Ultraan 4-6 vko kierukan laiton jälkeen, onko pakko?
Mulle laitettiin kierukka ja sanottiin että pitää tulla ultraan 4-6 vko kuluttua. Onko sinne pakko mennä? En halua mennä. Eikö voi kokeilla itse onko sen narut oikeassa kohdassa?
Kommentit (7)
ultrattiinko laiton jälkeen. mulla nimittäin laitettiin liian alas,eli oisin sen vuoden aikana voinut hyvin tulla raskaaksi. vuoden jälkeen laitostahan ne suosittelee käydä tarkistuttamassa.
ultrattiin heti laiton jälkeen ja siellä kohdun keskellä se makasi. En haluaisi maksaa uudelleen 200 e, ei ole ylimääräistä nyt. ap
mä kävin vuoden päästä ja tosi ihana gyneni sanoi, ettei olisi tarvinnutkaan tulla aiemmin. Ei ultrannut laittaessaan eikä nytkään.
On kyllä tosi kokenut.
että jos ei ole ongelmia, niin tarvitsee tulla vasta vuoden päästä tarkastukseen. Niin teinkin, asia ok.
mä kävin vuoden päästä ja tosi ihana gyneni sanoi, ettei olisi tarvinnutkaan tulla aiemmin. Ei ultrannut laittaessaan eikä nytkään.
On kyllä tosi kokenut.
niin väitettiin kolmosellekkin.ja haluisinkin nähdä sen paikan ei kokeneen,jos kokenut oli noin "hyvä". nyt luotan uuteen koska kävin yksityisellä JA ultrattiin. ilman ultrausta en luottas kierukan oikein laittoon.
Missä helvetissä käytte gynellä, jos 200 e joutuisi maksamaan peruskäynnistä jossa vaan tsekataan ultralla kierukka? Itse maksoin samasta 80 e ja vielä resepti erääseen voiteeseen.
jälkitarkastus 3kk kuluttua. Mitään ongelmia ei ole ollut, yksi ainoa vuoto tän 3kk aikana. En raaskisi maksaa taas 200 euroa lääkäristä... Taidan siis jättää väliin. Narutkin tunnen itse kokeilemalla, joten siellä se on.