Sain selville henkioppaani nimen meditoidessani
Onko täällä muita jotka ovat tietoisia henkioppaistaan?
Kommentit (10)
sama asia. Joku voi olla toista mieltä. ap
Olen vasta harjoittelemassa ja monesti vielä itsekin skeptinen asian suhteen :). Tänään kuitenkin edessäni pyöri valkoinen höyhen, ihan kuin härnäten, kun istahdin autoon :D.
Olen nähnyt erään naisen vierellä tämän henkioppaan.
Se oli mielenkiintoinen kokemus.
Tämä nainen hoiti mua ensin ja siinä hoitotilanteessa aloin nähdä.
Se oli mies, kiinalainen tai thaimaalainen.
Näin miehen asun.
Myöhemminkin kun tapasin ohimennen tämän naisen, sama opas oli taas siinä vierellä.(Mutta ei tietenkään fyysisenä hahmona).
Tuosta nimestä innostuneena puhelin illalla henkioppaalleni ja sanoin, että jokin konkreettinen merkki olisi kiva. Joku vähemmän pelottava kuin tavaroiden lentäminen hyllystä. Tänään sitten olin joululahjaostoksilla ja yhtäkkiä ilmassa lensi höyhen, joka tipahti jalkojeni juureen. Aika söpöä. Kovin klassinen merkki.
Olen kyllä tietoinen hänen/heidän läsnäolostaan mutta noin selvää vinkkiä kuin kirjan lentäminen hyllystä ei ole tullut esille.
Voisiko olla mahdollista että asia olisi sovittu ennen syntymää ettei yhteyttä saa ottaa liian helposti vaan minun pitäisi tehdä asian eteen työtä esim. meditoimalla?
Mielellään olisin suorassa yhteydessä mutta meneekö oppiminen tässä elämässä sitten liian helpoksi?
luonnonkiharat ja vaaleat hiukset. Sukupuolesta en saanu selvää - etuhiukset peittivät lähes silmätkin.
Olinkohan 8..
olette muuten uskomattoman sekaisin.
Jaa että oikein HENKIOPPAITA.
Miten sait yhteyden? Olisiko jotain vinkkiä :)