Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoropäiväkodin hoitoajat

Vierailija
23.11.2011 |

Vein lapseni vuoropäiväkotiin ja hämmästykseni joudun antamaan sinne tarkat työaikamme miehen kanssa. Siellä ei kysytty ollenkaan lasten hoitoaikoja! Sanoivat, että katsovat työajoistamme, koska lapset haetaan. Haemme siis lapsemme suoraan töistä tullessa ja pidämme ne päiväkodissa vaan silloin kun olemme töissä.. tuntuu silti aika hölmölle, ettei noita hoitoaikoja tarvinnut ilmoittaa :)

Mietin tässä, että mitenkähän nyt toimin, kun minulla on omalla työpaikallani vähän töita ja sitä möyden enemmän vapaapäiviä. Meillä on ollut 14 päivää/kk tarve hoidolle, josta myös maksetaan. Nyt se jää kyllä tuon alle, mutta silti maksan tuon 14 päivää. Ei siinä mitään muuten, mutta meillä on kaksi lasta hoidossa ja maksu on kallein mahdollinen.. turhasta kun ei noilla hinnoilla viitsi maksaa :( Joulun alla kun olisi puuhaa ihan kotonakin, mutta en taida uskaltaa edes ehdottaa, että veisin lapset hoitoon, kun olen kotona..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoropäiväkodissa lapsi EI saa olla, jos ja kun jommallakummalla vanhemmalla vp.

Toki ne näkee ne lapsen hoitovuorot teidän työajoistanne. Matkat työpaikalle ja takaisin tietysti pitää ottaa huomioon.

Pitääkö sun viedä ihan kopiot työvuorolistoista vai vaan iloittaa itse ne teidän vuorot? jos ilmoitat vaan itse, niin voithan sä laittaa että olisit jonain päivänä töissä vaikka oletkin vapaalla...

jos kysyt voiko lapsi tulla hoitoon kun sulla vp, niin vastaus on varmasti ei.

Vierailija
2/2 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä on niin että hoitoaika on sillon 8-16 välillä, eli vuorohoitoa ei tarvitse järjestää kuin tarpeen mukaan. Mutta asia jota en ymmärrä on että jos sulla on vapaa päivä niin eikö myös lapsesi sellaisen ansaitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän