Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei !!! naisoset! tuleeko valkkaria muulloinkin ku oviksen aikaan?

Vierailija
24.11.2011 |

tai siis onko valkkari sitten merkki jo alkion kiinnittymisestä? että periaatteessa vaan ovulaatiossa nainen valkkaroi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee

Vierailija
2/8 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kätevä jos naisesta saisi valkkaria!

Mäkin voisin harkita muijan ottamista. Pistäsin sen vaan jalat levällään pöydän reunalle kun olis jotku bileet ja vieraat sais sieltä käydä valuttamassa laseihin... loppuillasta tosin perinteiseen tapaan äijät jois suoraan hanasta :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla tulee muuten pimpistä valkkaria ja kerran kuussa noin viikon ajan punkkua. Harmi vaan ettei mies tykkää punkusta ni jää tuo (suu/)seksi aina väliin punkku-viikolla. Tuleeko teillä ikinä kuoharia?

Vierailija
4/8 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 01:36"]

Joo mulla tulee muuten pimpistä valkkaria ja kerran kuussa noin viikon ajan punkkua. Harmi vaan ettei mies tykkää punkusta ni jää tuo (suu/)seksi aina väliin punkku-viikolla. Tuleeko teillä ikinä kuoharia?

[/quote]

Tuli mieleen, että olen juonut shampanjaa pimpistä!!

Tosin laitettiin se sinne ensin itse ihan manuaalisesti. Valitettavasti harva nainen taitaa tuottaa sitä omatoimisesti. 

Vierailija
5/8 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 01:36"]

[/quote]

Tuli mieleen, että olen juonut shampanjaa pimpistä!!

Tosin laitettiin se sinne ensin itse ihan manuaalisesti. Valitettavasti harva nainen taitaa tuottaa sitä omatoimisesti. 
[/quote]
Siis täh? Ymmärsinkö oikein, jonkun pimppiin kaadettiin skumppaa ja sä joit ne? Oliko ne siellä ihan rei'ässä ja "purskautti" ne sieltä vai? Enpä ole ikinä kuullutkaan :o

Vierailija
6/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta tulee normaalisti valkovuotoa enemmän tai vähemmän "aina". Ovulaatiolima on eri asia, monilla huomattavasti sitkeämpää ja runsaampaa kuin normi valkovuoto.

Vierailija
7/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä äidinkielen raiskausta...

Vierailija
8/8 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sekä valkkaria että punkkua tulee muulloinkin kuin oviksen aikaan. Henkilökohtaisesti tykkään punkkaroida oviksen aikaan enemmän kuin valkkaroida.