Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
hammaslääkärikäynnin jälkeen tuli huono olo, kuvottaa
24.11.2011 |
Nyt toista päivää kuvottaa ja on huono olo.
Otettiin röntgenkuva, puudutus laitettiin, lääkeainetta hampaassa ja väliaikainen paikka.
Mistä se huono olo voi tulla?
Tämä ei ole eka kerta kun tulee kuvotus hl-käynnin
jälkeen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa