kysymyksiä oviksesta
Heippa!
vauvakuume on ihan mieletön, ja nyt pitäis vaan yrittää parhaalla ajankohdalla tehdä töitä...kierrot mulla on aina ollut epäsäännölliset.paitsi silloin kuin pillereitä söin..
Lääkärissä kuin kävin, niin sanoi että ovis olis suunilleen 2 vko:n päästä siitä kuin menkat olis alkanut,,pitääkö paikkaansa? entä kauan siittiöt viihtyvät odottelemassa munasolua? ei kait kumminkaan ole ihan hyvä jokapäiväkään yrittää..? muutenkaan kun noi halut ei ole mitään ihan mielettömät..johtuen monista eri syistä...
toivottavasti joku osais kertoa vastauksia, että sais ehkä mahdollisesti jo kesävauvan..
kiitos jo etukäteen niille jotka vastaa mulle
Kommentit (2)
Kiitoksia kauheesti vastauksesta =)
tässä nyt sitten jännitetään, että onko jo nyt tärpännyt vai ei...mulla kierrot vaihtelee todella paljon..että mikä on nyt sitten mulla hyvä hetki, ni se jää vaan arvailtavaks..nyt on jo kierron 32 pvä..eikä ole mitään merkkiäkään että alkaisi..tosin olen stressannut muuton/asunnon rempan vuoksi..joten oliskohan sillä sitten jotain vaikutusta asiaan..ehkä on parempi vielä odottaa viikko, ennen kun alkaa tekemään testiä, ettei joudu taas turhaan pettymään.
Siittiöt elävät noin 2-3 vrk hedelmöittymiskykyisinä. Ne voivat elää jopa 4-5 vrk, mutta eivät ole enää hedelmöittämiskykyisä. Sen vuoksi suositellaan että rakasteli noin 2-3 vrk välein jos yrittää raskautua. Onnea yritykseen!