Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras tapa laihtua?

Vierailija
11.12.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ja ainoa joka toimii.

Vierailija
2/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuurit eivät toimi, koska ne ovat vain kuureja, joiden jälkeen palataan vanhoihin lihottaviin tottumuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt noudattanut sitä ja laihtunut 15 kg. Indeksiin 25 jäljellä enää 64 kg.

Tosin nuo indeksit ovat perseestä. Kuka ne liekään keksinyt? Itse olen omaan ulkonäkööni tyytyväinen, kun indeksi on noin 30. Jos se on 25, olen kauhean näköinen kuitiainen, väkäleuka työntyy esiin.

Vierailija
4/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aikuinen ihminen jo tietää, ettei laidutus ole mitään tuuria, taikaa tai vippaskonsteja. ei siinä sen kummempaa ja jos ei "siis niin millään" laihdu, syö liikaa ja liikkuu liian vähän. maailman yksinkertaisin asia.

Vierailija
5/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aikuinen ihminen jo tietää, ettei laidutus ole mitään tuuria, taikaa tai vippaskonsteja. ei siinä sen kummempaa ja jos ei "siis niin millään" laihdu, syö liikaa ja liikkuu liian vähän. maailman yksinkertaisin asia.

Kuureilla kyllä laihtuu, mutta kuurit ovat vain väliaikaisia. On fiksuinta tarttua jo laihdutusvaiheessa omiin elintapoihin ja viilata niitä terveyttä edistävämpään kuntoon. Laihdutusvaiheessa pitää tietysti leikata vähän enemmän, mutta turha alkaa millekään hikikuurille, ellei kyse ole sairaalloisesta ylipainosta.

Vierailija
6/6 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostamalla kaapin täyteen ostos-TV:n ihmelaitteita.

Uskothan;-)