Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen päättänyt treenata itselleni huippukropan...

Vierailija
24.11.2011 |

lähtötilanne: normaalipainoinen 166/62, löysää siellä täällä. nyt jo 2kk (3x/vkossa) salilla treenaamisen jälkeen olen selvästi kiinteytynyt. vatsa ei pömpötä ja rintakehä on ryhdistynyt. suosittelen samaa ihan kaikille!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käyn töissä, lapset on 9- ja 10-vuotiaat.

Olen siitä onnellisessa asemassa, että työmatkani on lyhyt (7 km) ja kuntokeskus/uimahalli on myös tässä ihan vieressä, joten matkoihin ei suttaannu aikaa kovin paljon.

Mä käyn ma, ke ja (pe) aamuisin salilla 6-7, mies hoitaa lasten aamutoimia tai jos sen on lähdettävä aikaisin töihin, menen salin jälkeen vielä kotiin (7.15) meikkailen ja laitan itseni siinä, huutelen komentoja lapsille ja ehin puoli ysiin silti töihin.

Ti ja to otan lapset (jos edes haluavat mukaan lähteä) uimahalliin mukaan, välillä otan niille sulkiskentän siksi aikaa, pelailevat sen aikaa kun olen omissa kuntoiluissani. Viikonloppulna la tai su mennään yhdessä uimaan tai otan kymmenen vuotiaan tyttäreni mukaan pumppiin tai stepiin, joskus haluaa lähteä, joskus taas ei.

En ole kokenut, että tässä olisi ajankäytöllisiä ongelmia. Kolmena päivänä siis hoidan homman ennen kuin lapset edes herää, kahtena iltana olen pois 1,5h, jos kukaan ei halua lähteä mukaan, viikonloppun a mennään koko porukka. Ei tietysti onnistu oma kuntoilu, jos lapset on vielä sen ikäisiä, että niitä on pakko vahtia koko ajan esim. uimahallissa.

Vierailija
2/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5v tytön yh ja otan tytön salille mukaan. Siellä on lasten leikkipaikka ja kattelee sen aikaa lastenohjelmia.

Mitat 173/69 ja tarkotus olis muutama kilo pudottaa ja kiinteytyä.

Käyn vaihdellen 2-3 krt viikossa salilla :)

Herkkujen jättäminen on yllättävän vaikeeta. Koko ajan tulee kahvin kanssa otettua pieni pullapala tai keksi tai suklaata... meillä kun on aina kahvipöydässä noita tarjolla.

Myös protskun saantiin joudun kiinnittämään suurta huomiota. En meinaa saada tarpeeksi ruoasta. Oonkin alkanut juomaan ainakin treenipäiviä valmiin pullollisen protskujuomaa jossa on 0g hiilareita ja 30g protskua (puolessa litrassa)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös töissä 8-16 ja työmatka sen verran pitkä et oon hakemassa tytön klo 16.40. Käydään kotona syömässä ja tyttö kattoo pikkukakkosen ja sen jälkeen lähdetään autolla parin kilsan päähän salille :)

Vierailija
4/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa läskiä ja roikkuvia osia teillä näyttää selvästi vielä olevan, ja matka huippikroppaan tai edes ihan-ok-namukroppaan tulee olemaan vielä pitkä, mutta treenaava makkaranainen on kuitenkin 1000x siedettävämpi tapaus kuin laiska makkaranainen. Teillä on sentään vielä toivoa joskus tulla sopusuhtaisiksi, kiinteiksi naisiksi! Onnea matkaan!

Vierailija
5/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailtavaa toki. Olet varmaan iltaisin väsynyt?

Vierailija
6/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet varmaan iltaisin väsynyt"?

Vierailija
7/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksua ja sulkapalloa. kroppa alkaa olla kiinteä ja olen todella tyytyväinen. olen aina ollut normaalipainoinen.

t. viiden lapsen työssäkäyvä äiti

Vierailija
8/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa läskiä ja roikkuvia osia teillä näyttää selvästi vielä olevan, ja matka huippikroppaan tai edes ihan-ok-namukroppaan tulee olemaan vielä pitkä, mutta treenaava makkaranainen on kuitenkin 1000x siedettävämpi tapaus kuin laiska makkaranainen. Teillä on sentään vielä toivoa joskus tulla sopusuhtaisiksi, kiinteiksi naisiksi! Onnea matkaan!

Kaikki kuntoilevat paljon ja ovat päättäneet ryhtyä tekemään töitä ja muuttaa ruokavaliota paremman voinnin ja kauniimman vartalon eteen. Kukaan heistä tuskin uskoo, että homma olisi valmis kuukaudessa.

Vaikea uskoa, etteikö nämä naiset olisi ihan "sopusuhtaisia" jo nyt, mutta tuolla tahdilla keväällä kaikilla on varmasti "edes-ihan-ok-kroppa.

Vierailija
9/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuntoilevat paljon ja ovat päättäneet ryhtyä tekemään töitä ja muuttaa ruokavaliota paremman voinnin ja kauniimman vartalon eteen. Kukaan heistä tuskin uskoo, että homma olisi valmis kuukaudessa.

Vaikea uskoa, etteikö nämä naiset olisi ihan "sopusuhtaisia" jo nyt, mutta tuolla tahdilla keväällä kaikilla on varmasti "edes-ihan-ok-kroppa.

Vierailija
10/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parempi ku sä...

Musta on vaan hienoa, että naiset arvostavat itseään ja hyvinvointiaan niin, että ovat valmiita sen eteen töitä tekemään. Pidän tsemppausta mukavampana tapana kannustaa viitseliäitä ihmisiä, kuin kertoa kuinka paljon heillä on turhaa läskiä ja roikkuvia osia, mutta ovat kuitenkin makkaraisina vähän siedettävämpiä, kun viitsivät tehdä töitä kuntonsa eteen.

Joo, olet ihan varmasti kiinteämpi, ihanampi, kauniimpi ja täydellisempi kuin minä, mutta ehkä noilla kannustussanoilla en valitsisi sinua Personal Ranekseni.

Vierailija
11/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parempi ku sä...

Musta on vaan hienoa, että naiset arvostavat itseään ja hyvinvointiaan niin, että ovat valmiita sen eteen töitä tekemään. Pidän tsemppausta mukavampana tapana kannustaa viitseliäitä ihmisiä, kuin kertoa kuinka paljon heillä on turhaa läskiä ja roikkuvia osia, mutta ovat kuitenkin makkaraisina vähän siedettävämpiä, kun viitsivät tehdä töitä kuntonsa eteen.

Joo, olet ihan varmasti kiinteämpi, ihanampi, kauniimpi ja täydellisempi kuin minä, mutta ehkä noilla kannustussanoilla en valitsisi sinua Personal Ranekseni.

ja tosiaan, en ole yksikään edellisistä vastaajista, mutta mulla on taatusti isompi BMi ja paino kuin sulla, mutta minäpä tiedän mistä ne koostuu ja se ei ole läski.. Älä siis pliis yleistä täällä painon mukaan mitään, se kun ei kerro totuutta.

Vierailija
12/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parempi ku sä... Musta on vaan hienoa, että naiset arvostavat itseään ja hyvinvointiaan niin, että ovat valmiita sen eteen töitä tekemään. Pidän tsemppausta mukavampana tapana kannustaa viitseliäitä ihmisiä, kuin kertoa kuinka paljon heillä on turhaa läskiä ja roikkuvia osia, mutta ovat kuitenkin makkaraisina vähän siedettävämpiä, kun viitsivät tehdä töitä kuntonsa eteen. Joo, olet ihan varmasti kiinteämpi, ihanampi, kauniimpi ja täydellisempi kuin minä, mutta ehkä noilla kannustussanoilla en valitsisi sinua Personal Ranekseni.

ja tosiaan, en ole yksikään edellisistä vastaajista, mutta mulla on taatusti isompi BMi ja paino kuin sulla, mutta minäpä tiedän mistä ne koostuu ja se ei ole läski.. Älä siis pliis yleistä täällä painon mukaan mitään, se kun ei kerro totuutta.

Ai, muutakuin läskiä...eli kusta ja paskaa, lähinnä pään sisälle ahdattuna!

Vierailija
13/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon parempi ku sä... Musta on vaan hienoa, että naiset arvostavat itseään ja hyvinvointiaan niin, että ovat valmiita sen eteen töitä tekemään. Pidän tsemppausta mukavampana tapana kannustaa viitseliäitä ihmisiä, kuin kertoa kuinka paljon heillä on turhaa läskiä ja roikkuvia osia, mutta ovat kuitenkin makkaraisina vähän siedettävämpiä, kun viitsivät tehdä töitä kuntonsa eteen. Joo, olet ihan varmasti kiinteämpi, ihanampi, kauniimpi ja täydellisempi kuin minä, mutta ehkä noilla kannustussanoilla en valitsisi sinua Personal Ranekseni.

Ai, muutakuin läskiä...eli kusta ja paskaa, lähinnä pään sisälle ahdattuna!

Vierailija
14/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aiot saada itsellesi min. 10cm pituutta lisää?

Vierailija
15/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen karppaamalla saanut 5kg pois, mutta enempää paino ei tipu vaikka mitä tekisi. Nyt ole alkanut panostaa kuntoiluun. Viikolla parina iltana 45min kuntopyöräily + vatsalihakset ja viikonloppuisin juoksulenkki ulkona. Enempää ei oikein nyt pysty.

Aika on aino este, 2 lasta joita toinen on erityislapsi (palstamammojen mukaan tosin kaikki syyt on vain tekosyitä).

Tavoitteena saada ohuempi vyötärö ja paino alle 60kg:n

Mitat nyt 168/62

Vierailija
16/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jumpata ja treenata, paino nousi, mutta sitten kun tuli ruutupaperille laittamani mitat vastaan kaapista, niin ajattelin taas ottaa mitat: esim. vyötäröltä olikin lähtenyt 5 cm!!!!

Vierailija
17/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aiot saada itsellesi min. 10cm pituutta lisää?

166cm on ihan riittävä mulle. Ei kaikkien tarvitse olla mallin mitoissa, mutta voi silti omata omanlaisensa huippukropan. Tavoitteeni on olla kiinteä, terve, vahva, vahva... saada paras versio just mun kropasta. En havittele välttämättä edes kovaa painonpudotusta.

Jos nyt jostain esikuvista puhutaan, niin mielestäni Eva Longorialla on upea vartalo ikäisekseen. Ja aika lyhyt hänkin on.

Vierailija
18/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päättänyt saman myös ja aloittanutkin projektin jo.

Lähtömitat 181cm, 69 kg, BMI näillä mitoilla 21. Olen silti sellainen "laiha läski", joten vaikka varsinaisesti kiloja ei kovin montaa ole pudotettavana, niin töitä kiinteän vartalon saamiseksi on paljon edessä.

Nyt reilun kuukauden olen 3 krt viikossa treenannut aerobisesti (vesijuoksu, vesispinning, uinti, bodypump, jne.) ja 2-3 krt ihan perus kuntosalitreeni isoilla painoilla lyhyillä sarjoilla.

Ruokavaliosta karsin turhat hiilarit pois, en kuitenkaan mitenkään varsinaista karppaamista, siitäkin on kokemusta, eikä se sovi mulle paljon liikunnan kanssa. Paremmin ns. hiilatietoinen ruokavalio.

Lisäksi paljon vettä ja vissyä, iltaisin olen aina vielä venytellyt pitkään. Ja pitkät yöunet. Ja viikonlopun viinilasilliset on nyt olleet syksyn pannassa.

Näillä olen mennyt nyt ja tarmoa jatkaa samalla linjalla tuntuu olevan. Tuloksia tulee sen minkä tulee, mutta mieli on ainakin hyvä ja energinen, eikä tällainen elämä nyt ainakaan huonoksi vartalolle voi olla.

Tsemppiä sullekin ja iloista mieltä treeneihin!

Vierailija
19/19 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö töissä? Itse olen työssäkäyvä 3 lapsen äiti, ja aika ei vaan millään riittäisi tuollaiseen treeniin. Missä välissä sitä ehtisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän