Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jussi Parviainen blogin julkkisjuorut

Vierailija
24.11.2011 |

Oletteko tutustuneet?

http://jussiparviainen.blogspot.com/

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaa alle parikymppisen sänkyyn - sairas.

Kurkatkaa SAFKAn sivustolle, jossa Jussi on kunnianarvoisa kirjailija ;)

-->

Jussi haukkuu Mededeviä pikkupojaksi, kun antifasistit pitävät häntä pyhänä. Taitaa Jussi saada satikutia.

Tuo safka on sairasta näkökulmaa täynnä. Suomen itsenäisyys on heidän mielestä harhaa.

Vierailija
42/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan niitä!!

Vierailija
44/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

media on vaiennut niistä niin tyystin, että epäilen muurahaispesässä käyvän melkoisen maanalaisen kuhinan. Ne yrittää nyt vaieta totuuden kuoliaaksi. Taitaisi liian monet persekarvat kärähtää. Tykitä vaan Jussi!

Olen kuullut muutaman noista juoruista homoystäviltäni jo -90-luvulla, joten arvelen niiden olevan totta.

Vierailija
45/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä on vahvistusta muilla antaa näille juoruille.

Tuossa äsköisessä J ei halunnut mainita tanssijatteren nimeä, mutta loppu viimein puhui kuitenkin Minnasta.

Kuitenkin pitää petettyjen puolia esim. tämä Malmivaara juoru, eikä puhu heistä pahaa.

Vierailija
46/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

media on vaiennut niistä niin tyystin, että epäilen muurahaispesässä käyvän melkoisen maanalaisen kuhinan. Ne yrittää nyt vaieta totuuden kuoliaaksi.

"Oskari Katajisto, joka on alkoholilla käyvä kermamoottori, lähetti minulle viestin Facebookissa, että jos minulla on hänelle jotain asiaa niin voin sanoa sen suoraan."

Vierailija
47/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnianloukkaus- eli panettelusyytettä nostettu, vaikka loanheitto jatkuu? Vanhanen ei haasta Parviaista oikeuteen, eikä papit eikä näyttelijät eikä poliitikot....

ettei vaan olisi niin , että ei savua ilman tulta?

Vierailija
48/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnianloukkaus- eli panettelusyytettä nostettu, vaikka loanheitto jatkuu? Vanhanen ei haasta Parviaista oikeuteen, eikä papit eikä näyttelijät eikä poliitikot....

Uskon, että noista jutuista on 95 %.a totta, 5 %:a on lähes totta, mutta Parviainen muistaa väärin tai on kuullut väärin tai suurentelee juttuja. Ihan loistavaa, että antaa palaa, sellainen Suomen oma wikileaks.

Vierailija
49/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Karpela on pannut sen Aleksi Valavuoren kanssa. Mutta sitä että Jussilla olisi tarkkoja tietojen talebanien touhuista en usko.

Vierailija
50/69 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-potilas. Saako sellainen tuomiota, sehän on ihan vastikäänkin ollut hoidossa. Lisäksi se on velkainen äijä, ei siltä edes korvauksia saa. Ainoa mikä siitä jutusta saa on se että ihmiset ajattelee että sinäkin sen raukan mt-potilaan oikeuteen veit vaikka hyvin tiesit että se on sekaisin ja siksi kirjoittelee mitä kirjoittelee. Yksinkertaista on siis olla vaan itse hiljaa ja antaa parviaisen höyrytä, eihän kai kukaan noita sen juttuja oikeasti usko? Siis aikuisten oikeasti? Äijä on kuulemma talebanien hyvä kaveri ja tiesi missä Osama piileksi. Jep, jep. Tosi uskottavaa tekstiä. Katkeran miehen kirjoittelua ja saman asian jatkuvaa jauhamista. Parviainen nyt vaan haluaa nostaa kohua ja yrittääs sitä epätoivoisesti, vaikka sitten sepittämällä näitä juoruja. Mahtaa sitä vituttaa kun lehdet ei nosta mekkalaa.

Vierailija
51/69 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seli seli

Vierailija
52/69 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Karpela on pannut sen Aleksi Valavuoren kanssa. Mutta sitä että Jussilla olisi tarkkoja tietojen talebanien touhuista en usko.

