Jussi Parviainen blogin julkkisjuorut
Kommentit (69)
Media lienee haluaa varmistaa juttujen totuuden ennen kuin lähtee niitä painamaan aviiseihinsa.
kertokaas nyt, mitkä Parviaisen letkautuksista pitävät sisällään totuuden siemenen. Oikeasti kumma, kun pitää asiat vaieta median puolelta hiljaisiksi. Ymmärrän kyllä, että kyseiset julkisuuden henkilöt eivät haluaisi tällaisia asioita lehtien palstoille, mutta toisaalta ehkä miettisivät käytöstään kaksi kertaa, jos tällainen pelko Suomen maassa oikeasti olisi.
"Juorutieto tiedetysti suojaa jokaista juoruajaa, sillä onhan kysymys juorusta, joka saa olla totta ja Minun juoruissani on kaikki asiat totta, aina"
näkyi hänen blogissaan ihan hänen itselaittamassaan videossa. Oli mallia prinssinnakkai :D
Pressaehdokas Paavo Lipposkalla on vähän selitettävää :)
alkaako maa polttaa jalkojen alla, ja julkut tulevat tänne palstailemaan ja mollaamaan Jussia ja yrittävät kuolettaa ihmisten mielenkiinnon.
...millainen tyhjän hölisijä Pekka Himanen on.
Kova poika uhoamaan, kun häntä arvostellaan. Ja heti uhkaamassa väkivallalla. Kuulostaa hyvin sairaalta. Eikö se ollut uhkaillut sitä Satu Ruotsalaisen nykyistä miestä tappouhkauksilla. Kovasti väittää, ettei olisi näin tehnyt, mutta eipä näköjään paljoa tarvitse, kun on jo täälläkin tulossa jonkun päälle. Toivottavasti ei kukaan mene facebookiin antamaan tälle hullulle tietojaan, sehän vetää ruumisarkkuun meidät kaikki.
Huvittavinta on se, että tämä hullu on jatkuvasti haastamassa ihmisiä oikeuteen kunnianloukkauksesta. Viimeksi vaimoaan Saanaa. Mies, joka voitaisiin panna lukkojen taakse näistä kunnianloukkauksista, mitä blogissaan harjoittaa. Kaveri ei todellakakaan näe metsää puilta, käyttäytyy kuin uhmaikäinen. Kostaa välittömästi, kun joku hyppii varpaille, mutta ei niin väliä, mitä itse kirjoitelee. Täyttää mielisairaan kriteerit.
Jussi, menehän jo nukkumaan. Ja muista ottaa lääkkeesi.
Tapani Kansan ex, eli Nina on topakka nainen, jonka kannattaisi haastaa Jussi Parviainen oikeuteen kunnianloukkauksesta. On Jussilta aika törkeää antaa sellaista kuvaa ihmisille Ninasta että tämä olisi joku kevytkenkäinen jakorasia.
En ota kantaa siihen onko Jussi sairas enkä siihen onko juorut blogissa totta, en tiedä enkä niin mitenkään väitä. Tuli vain mieleeni suomalainen sanalasku "Lasten ja hullujen suusta se totuus tulee" tai jotakin sinnepäin se sanonta meni.
Hyvä kun harmaassa Suomessakin on väriä.
keksii omasta päästään juttuja ihmisistä ja jotkut tollot ottaa ne todesta. Olis varmaan Jussinkin kannattanut netota se palkkio mikä Osama Bin Ladenin päästä oli tarjolla, kun mies kerran tiesi missä Osama piileskeli.
Herää kysymys missä hän nyt on? Viimeisimmän päivityksensä toissapäivänä päätti "Huomisiin.", mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Mistään. Media on vaiennut koko ajan, samoin juorujen kohteet. Yritetäänkö nyt vaientaa Parviainen? Ja millä keinoin?
Tuossahan olisi oikeussalimeininkiä, jos noi blogissa mainitut niin haluaisivat. Mutta luulempa, että tuntevat Jussin ja lähinnä säälivät häntä.
itse suuren elokuvaohjaajan sukulaisena nostaa kunnianloukkaussyytteen ja laittaa tittelikseni taiteilija?
En kyllä edes tiedä mitä elokuvia sukulaiseni Edvin Laine on ohjannut, eikä se minua pahemmin edes kiinnostakaan, mutta saa kertoa, en jaksa googlettaa.
t. The elokuvaohjaajan sukulainen
vaimon pilden esitteleminen sivuilla. Etenkin kun tavara on... no, ehkä epäesteettsimmästä päästä, mitä netissä on nähtävillä.
Jopa näin heteronaisen silmään iskee rupinen pylly, mitä iho-ongelmia lienee, ja minimaalisten ulkoisten häppärien suhde tursuaviin, sisempiin häppäreihin.
Onnea valitsemallanne tiellä.. Parviaisella täytyy olla minimaalinen pili, kun pitää sitä ja potenssiaan niin hehkuttaa...
Minkä ikäinen olitkaan?
No,kauneis on katsojen silmässä.
onhan se ruma! No en toki monia ole nähnyt kun nainen olen, mutta mielestäni Saanalla on rumin. Pyllynreikäkin näyttää ihan kauhean isolta, samoin itse "rööri". Yäääk. Ja minä olen 32 jos sitä tietoa tunnet tarvitsevasi.
Ihanaa että joku vihdoin sanoo suoraan millainen tyhjän hölisijä Pekka Himanen on.
samat sanat esa saarisesta
http://jussiparviainen.blogspot.com/