Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mulla vähän löyhä moraali...?

Vierailija
25.11.2011 |

Eräs tuttavani kertoi minulle asian pitkän jahkailun jälkeen kun oli kuulema niin "paha ja nolo ja moraaliton". Odotin, että on vähintään pahoinpitelyyn syyllistynyt,kun oli niin kovin vaikeaa edes kertoa sitä.

No juttu oli niin että tämä nainen on sinkkuna kekkaloinut naimisissa olevan isän kanssa. Aha. Olen minäkin, so what? Jos molemmat haluaa niin siinäpähän kärsivät, jos kiinni jäävät. En näe siinä mitään kauhisteltavaa, jokaisen oma asia...

Täällä ei vissiin näin ajatella....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kärsijänä eivät yleensä ole se itsekeskeinen pari vaan ne lapset. Minusta ystäväsi on tässä omanapaisten ihmisten valtavirrassa virkistävä poikkeus. Sietää hävetäkin mutta kyllä se siitä. Nyt hänen on tehtävä kasa päätöksiä ja yritettävä muistaa, että juuri hän vaikuttaa monen ihmisen elämään ja kärsimykseen. Siitä se lähtee, se vastuullinen ja aikuismainen elämä.

Joo, löyhästä moraalista en sinun kohdallasi tiedä mutta kypsymätön olet.

Vierailija
2/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ollut nakuna?

outo sanavalinta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olisin sinkku niin en tahtoisi "kekkaloida" varatun kanssa.

Enitenhän tuosta "kekkaloimisesta" kärsii se petetty osapuoli.

Miksi tieten tahtoen aiheuttaa toisille kärsimystä?

En ymmärrä...

Vierailija
4/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun nussitaan mieluumin pilkkua kuin varattua miestä :D

Vierailija
5/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun nussitaan mieluumin pilkkua kuin varattua miestä :D

Vierailija
6/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla VÄHÄN löyhä moraali...?

Sulla on HYVIN löyhä moraali.

Vierailija
7/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tuntenut siitä syyllisyyttä, mutta tavallaan kuitenkin. Muita varattuja miehiä en ole edes harkinnut, mutta häneltä sain sen mitä silloin kaipasin ja halusin. Tiesin, että hänellä oli ollut useita suhteita avioliittonsa aikana ja se ehkä se jotenkin lievensi tilannetta. Tiesin etten olisi lisäongelmia aiheuttamassa.

Lopulta kyllä päätin jutun sanoen hänelle etten aio enää itse mahdollistaa hänen pettämistään. Se ei kuitekaan ollut täysin totta. Enemmänkin se johtui siitä, että minun oli aika siirtyä eteenpäin ja jättää sellainen vaihe taakseni.

Tuo mies kyllä säälittää minua. Hän oli jo silloin ja on edelleenkin onneton. Hänen parisuhteensa ei ole kunnossa eikä hän saa vaimoltaan oikeastaan mitään hellyyttä ja läheisyyttä, mutta ei aio erotakaan kun lapset ovat pieniä koska ei haluaisi olla heistä erossa. Hyvä mies, joka on hukannut itsensä täysin.

Vierailija
8/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se pettäminen onkin kahden kauppa. Emmä tiiä, kuka sellasta säälittävää reppanaa viittii ees ottaa säädökseen.

Vierailija
9/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enimmäkseen mun kaveripiirissä sille vaan naureskellaan. Jos se tekee minusta moraalittoman, ei se vuoda mihinkään, missä voitaisiin paheksua.

hui hai!

Vierailija
10/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 000 naista enemmän kuin miestä, ni pakkohan niitä on jakaa. Jos ei petä sun kanssa ni sitten jonkun muun.

Vierailija
11/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei petä sun kanssa ni sitten jonkun muun.

Eli kaikkea tyhmää saa tehdä, koska vaikket sinä tee, niin joku muu tekee kuitenkin? Haisee itsepetokselta.

Minä en sekaantuisi naimisissa olevaan. Jos joku muu kuitenkin menee sekaantumaan, niin se on hänen häpeänsä. Enpähän ollut minä ja pidin oman tontin puhtaana.

Vierailija
12/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

not.