Karpelalla ollut joku taso eikä koskaan ollut noin nuorten kakaroiden kanssa

Vierailija
53/69 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Parviainen on mies. Jussi saa nuorta markkinarakoa. Jussi saa paljon puhetta aikaiseksi. Mutta onko Jussi Parviaisella pienempi jytky kuin Ilkka Kanervalla. Katso jytkyt Pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi/

Vierailija
54/69 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parviainen saisi omasta elämästään niin mehukkaita juoruja. Kaikki, mitä hän näkee ympärillään, on hänen omasta elämästään. Siis kaverihan on piilohomo, panee kaikkea mikä liikkuu, nuoresta vanhaan, miehestä naiseen, transsut mukaanlukien. On pannut Tapani kansa vaimoa Ninaa ja yrittää vyöryttää syyn muiden niskoille, Pertti Ukkolaa ja Kalle Kivimäkeä arvostelee, mutta itse on pahin pettäjä, aviolittojen särkijä. On pannut puolet Suomen kermasta, jätkää vituttaa, kun muutkin ovat tehneet saman. On itse pettänyt vaimojaan ja tyttöystäviään, valehtelee, lyö ja potkii, ja syyttää suurin otsikoin ja elokuvin exiään. Täysi psykopaatti, ehdottomasti tarvitsee jatkuvaa hoitoa ja lääkitystä. Ja kun täällä joku arvostelee, on heti tulossa vetämään turpaan. Sitä, mitä hän on aina tehnyt, kun joku on uskaltanut häntä arvostella. Hän voi blogissaan kirjoittaa mitä tahansa, mutta kun hänelle tehdään sama juttu, on heti tulossa lyömään. Raukka. Vaikka 100 ihmistä nostaisi kunnianloukkaussyytteen hänen blogikirjoituksistaan, ei maksa kenellekään mitään. Varaton pummi. Elatusmaksut maksamatta, ei hoida edes lapsensa etua. Valittaa, ettei saa tavata lastaan, mutta kuka hullu antaa lapsensa miehelle, joka käy säännöllisin väliajoin itsemurhakeikan jälkeen suljetulla. Laittaisivat lukkojen taakse loppuelämäksi, pääsisi Suomi tästä historiamme hulluimmasta, marttyyyrikompleksisesta sekopäästä eroon.

Vierailija
55/69 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ja skitsofreenisen kuuloista sairaan mielen tuotetta. Eikös tuo ollut jo mielisairaalassakin? Tuon ukon elokuvat kierrän kyllä kaukaa.

Vierailija
56/69 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanassa ei kyllä oo mitään rumaa

Vierailija
57/69 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suuren elokuvaohjaajan sukulaisena nostaa kunnianloukkaussyytteen ja laittaa tittelikseni taiteilija?

En kyllä edes tiedä mitä elokuvia sukulaiseni Edvin Laine on ohjannut, eikä se minua pahemmin edes kiinnostakaan, mutta saa kertoa, en jaksa googlettaa.

t. The elokuvaohjaajan sukulainen

Lainehan on ollut kuolleena jo ties kuinka monta vuotta.

Hän on ohjannut runsaasti elokuvia, mm. Tuntemattoman sotilaan. Lisäksi hän oli pitkään Kansallisteatterin pääohjaaja.

Vierailija
58/69 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on selitettävää

Vierailija
59/69 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja sinä "mt-potilaita" minulla herjaava henkilö;

ole ystävällinen

ja ilmoita minun facebookkiini viestinä nimesi

ja anna jotain yhteystietojasi.

Ja pane ensikerralla kun puhut noin jostakin ihmisestä,

oma nimesi siihen perään.

Niin minäkin panen omiin teksteihini.

Tapaan sinut ihan pian joka tapauksessa,

mutta osoita nyt edes jonkinlaista miehuuttasi

ja sano kaikille kuka puhuu,

niin osaavat sitten lehtiuutisesta yhdistää

sinun sikamaisuuteesi,

typerän elämäsi tuskaisiin hetkiin.

Olen varma että monet mielenterveyden kanssa ahdistuksessaan elävät

saavat hengettömän ihmisen fyysisestä rangaistuksesta

edes vähän iloa elämäänsä.

Sinun älykkyysosamääräsi ei riitä edes hulluksi tulemiseen.

Saati sairastumiseen.

Ja sen nykyisen muodonkaan tunnistamiseen"

Vierailija
60/69 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja

Karpelalla ollut joku taso eikä koskaan ollut noin nuorten kakaroiden kanssa

Onko ikä este?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi