Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Electroluxin kaappipakastin rikki?

Vierailija
25.11.2011 |

Olisiko täällä joku joka osaisi kertoa mikä mun pakastininta vaivaa. Jo viitenä yönä olen herännyt siihen että pakastin piippaa, että lämpötila on laskenut alle -10 asteeseen. Olen säätänyt sitä sitten aina isommalle, mutta seuraavana yönä se laskee taas. Onkohan se nyt ihan rikki vai voiko sille kotikonstein tehdä jotain?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

 

Viestisi on vanha, mutta törmäsin siihen, kun etsin vastauksia mikä vaivaa omaa Electroluxin jääkaappipakastinta, joka valvottaa minua öisin piippailuillaan. Miten ongelmasi lopulta selvisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi