Eilinen Tyylivarkaat-ohjelma! Mitä mieltä olitte sen talon romanttisesta sisustuksesta?
Siis sen talon, johon ne meni tyylivarkaisiin? Joo, mä tykkään vanhasta ja romanttisesta sisustuksesta, mutta jokin vain tökki siinä talossa. Jotenkin tuli fiilis, että less is more. Ja tuntui, että oli jo liian yltiöromanttista. Hämmästyin omaa reaktiotani, koska tykkään ko. tyylistä. Ja vaikutti, että missään ei ollu aitoa vanhaa, joka toisi sellaista ajan patinaa ja ajan henkeä you know. Tunnistinkin monia tuotteita joita myydään parasta aikaa kaupoissa.
Mitä fiiliksiä herätti teissä?
Kommentit (30)
Aivan kuin sokeririippuvainen olisis saanut vapaat kädet riehua.
Ja tosiaan ne kaikki tekstit, aivan kuin ekaluokkalaisemme luokkahuone: lii-tu-tau-lu, pul-pet-ti, ik-ku-na, o-vi, tuo-li...
Ja joka paikka tungettu mahdollisimman täyteen, sain hengenahdistusta pelkästä katsomisesta - tukehtuisin jos joutuisin asumaan siellä.
Samaa mieltä kuin 15 ja 25 niistä kylteistä. Minusta on suorastaan koomista, että viimeistelyn hoitaa HOME-kyltti :-)
Lastenhuoneen sisustuksesta ihmettelin niitä naulakkoja. Ihan kauhuleffa-aineksia, kuinka niihin lyö itsensä tahi hirttäytyy. Mutta tätini kuulemma sisusti aikoinaan hakkamaalla 12 tuuman nauloja seinään.
Mutta makunsa kullakin. Mulla ei ole sisustettu mikään mitenkään. Kunhan eletään ja viihdytään.
Tuo on sitä muodikasta mitä lie. Jos mut olisi viety tuohon kotiin katsomaan vinkkejä, en olisi voinut vain myönnellä, että ihan kiva. Olisin möläyttänyt aivan suoraan, että ihan hirveää. Ja mulle ei tule ensimmäistäkään aakkosta mihinkään hyllyyn tai seinälle. Mutta jotain positiivistä: vielä hirveämpi sisustus olisi ollut,jos valkoisen tilalla olisi ollut beige...oksentaa.
Siellä itse asiassa oli beigeä ihan järjettömän paljon :)
Pullaa, Leipää, Keksejä, Kynttilöitä, Vessa, Nappeja, Kahvia, Sokeria, Suolaa, Valokuvia, Kengännauhoja, Makkari, Koti, Vessaharja, Valokuvakehys, Minä, Sinä, Hän. Ja kaikki englanniksi.
rajalla. Asuvat hyvin lähellä Keravan keskustaa ;) T.se ketä tuntee perheen
Ehkä liian valkoinen mun makuun. Toisenlaiset korit(valkoiset puiset) olisivat sopineet paremmin sisustukseen ja nekin jossain avohyllyssä järjestyksessä, eikä missään ympäriinsä. Tai jos on ihastunut noihin leipä-, suola-, valokuva-koreihin niin sitten vain yhdessä huoneessa niitä. Tietyt näkymät esim yhdestä nurkasta kerrallaan oli kyllä hienoja, mutta se kokonaisuus himpun sekava... En itse henk. koht. tykkää rimpsuverhoista. Haluan että ne on kunnolla "valo-/näköeste". Olisikohan tuossa katsottu vain sisustuslehdistä kivoja kuvia ja toteutettu... Mutta mitäpä me arvostelemaan toisten kotia. Asukkaiden silmään varmaan oikein mukava ja makuasioissa ei todellakaan ole yhtä ja oikeaa vastausta.
T.peukalo-keskellä-kämmentä-sisustaja
ehkä eniten sen persoonattomuuden vuoksi. Mitkään muut aikakaudet eivät näkyneet kodissa, niin kuin yleensä. Yleensä ei kotiin hankita kaikkia tavaroita jotain tiettyä tyyliä mukaillen ja minun silmään se on parempikin niin. Jos sieltä olisi löytynyt edes yksi tavara, joka olisi poikennut linjasta, olisi vaikutelma ollut jotenkin kiinnostavampi. Erilaiset nimetyt laatikot ja vielä tuollaisessa massiivisuudessaan, ovat kyllä mauttomia. Myös lastenhuone oli kammottava. Siellä ei näkynyt yhtän lapsen elämä tai kiinnostuksen kohteet.Kun perheen äiti sitten mietti, että kiva huone vauvalle...äkkiä se vauva-aika on kuitenkin ohi! Minusta kohdetta voi vapaasti arvostella. Olivathan he ilmoittautuneet ohjelmaan jonkinlaisiksi tyyliesikuviksi. Toivottavasti moni ei inspiroitunut ;)
sisustusliikkeessä. En osannut kuvitella meitä sinne asumaan.
Mutta pääasia, että asunnon omistajat tykkäävät. Minä en osaa sisustaa yhtään, tykkään kauniista tavaroista mutten oikein osaa yhdistellä niitä.
myöskään ruokailutilan verhot eivät toimineet lainkaan, lähentelivät jo mautonta. Samoin tämä ruokailuryhmän penkkijärjestys ei tuollaisenaan näytä hyvältä.