Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon fantasia?

Vierailija
13.03.2008 |

Vaimo paljasti viinihiprakassa, että hänellä on yksi fantasia, joka olisi mukava toteuttaa. Vaimo haluaisi kerran elämässään ISOA.

Oma vehkeeni on 16 cm jäykkänä, ei mikään iso muttei pienikään. Silti vaimon paljastuksen jälkeen vehje tuntuu naurettavan pieneltä.

Kysyisin muilta naisilta, onko teillä fantasioita ISOISTA munista ja haluatteko toteuttaa fantasianne?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea vastaus naisen fantasiaan isosta on kertoa oma fantasia kauniista naisesta.

Mustia miehiä jos kaipaa niin sanoo että on mulla tossa kenkälankkia.

Vierailija
22/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut pariakin isoa enkä tykännyt yhtään. Toinen oli niin iso, että kaikki "perinteiset" seksiasennot sattui. Hirveää kikkailua. Oon tosi tyytyväinen, että omalla nykyisellä miehellä on sellainen keskiverron kokoinen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälläni oli 39 senttinen muna ja reiden pakusinen mutta oon isompiakin nähnyt joo 

N18

Vierailija
24/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exälläni oli 39 senttinen muna ja reiden pakusinen mutta oon isompiakin nähnyt joo 

N18

No mun exällä oli 69 senttinen muna ja vyötärön pakusinen mutta oon isompiaki nähnyt joo

N14

Vierailija
25/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut pariakin isoa enkä tykännyt yhtään. Toinen oli niin iso, että kaikki "perinteiset" seksiasennot sattui. Hirveää kikkailua. Oon tosi tyytyväinen, että omalla nykyisellä miehellä on sellainen keskiverron kokoinen.  

Joo, isompi, varsinkin takaapäin, hakkaa ikävästi kohdunkaulaa. Semmonen tavallinen on just hyvä.

Vierailija
26/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, isompi, varsinkin takaapäin, hakkaa ikävästi kohdunkaulaa. Semmonen tavallinen on just hyvä.

Exä aina valitti tuosta ja laitto käden aina väliin ettei menis liian syvälle. Ei siinä sitte itekkää voinu olla rennosti.

Vierailija
27/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä aina valitti tuosta ja laitto käden aina väliin ettei menis liian syvälle. Ei siinä sitte itekkää voinu olla rennosti.

Mikä pakko naida takaa doggyssä jos ei kerran mahdu sattumatta sisään ja jos naisesta tuntuu pahalta. Meillä ei ole naitu montaakaan kertaa pitkän parisuhteen aikana, kun ei kerran mahdu sattumatta. Joskus toisinaan olen pyytänyt, jos vaimo saanut jo aiemmin. Sittenkin pystynyt  naimaan vain puolisääreen, mutta sekin tuntunut hyvälle, kun vaimon iso häpykumpu painaa kullin alareunan isoa paisuvasta ja pillun on muutenkin tiukka sovistus. Kulliani on puristanut siten joka puolelta.  Eikä ole tarvinnut vaimoa kauaa kiusata kun mälli lähtenyt. 

Vierailija
28/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveile sellaisista. Kerran seurustelin vähän aikaa kaverin kanssa, jolla oli selkeästi tavallista isompi. Ei se sen paremmalta tuntunut, ja tyyppi oli muuten niin tylsä, että vaihdoin fiksumpaan. Mikä on todistettu: jos jollain mitalla on miehessä oikeasti väliä, niin ÄO:n suuruudella.

Vierailija
30/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo taas näitä ISO satuja...

Vierailija
31/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Sun kannattaa opetella mittaamaan 

Vierailija
32/32 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se iso muna hienon katseltavaa. Itsekin miehenä niistä pidän mutta kun sellainen sattui kohdalle ja ajatelin kuinka tuo mahtuu sisääni. Huh, oli siinä paikat senjälkeen kipeät kaikka hän samalla mua runkkaskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän