööri, joka ei yhtään flirttaillut eikä osallistunut kaksimielisyyksiin, mutta kun humalansa ylitti sen asteen, että oli "pakko" päästä puhumaan naimisesta, niin alkoi kertoa, miten tuottaa vaimolleen orgasmeja ja mistä vaimonsa nauttii jne. Oksettava tyyppi, sekä ulkoisesti että jutuiltaan, mutta silti mieluummin olisin kuullut yleistä kaksimielistä läpätystä kuin intiimejä yksityiskohtia vaimonsa pillusta. Hyi helvetti.

Vierailija
9/29 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehistä pettää ennemmin tai myöhemmin. Sille ei voi mitään. Naisista 60%. Näin karkeasti arvioituna.

Vierailija
10/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein itse mieheneni pikkujouluihin. Pikkujoulut yhteisössä jossa ainoastaan miehiä tai niin minulle vuosikaudet hoettu. Ei siis työpaikan pikkujoulut vaan ns vapaaehtoistyö.

Jokatapauksessa, lapset kyydissä kuskasin miehen pikkujoulupaikkaan. Vastassa oli joukko miehiä jo pihalla ja mies jäi kyydistä.

Lähdettyäni kotiin aelemaan huomasin että miehen puhelin oli jäänyt autoon kun se alkoi soimaan. Käännyin takaisin ja vein puhelimen.

Mutta äijä-kaartiin joka edelleen odotteli kyseisen hotellin pihalla oli liittynyt 4-5 naista. No vaatetuksesta ym ei voi erehtyä, huoria. Mies oli hiukka hämmentynyt. Viskasin puhelimen ja sanoin kiitos. Lähdin menemään.

Sain lapset mummolaan hoitoon ja kävin honkkarissa hakemassa ketjut oviin jotka kaverin mies asensi. Tänne ei enää pidä tulla. En mitään vihaa niin kuin valehtelua. Loppu mikä loppu.

Mies siis aina hokenut ettei siedä itse pettämistä, niin itse kuin kaveripiirissä ja ne oli ihan varmasti huoria.

Loppujen lopuksi vituttaa kaikki. Ja se että miten pitkään mulle on valehdeltu.

Meistä minä olen varmasti se paremman näköinen osapuoli ja en koskaan olisi valehdellut.

Ei ole kuulut mitään ja painukoon vaikka helvettiin. Täällä lipettelen siideriä ja meen sitten kun se loppuu nukkumaan.

Vierailija
11/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinne jotain vosuja on hankittu niin minkä miehes sille mahtaa? Vai onko hän järjestelyvastuussa?

Vein itse mieheneni pikkujouluihin. Pikkujoulut yhteisössä jossa ainoastaan miehiä tai niin minulle vuosikaudet hoettu. Ei siis työpaikan pikkujoulut vaan ns vapaaehtoistyö.

Jokatapauksessa, lapset kyydissä kuskasin miehen pikkujoulupaikkaan. Vastassa oli joukko miehiä jo pihalla ja mies jäi kyydistä.

Lähdettyäni kotiin aelemaan huomasin että miehen puhelin oli jäänyt autoon kun se alkoi soimaan. Käännyin takaisin ja vein puhelimen.

Mutta äijä-kaartiin joka edelleen odotteli kyseisen hotellin pihalla oli liittynyt 4-5 naista. No vaatetuksesta ym ei voi erehtyä, huoria. Mies oli hiukka hämmentynyt. Viskasin puhelimen ja sanoin kiitos. Lähdin menemään.

Sain lapset mummolaan hoitoon ja kävin honkkarissa hakemassa ketjut oviin jotka kaverin mies asensi. Tänne ei enää pidä tulla. En mitään vihaa niin kuin valehtelua. Loppu mikä loppu.

Mies siis aina hokenut ettei siedä itse pettämistä, niin itse kuin kaveripiirissä ja ne oli ihan varmasti huoria.

Loppujen lopuksi vituttaa kaikki. Ja se että miten pitkään mulle on valehdeltu.

Meistä minä olen varmasti se paremman näköinen osapuoli ja en koskaan olisi valehdellut.

Ei ole kuulut mitään ja painukoon vaikka helvettiin. Täällä lipettelen siideriä ja meen sitten kun se loppuu nukkumaan.

Vierailija
12/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kaverinsa kanssa kaikesta mitä näissä pari kertaa vuodessa tapahtuvissa äijä-juhlissa tapahtuu.

Vierailija
13/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottiko miehesi sinuun yhteyttä puhelimen viennin jälkeen?

Vierailija
14/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
15/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kaverinsa kanssa kaikesta mitä näissä pari kertaa vuodessa tapahtuvissa äijä-juhlissa tapahtuu.

Aika tuottoisaa se vapaaehtoistyö on, jos sillä kustannetaan useampikin nainen useammaksi tunniksi. Mikähän lie sellaisen illan budjetti, 5000 EUR vai riittäisikö edes? Montako arpaa miehesi on myynyt iltaa varten?

Vierailija
16/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoivathan ne naiset olla jonkun tuttujakin kavereineen.

Vierailija
17/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaan aikaan kauhistelen ja nauran miten sekopäisiä naisia voi olla olemassa! :D

Kasvakaapahan vähän niin ei tarvitse parisuhteessa pilata omaa, eikä miehen elämää.

Vierailija
18/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha edes yrittää väittää muuta. Ja jos joku jossain joskus onkin pettänyt tai liikaa flirttaillut, on se ollut ärsyttävän vaimon syy.

Täällä samaan aikaan kauhistelen ja nauran miten sekopäisiä naisia voi olla olemassa! :D Kasvakaapahan vähän niin ei tarvitse parisuhteessa pilata omaa, eikä miehen elämää.

Vierailija
19/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. kertoo seksistisiä vitsejä, sen kummemmin pahaa tarkoittaen tai pettämis aikeissa! mies valtaisessa työpaikassa oon.. ja voi hohhoijaa aikuisten miesten jutut! puhuu ku 15v. ;) no pikkujouluihin aattelin silti mennä, kuunteleen kaksimielisyyksiä, mutta pettää en aio :)

Vierailija
20/29 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikos yleensa menna heti sisalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi