Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä poikanne ovat alkaneet ajaa viiksiä? 14-vuotias haluaisi ajaa

Vierailija
24.11.2011 |

mutta olen toppuutellut.

Eikö siitä ala karmea riesa

kun saa olla joka päivä ajamassa.

Isää ei ole neuvomassa, eikä ketään muutakaan miespuolista, jolta kysyä neuvoa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt pojan ajaa viiksensä. Eihän sitä voi ketään pakkottamaan olemaan tietynlainen. Olen itsekin 14 ja viikseni eivät vielä kunnolla kasva mutta kun kasvavat niin aion ajaa koska en halua "keskenkasvuisia" viiksiä.

Vierailija
2/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs munakarvat? Haluatko että poikas on posliini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:27"]

Anna nyt pojan ajaa viiksensä. Eihän sitä voi ketään pakkottamaan olemaan tietynlainen. Olen itsekin 14 ja viikseni eivät vielä kunnolla kasva mutta kun kasvavat niin aion ajaa koska en halua "keskenkasvuisia" viiksiä.

[/quote]

Eiköhän tuo nykyisin 18-vuotias hoida viiksensä ihan oman maun mukaan.

Vierailija
4/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:27"]

Kas, joillain on ongelmaa näinkinpäin. Meidän pojalla jo selvästi on tummat viikset, jotka ovat alkaneet jäiritä MINUA. Mieheni ei näe viiksissä mitään ongelmaa, mutta minusta ne ovat jo epäsiistit. Periaatteessa tiedän, ettei murrosikäisen karvoihin tule puuttua, mutta tänä aamuna vain sanoin pojalle ennen hampaidenpesua, että kokeillaampas nyt siistiä noi viikset ja vetäisin niihin omaa vaahtoani ja höyläsin kerran suupielen nopeasti kummaltakin puolelta. Poika nurisi ja murisi ja nyt on äidillä huono omatunto...Teinkö väärin? Aiheutinko kenties traumoja? Puutuinko liikaa hänen kehoonsa?!

Oliko tämä julmempaa kuin muistuttaa hampaidenharjauksesta? En hae vahvistusta teolleni, vaan mielipiteitä.

[/quote] meillä ei onnistuisi että menen veteleen karvat kasvoista pojalta,

Vierailija
5/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:27"]

Kas, joillain on ongelmaa näinkinpäin. Meidän pojalla jo selvästi on tummat viikset, jotka ovat alkaneet jäiritä MINUA. Mieheni ei näe viiksissä mitään ongelmaa, mutta minusta ne ovat jo epäsiistit. Periaatteessa tiedän, ettei murrosikäisen karvoihin tule puuttua, mutta tänä aamuna vain sanoin pojalle ennen hampaidenpesua, että kokeillaampas nyt siistiä noi viikset ja vetäisin niihin omaa vaahtoani ja höyläsin kerran suupielen nopeasti kummaltakin puolelta. Poika nurisi ja murisi ja nyt on äidillä huono omatunto...Teinkö väärin? Aiheutinko kenties traumoja? Puutuinko liikaa hänen kehoonsa?!

Oliko tämä julmempaa kuin muistuttaa hampaidenharjauksesta? En hae vahvistusta teolleni, vaan mielipiteitä.

[/quote] meillä ei onnistuisi että menen veteleen karvat kasvoista pojalta,
[/quote]
Samaa mietin. Mitä helvettiä, miksei poika itse olisi saanut höylätä vaan mamma höyläs hänen puolestaan? Pyyhkiikö mamma perseenkin pojan puolesta?

Vierailija
6/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni alkoi tulemaan haivenia joskus 15-vuotiaana. Heti hankittiin parranajokone ja käytin sitä kun oli tarvis; harvoin mutta tuli kuitenkin tarpeeseen.

M30

Vierailija
7/35 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olle 13-14, kun ostin partakoneen ja patistelin ajamaan. Ei se teini ole ainakaan meillä itse kiinnostunut parranajosta, vaan asiasta pitää silloin tällöin muistuttaa. Minä yritän kouluttaa, että saisi pitää naamansa ihmisen näköisenä.

Vierailija
8/35 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannu viiksiä. Joka päivä on pakko höylätä.

T. Mario bros

Vierailija
9/35 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo myös tykkää pimpin nuolemisesta sileällä naamalla.

T.Mario bros

Vierailija
10/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne viikset alkaa kasvaa?

Osta ihmeessä pojalle parranajokone, ettei tarvitse jossain "amisviiksissä" kulkea...

Vierailija
11/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.

Vierailija
12/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikille kasva sellaista partaa että sitä pitäisi joka päivä ajaa.

Vierailija
13/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noita ikiä. Kaksi poikaa ajaa koneella, ykis höylää.

Vierailija
14/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos partakone tai -höylä on vielä liian raju laite, niin trimmeri (sellainen nenäkarva-)käy hyvin niiden haiventen ajeluun.

Vierailija
15/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistin juuri yläasteajoiltani, että ne oli ällöttäviä ne pojat, joilla oli juuri sitä haihtuvaa ylähuulessa ja/tai leuassa. Kunnon parta/viikset nyt on eri asia, ja nekin täytyy olla sitten trimmattuna eikä kasvaa miten sattuu.

Hommaa pojalles heti joku ajoväline!!! Ja muista tietty opastaa joku kosteusvoide, ettei ne haihtuvat ala kasvaa sisäänpäin, se vasta rumaa onkin...

Vierailija
16/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme ostamaan oman höylän.

ap

Jos partakone tai -höylä on vielä liian raju laite, niin trimmeri (sellainen nenäkarva-)käy hyvin niiden haiventen ajeluun.

Vierailija
17/35 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin itse aloit ajella ihokarvojasi? Silloin kun ne alkoivat sinua häiritä, veikkaan. Joten osta pojalle hyvä laadukas partahöylä ja kunnon partavaahtoa niin saa poika alkaa harjoitella aikuistumista.

Vierailija
18/35 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/35 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 07:27"]

[/quote]

Ajoit hitlerviikset pojallesi? Ihmekös kun ei tykännyt.

Vierailija
20/35 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee 14-v poikamme mustat viiksikarvat. Hän ei kuitenkaan halua vielä ajella niitä, vaikkei niistä itsekään yhtään pidä. En aio pakottaa.