Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hammaslääkärikäynnin jälkeen tuli huono olo, kuvottaa

Vierailija
24.11.2011 |

Nyt toista päivää kuvottaa ja on huono olo.

Otettiin röntgenkuva, puudutus laitettiin, lääkeainetta hampaassa ja väliaikainen paikka.

Mistä se huono olo voi tulla?

Tämä ei ole eka kerta kun tulee kuvotus hl-käynnin

jälkeen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla