Missä iässä poikanne ovat alkaneet ajaa viiksiä? 14-vuotias haluaisi ajaa
mutta olen toppuutellut.
Eikö siitä ala karmea riesa
kun saa olla joka päivä ajamassa.
Isää ei ole neuvomassa, eikä ketään muutakaan miespuolista, jolta kysyä neuvoa.
Kommentit (35)
Heh, palasin tänne lukemaan vastauksia. Olen saanut kymmenen alapeukkua, joten ilmeisesti nyt sitten aiheutin pojalleni traumat :-(
Eikä niistä nyt mitää hitlerviiksiä tullut, koska tummaa nöhtää kasvoi vain ylähuulen sivuilla...
[quote author="Vierailija" time="24.11.2011 klo 10:36"]
mutta olen toppuutellut.
Eikö siitä ala karmea riesa
kun saa olla joka päivä ajamassa.
Isää ei ole neuvomassa, eikä ketään muutakaan miespuolista, jolta kysyä neuvoa.
[/quote]
Oletko se joka kuvittelee että kun ne kerran ajaa, ne alkavat sillon kasvaa enemmän?:D
En tiedä kun ei ole poikaa, mutta tyttärelläni alkoi siinä 13-kesäisenä.
terv. Mustafa Al Moustache
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 14:26"]
En tiedä kun ei ole poikaa, mutta tyttärelläni alkoi siinä 13-kesäisenä.
terv. Mustafa Al Moustache
[/quote]
Anteeksi korjaan: kaikki 13 tytärtäni alkoivat 13-kesäisenä ajelemaan.
Tulleet äitiinsä: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01213/moustache_1213113c.jpg
Mustafa
Kerran kysyin 15v pojaltani haluaako hän ajaa omansa. Ei halua kun ne on 'komeet' (kasvaa vain sivuilla). En todellakaan aio mennä kysymään toiste. Kyllä nuorella pitää karvoihinsa olla itsemääräämisoikeus kun muuten vielä määräilen aika monessa asiassa.
Mä oon vasta 11v ja viikset näkyy
Ei mies ole mies jos ei ole karvoja... Nyt et osta mitään koneita tai höyliä vaan kasvatat kunnon kalapuikot
12-vuotiaana. Isänsä on melkoinen turre. Perheemme kestoriemu on mieheni koulukuva seiskalta, jossa hänellä on niin törkeät himarigüntherit, että se jaksaa naurattaa minua ikuisesti. Poika rupesi ajamaan viiksensä, kun tajusi kohta näyttävänsä samalta.
Ite oon nyt 13 vuotias viikset kasvaa jo aloin ajamaan niitä pois ennen 13 vuotta
Hemmetti kannattaa ihmeessä hankkia joku kone
Nenäkarvatrimmerikin käy siistimiseen ihan alkuun. Höylä tekee akneiholla veristä jälkeä. 13-15 v on aika ostaa eka kone.
Onneksi meikäläisellä on jo yläasteella se parta sen muotoinen että kasvaa alahuulessakin jo näkyvästi.
Näyttää näin järkevämmältä.
En kestäisi jotain amisviiksiä.
Muista sitten opettaa käyttämään sitä höylää myös! Minulla 30v jälkeen vieläkin arpi, kun omin päin yritin opetella äidin höylällä haivenia ajelemaan. Ei ollut mitään käsitystä partavaahdosta. Ei ollut miestä tai internettiä opettamassa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:58"]Minua häiritsee 14-v poikamme mustat viiksikarvat. Hän ei kuitenkaan halua vielä ajella niitä, vaikkei niistä itsekään yhtään pidä. En aio pakottaa.
[/quote]
Ny alkaa menee mahottomaksi. Mies on niin yksinkertainen värkki, että sitten ku joku asia häiritsee sille tehdään jotain. Luultavasti sulla on väärää infoa poikasi haluista. Kyllä se ne ajelee jos ei niistä tykkää. Tai sitten se ei ajele koska tykkää.