Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit julkkis niin pystyttäisiinkö menneisyydestäsi kaivamaan esiin luurankoja?

Vierailija
25.11.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamakin ihminen voisi varmasti tienata kertomalla ihan tositarinoita menneisyydestäni. Olen elänyt sen verran villin nuoruuden, että media saisi näyttävät otsikot.

Vierailija
2/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kolmea työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistäisin kaiken, loppuun asti :D

Vierailija
4/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelin teini-ikäisenä entisen poikaystäväni, kohteli minua huonosti mutta olihan se silti minulta väärin tehty.

Vierailija
5/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä ei löytyisi mitään sellaista omatekemääni hölmöyttä, jolla olisi mitään väliä. On mulla toki takanani samanlainen nuoruus kuin muillakin, kokeiltu sitä ja tätä ja sähelletty toisenkin kerran, mutta ei mitään sellaista, millä olisi mitään väliä.Ihan vaan sitä tavallista kamaa.

Menneisyydestäni voisi myös löytyä asioita, joilla on väliä, mutta joihin en ole itse syyllinen. Olin esimerkiksi koulukiusaamisen uhri, ja vaarini oli alkoholisti, mutta en minä kumpaakaan enää itse häpeä.

Vierailija
6/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut vähän elettyä.

Vierailija
7/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään salakähmäistä piiloteltavaa elämässäni.

Vierailija
8/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoo juoruämmä-tasoisia juoruja, niin varmaan joku vois kertoa, että mä oon ollut saatananpalvoja. Mikä siis ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
9/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä en sitten vissiin ole elänyt,kun multa ei löydy mitään salattavaa.

Vierailija
10/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menneisyydellä ei politiikkaan voisi lähteä. Joskus vähän pelottaa, kun mies on aika korkeassa asemassa yhteiskunnassa, että joku alkaa kaivella taustojani. Sen aikaisiin ystäviin olen välini katkaissut, joten kukaan ei pääse lipsauttelemaan.

Vierailija
11/11 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä menneisyydellä ei politiikkaan voisi lähteä. Joskus vähän pelottaa, kun mies on aika korkeassa asemassa yhteiskunnassa, että joku alkaa kaivella taustojani. Sen aikaisiin ystäviin olen välini katkaissut, joten kukaan ei pääse lipsauttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä