Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
uskoto jonkilaiseen kuoleman jälkeiseen elämään, vaikka et välttämättä jumalaan??
25.11.2011 |
Eli uskovatko ihmiset todella että kun kuolee..häviää kokonaan kaikkialta. eikä päädy minnekkään? eli toisin sanoen ei kukaan usko että ihmisellä on sielu (sielu = vain ja ainoastaan elämän henki joka kohtaa jumalan kuoleman jälkeen)
se että ihmiset on keksinyt sielulle sun tuhat muuta merkitystä on typerää tunneperäsitä ajattelua. ihmisen sydänkin on vain verta pumppaava lihas. kaikki empatia ja tunne on aivoissa.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ateisti ei usko JUMALIIN. Esim. buddhismi on ateistinen elämänkatsomus, koska siinä ei ole jumalhahmoa, vaan elämässä haetaan valaistumista. Eli ateistikin voi uskoa kuolemanjälkeiseen elämään, mutta siihen ei vain liity jumalia.
Itse en usko kuolemanjälkeiseen elämään.