Jussi Parviainen blogin julkkisjuorut
Kommentit (69)
asiasta, jolla ei ole mitään merkitystä? Parviaisen blogi ja siinä olevat aika vanhat ja tunnetut jutut ovat merkityksettömiä. Ne kiihdyttävät joitakin netissä rokkuvia ihmisiä aikansa ja unohtuvat sitten. Tulee jotain muuta.
Wikilieaksin paljastukset koskivat mm USA:n politiikkaa ja sotatoimia, Parviaisen päästöt joidenkin ihmisten huonoa käytöstä yksityiselämässä. Vertaus siis ontuu.
että ei jaksa kiinnostaa nämä paljastukset yhtään. Oletko ap Jussi?
Aika mimosasielu tämä juoruilija itse näyttää olevan...
että itse kirjoittaa paljastuksia muista, arvostellen ja kärkkäästi. Sitten kuitenkin takrtuu av:lla esitettyyn komenttiin hänestä.
Joskus vain metsää on vaikea nähdä puilta :)
kunnianloukkaus- eli panettelusyytettä nostettu, vaikka loanheitto jatkuu? Vanhanen ei haasta Parviaista oikeuteen, eikä papit eikä näyttelijät eikä poliitikot.... ettei vaan olisi niin , että ei savua ilman tulta?
mt-potilas. Saako sellainen tuomiota, sehän on ihan vastikäänkin ollut hoidossa. Lisäksi se on velkainen äijä, ei siltä edes korvauksia saa. Ainoa mikä siitä jutusta saa on se että ihmiset ajattelee että sinäkin sen raukan mt-potilaan oikeuteen veit vaikka hyvin tiesit että se on sekaisin ja siksi kirjoittelee mitä kirjoittelee. Yksinkertaista on siis olla vaan itse hiljaa ja antaa parviaisen höyrytä, eihän kai kukaan noita sen juttuja oikeasti usko? Siis aikuisten oikeasti? Äijä on kuulemma talebanien hyvä kaveri ja tiesi missä Osama piileksi. Jep, jep. Tosi uskottavaa tekstiä. Katkeran miehen kirjoittelua ja saman asian jatkuvaa jauhamista. Parviainen nyt vaan haluaa nostaa kohua ja yrittääs sitä epätoivoisesti, vaikka sitten sepittämällä näitä juoruja. Mahtaa sitä vituttaa kun lehdet ei nosta mekkalaa.
Joku pässi oli kirjoittanut "Vauva-lehdessä"
Embusken blogin jälkeen minun olleen
Lapinlahdessa suljetulla osastolla koko talven,
ja joku toinen että olen mielenterveyspotilas.
Älkää pilkatko oikeasti psyykkisesti sairaita ihmisiä
minun persoonallani
ja yleisellä tyhmyydellänne.
"Suljetulla osatolla koko talven".
Pässi.
Minä olin siellä salaa ja valmistin elokuvan käsikirjoitusta,
josta puolet kirjoitin Pakistanissa Osaman naapurissa.
Josta kerroin jo vuosi sitten monille kavereilleni.
Teidän maailmanne on niin pieni,
että voitte panna sen säästöporsaaseen
niin lapsenne särkevät sen vasaralla
yrittäessään varastaa karkkirahaa koska te ette sitä ikinä anna.
Te elämässä kitsaat.
En enää ikinä lue yhtään keskusteluanne.
Että eksyinkin sinne avattuani tietoneen
ja mentyäni Googlen kautta sisään
ja näin jossakin lukevan että "Jussi Parviainen on nero"."Vauva-lehdestä":
Kalle Kivimäki-jutuille. Se ja mainittu Ville Ailio ovat olleet niin polleaa poikaa tuolla Helsingin yöelämässä vuosikausia, että eivät itsekään taida tajuta kuinka säälittäviksi jo muuttuivat. Nykyään tosin taitavat esittää perheellisiä kumpikin.
Lisää näitä! Go Jussi, GO!
kunnianloukkaus- eli panettelusyytettä nostettu, vaikka loanheitto jatkuu? Vanhanen ei haasta Parviaista oikeuteen, eikä papit eikä näyttelijät eikä poliitikot.... ettei vaan olisi niin , että ei savua ilman tulta?
mt-potilas. Saako sellainen tuomiota, sehän on ihan vastikäänkin ollut hoidossa. Lisäksi se on velkainen äijä, ei siltä edes korvauksia saa. Ainoa mikä siitä jutusta saa on se että ihmiset ajattelee että sinäkin sen raukan mt-potilaan oikeuteen veit vaikka hyvin tiesit että se on sekaisin ja siksi kirjoittelee mitä kirjoittelee. Yksinkertaista on siis olla vaan itse hiljaa ja antaa parviaisen höyrytä, eihän kai kukaan noita sen juttuja oikeasti usko? Siis aikuisten oikeasti? Äijä on kuulemma talebanien hyvä kaveri ja tiesi missä Osama piileksi. Jep, jep. Tosi uskottavaa tekstiä. Katkeran miehen kirjoittelua ja saman asian jatkuvaa jauhamista. Parviainen nyt vaan haluaa nostaa kohua ja yrittääs sitä epätoivoisesti, vaikka sitten sepittämällä näitä juoruja. Mahtaa sitä vituttaa kun lehdet ei nosta mekkalaa.
"Voi muuten ollakkin että etsin käsiini sen joka käytti "mt-potilas-käsitettä"
haukkamasanana tuossa juuri mainitussa"Vauva-lehdessä".
Jos edes osasisit kuvitella millaisia tuskia monet heistä
joutuvat kärsimään
niin saisit pienen tuntuman siitä mitä koet
kun kohtaamme fyysisesti.
Ja kyllä me kuule kohtaammekin.
Päätin sen juuri.
Kirjoitan siitä blogin: Hullu pieksi idiootin!
Ja niin pääset sinäkin hoitoon"
Löytyykö mistää haastatteluja jossa Emmi Parviainen puhuu isistään? Miksei lehdet soita sille, olis kiva kuulla kun se kiemurtelee. Jussista viis, mutta haluaisin todella kuulla ja tuntea miten lapset nolataan ja miten ne häpee :-)
Vastaus: EN. Ei siitä olis mitään hyötyä, ensinnäkin kaikki jo tietää että se on sekopää ja keksii juttujaan, ei siihen enää tarvittais oikeutta sitä kertomaan. Toiseksi, ei se tuomio mitenkään estäis etteikö se sekopää jatkais, todennäköisesti se kirjottelis entistä enemmän kun raivostuis tuomiosta.
Viisainta on olla kuin mitään ei olis tapahtunutkaan, sekopää lopettaa kun huomaa ettei saa kaipaamaansa huomiota. Sitähän se kirjoittelullaan hakee, huomiota.